Szczególną cechą Summonera, poza wzywaniem sług, jest Bank Krwi. Jest to miejsce na początkowo 10 Kropel Krwi, których zdobycie umożliwią nam niektóre zaklęcia. Kroplami Krwi płaci się za możliwość korzystania z części czarów.
Bank Krwi znajduje się nad paskiem skrótów i wygląda następująco:
Siatki talentów pojawiają się na 10 levelu. Co poziom mamy możliwość wykupienia jednego pola. Więcej na temat ogólnej mechaniki w artykule System Talentów i Skilli. Większość poniższych umiejętności jest pasywna, tzn polepsza w jakimś stopniu działanie skilli naszego Summonera. Niektóre z nich są jednak aktywne, tzn możemy je używać w trakcie walki - zostało to odpowiednio zaznaczone.
ACID BOLT
1. Burning Acid - Zwiększa szansę na uderzenie ktyryczne skilla Acid Bolt i umiejętności summona Fiend 0 30% / 60% / 100% aktualnej szansy na krytyk.
2. Corrosive Acid (Żrący Kwas, aktywny) - Klątwa powodująca, że wróg otrzymuje zwiększone obrażenia typu Acid (Kwas) o pewną wartość zależną od statystyk, przez 1 minutę albo 20 ofensywnych zaklęć. Zasięg: 40 jardów, Cast: Natychmiast, Cooldown: 30s, Typ: Acid (Kwas).
3. Blood Tap - Nasza postać uzyskuje 1 / 2 / 3 krople krwi i odzyskuje równowartość 5% / 10% / 15% maksymalnego poziomu many po zabiciu wroga.
4. Darkweaver - Każdorazowe użycie skilli Acid Bolt i Dark Renewal ma teraz 10% / 20% / 30 % szans na skrócenie czasu castu następnego Vampirismu lub Blood Injection o 50% na 15 sekund.
5. Catalytic Blood - Odbija otrzymane obrażenia we wszystkich wrogów w zasięgu 8 jardów, gdy nasza postać oberwie krytykiem. Dodatkowo nakłada na wrogów efekt Catalytic Blood, powodujący dodatkowe obrażenia od skilli typu Acid (Kwas) o pewną wartość zależną od statystyk, rosnącą wraz z rangą. Umiejętności typu Acid mają teraz 33% / 66 % / 100% szans na przewrócenie (knock down) przeciwnika pod wpływem tego efektu.
6. Shadowy Reach - Zwiększa zasięg Acid Bolt, Vampirism, Blood Injection i Corrosive Acid o 5 / 10 / 15 jardów. Dodatkowo Unstable Antidote ma teraz 33% / 66% / 100% szans na usunięcie 1 negatywnego efektu z sojusznika.
7. Master Summoner - Summony Hellion oraz Fiend wzbudzają więcej threat - aggro w ich kierunku zwiększa się o 10% / 20% / 30%. Zmniejsza cooldown skilla Lurkera, Blood Meal o 5% / 10% / 25%
8. Desecration - Zmniejsza koszt many skilli Acid Bolt i Blood Injection o 10% / 20% / 30%.
9. Calculating Mind - Zwiększa Perception i Faith postaci o 3% / 6% / 9 %.
10. Concentrated Acid - Zwiększa obrażenia krytyczne skilla Acid Bolt i umiejętności summona Fiend o 20% / 40% / 60%.
11. Summon Fiend (Przywołanie Biesa, aktywny) - Przyzywa Fienda, którego umiejętności to Acid Spit (Splunięcie Kwasem) i Acid Splash (Rozprysk Kwasu). Gdy życie Fienda spadnie poniżej 25%, wybucha on i pozostawia po sobie chmurę kwasu, która co 2 sekundy przez 10 sekundy powoduje pewne obrażenia uzależnione od statystyk, wszystkim wrogom znajdującym się w jej zasięgu; zmniejsza prędkość poruszania się wrogom wchodzącym w jej zasięg. Cast: 10s, Cooldown: -, Typ: Shadow (Cień).
PUTREFY
1. Empowered Infections - Zwiększa obrażenia zadawane przez Putrefy, Wandering Fever, Volatile Infection i Neurotoxin o 5% / 10% / 15% i zwiększa efekty leczenia Plague of Mending o 5% / 10% / 15%.
2. Advanced Genetics - Skraca czas trwania Powerful Antibodies, efektu spowodowanego przez Plague of Mending (odporność na nią na pewien czas po użyciu) o 10% / 20% / 30%.
3. Necropotency - Putrefy ma 16% / 32% / 50% szans na skrócenie czasu rzucania, cast, następnego skilla Acid Bolt, Vampirism, Dark Renewal lub Blood Injection o 20%. Efekt może się skumulować do 5 razy.
4. Virulence - Wydłuża czas trwania Putrefy, Plague of Mending i Dark Renewal o 10% / 20% / 30%.
5. Debilitating Plague (Wyniszczająca Plaga, aktywny) - Zaraża wroga plagą, która zmusza go do ucieczki, ale jednocześnie chroni przed wszelkimi obrażeniami przez 5 sekund za każdą zużytą kroplę krwi. W efekcie zużywa wszystkie krople krwi i wymaga ich minimum 5. Tylko jeden przeciwnik może być pod wpływem Debilitating Plague w danym momencie. Zasięg: 40 jardów, Cast: 2s, Cooldown: 5s, Typ: Shadow (Cień).
6. Evil Genius - Zwiększa Intelligence o 3% / 6% / 9%.
7. Panic Monger - Skraca czas trwania cooldown Fear o 10% / 20% / 30% i zwiększa zasięg Fear o 20% / 40% / 60%.
8. Withering Touch - Volatile Infection ma 33% / 66% / 100% szans na wywołanie efektu Putrefy, a Neurotoxin ma 15% / 30 % / 45% szans na wywołanie Putrefy.
9. Plaguebringer - Zmniejsza koszt many Putrefy, Plague of Mending, Wandering Fever, Volatile Infection i Neurotoxin o 10% / 20% / 30%.
10. Frightful Presence - Gdy przeciwnik zaatakuje z odległości 10 jardów lub większej, od teraz będzie istnieć 5% / 10% / 15% szans, że zacznie on uciekać w panice przez 2 sekundy.
11. Neurotoxin (Neurotoksyna, aktywny) - Zadaje małe porcje obrażeń uzależnionych od statystyk co 3 sekundy. Gdy przeciwnik znajdzie się pod wpływem skumulowanych 6 efektów Neurotoksyny, efekt toksyny wybuchnie, zada większe obrażenia uzależnione od statystyk i ogłuszy (stun) wroga na 3 sekundy, dzięki czemu nie będzie on mógł się poruszać, ani używać umijętności. Zasięg: 40 jardów, Cast: Natychmiast, Cooldown: -, Typ: Poison (Trucizna).
VAMPIRISM
1. Healing Shield - Leczy naszą postać o pewną ilość życia zależną od statystyk, rosnącą wraz z rangą, co 3 sekundy przez 9 sekund, za każdym razem gdy 1 warstwa Blood Aegis zostanie zlikwidowana.
2. Howl of Death (Jęk Śmierci, aktywny) - Zadaje obrażenia w wysokości uzależnionej od statystyk i spowalnia prędkość poruszania się przeciwnika o 50% na czas 5 sekund. Koszt: 5 kropli krwi. Zasięg: 40 jardów, Cast: Natychmiast, Cooldown: 10s, Typ: Shadow (Cień).
3. Reservoir of Blood - Zwiększa rozmiar Banku Krwi o 2 / 4 /6 kropli krwi.
4. Dark Gift - Zwiększa Staminę naszej postaci o 3% / 6% / 9% i Staminę naszego przyzwanego sługi o 5% / 10% /15%.
5. Call of the Grave - Wzmacnia efekt skilla Vampirism o 10% / 20% / 30% gdy życie naszej postaci jest poniżej 50%. Zwiększa obrażenia zadawane przez Acid Bolt i Howl of Death o 10% / 20% / 30% jeśli życie przeciwnika jest poniżej 50%.
6. Dark Leech - Skraca czas castu i koszt many skilla Vampirism o 10% / 20% / 30%.
7. Reanimator - Gdy wystąpi krytyk przy użyciu Blood Injection, to będziemy mieć 15% / 30% / 50% szans na zyskanie kropel krwi. Zapewnia 15% / 30% / 50% szans na skrócenie cooldownu następnego Howl of Death o 100% za każdym razem gdy zadamy krytyczny cios skillem Vampirism. Skraca czas cast time czarów przyzywających sługi o 15% / 30% / 50%.
8. Endless Blood - Zwiększa szansę na uderzenie krytyczne skilli Vampirism, Blood Injection, Howl of Death i Dark Reneval o 30 % / 60% / 100% aktualnej szansy na krytyk.
9. Insidious Touch - Zwiększa efekty leczenia wszystkich czarów o 3% / 6% / 9%. Skraca czas cooldown Imitate Death o 15% / 30% / 50 %.
10. Blood Flow - Vampirism ma od teraz 33 % / 66 % / 100% szans na wyssanie 1 dodatkowej kropli krwi przy każdym użyciu. Wandering Fever ma 3 % /6 % / 9 % szans na wyssanie 1 dodatkowej kropli krwi.
Wszystkie powyższe talenty zostały ponownie przetłumaczone i zredagowane po wprowadzeniu rozszerzenia Volume 3 The Fury of War. Jeśli macie jakieś pytania, uwagi, komentarze, bądź chcecie uzupełnić lub zaktualizować artykuł - dopiszcie się w następującym wątku na forum.