SKILLE NEKROMANTY - SUMMONER TALENT TREE
![]() |
1. Acid Bolt - Pocisk Kwasu Typ: Kwas Zasięg: 40 Mana: 41 Cast Time: 1,5S Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Klątwa, która powoduje 21,3 punktów obrażeń od Kwasu. |
![]() |
2. Putrefy - Trupi Jad Typ: Trucizna Zasięg: 40 Mana: 15 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Klątwa powodująca 12,6 punktów obrażeń od Trucizny co 2 sekundy przez 20 sekund. |
![]() |
3. Vampirism - Wampiryzm Typ: Cień Zasięg: 40 Mana: 123 Cast Time: 3,5s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Klątwa powodująca 97,6 punktów obrażeń i uzdrawiająca Nekromantę z wyrządzonych mu obrażeń, przywracając mu dużą porcję życia. Gromadzi 2 krople krwi. |
![]() |
4. Blood Injection - Zastrzyk Krwi Typ: Cień Zasięg: 30 Mana: 82 Cast Time: 3s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Zaklęcie uzdrawiające aktualny cel na 146,1 punktów życia. Koszt: 1 kropla krwi. |
![]() |
5. Blood Aegis - Krwawa Tarcza Mana: 97 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Czar, który otacza Nekromantę Krwawą Tarczą z 10 ładunkami i zwiększa współczynnik zbroi o 87,4 punkty. Czary Nekromanty nie będą przerywane przez otrzymane obrażenia. Ilekroć Nekromanta otrzyma cios, ładunek tarczy zmniejszy się o 1. Koszt: 3 krople krwi. |
![]() |
6. Summon Skeleton - Przywołanie Szkieletu Typ: Cień Mana: 271 Cast Time: 10s Cooldown: Instant Zaklęcie przyzywające Szkielet, który posiada umiejętność Ciosu Nienawiści. Każdy poziom zaklęcia zwiększa szkody wyrządzone przez Szkielet. |
![]() |
7. Fear - Strach Zasięg: 15 Mana: 97 Cast Time: Instant Cooldown: 60 sec Czar straszący przeciwnika i zmuszający go do ucieczki w popłochu przez 6 sekund. |
![]() |
8. Relaxation - Relaks Typ: Astral Cast Time: 10s Cooldown: 30s Nekromanta relaksuje się i odzyskuje manę w ciągu 10 sekund. W bitwie Relaks trwa 2 razy dłużej. Podczas wypoczynku Nekromanta otrzyma dwa razy więcej obrażeń od pierwszego ataku, który dodatkowo przerwie Relaks. |
![]() |
9. Summon Soul - Przywołanie Iskry Typ: Cień Zasięg: 30 Mana: 650 Cast Time: 15s Cooldown: Instant Nekromanta przechwytuje ulatującą Iskrę życia i zwraca ją do ciała, tym samym wskrzeszając poległego. Nekromancie wystarcza siły jedynie na tyle, by zmarli zmartwychwstali z 15% życia i 15% many lub energii. |
![]() |
10 - Plague of Mending - Panaceum Zasięg: 30 Mana: 103 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Zaklęcie wywołujące dobroczynny efekt uzdrowienia 20,2 punktów życia co 2 sekundy przez 20 sekund. Panaceum oddziaływuje na wszystkich sojuszników w promieniu 10 metrów. Koszt: 6 kropli krwi. |
![]() |
11. Dark Empathy - Transfuzja Krwi Zasięg: 30 Mana: 53 Cast Time: 2s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Czar uzdrawiający od razu aktualny cel na 75,7 punktów życia, a następnie leczący 25,2 punktów co 2 sekundy przez 16 sekund. Koszt: 1 kropla krwi. |
![]() |
12. Blood Plague - Wirus Zasięg: 40 Mana: 103 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Zaklęcie zarażające wroga niebezpiecznym Wirusem, który mutuje i wybucha po 12 sekundach, powodując zakażenie na 32,0 punkty obrażeń, a Nekromanta dostaje 1 kroplę krwi. Nosiciel wirusa infekuje wszystkich przeciwników Nekromanty w promieniu 10 metrów od siebie. |
![]() |
13. Reanimation - Reanimacja Zasięg: 30 Mana: 41 Cast Time: 1,5s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Czar uzdrawiający aktualny cel na 136,3 punktów życia. Skuteczność leczenia jest tym większa, im mniej zdrowia zostało sojusznikowi. Koszt: 4 krople krwi. |
![]() |
14. Summon Banshee - Przywołanie Banshee Mana: 271 Cast Time: 10s Cooldown: Instant Zaklęcie przywołujące Banshee, która ma umiejętność Wysysania Krwi. Każdy poziom zaklęcia zwiększa obrażenia zadawane przez Banshee i skraca jej cooldown Wysysania Krwi. |
![]() |
15. Wandering Fever - Febra Zasięg: 40 Mana: 113 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Klątwa, która zaraża wroga Febrą. Zainfekowany przeciwnik otrzymuje 17 punktów obrażeń co 2 sekundy przez 60 sekund. Nosiciel Febry zaraża wszystkich przeciwników Nekromanty w promieniu 10 metrów wokół siebie. Podobna Febra zdziesiątkowała połowę populacji Suslandera w 719 roku i od tego czasu jej osłabiona wersja znajduje się w arsenale większości Nekromantów. |
![]() |
16. Rise from the Dead - Nieśmiertelność Nekromanta ożywa po śmierci w boju z 20% poziomem zdrowia i many oraz zyskuje niewrażliwość na 5 sekund. Zmartwychwstały Nekromanta będzie ogłuszony przez 7 sekund. Zmartwychwstanie nie może następować częściej niż co 30 minut. |