Skille Nekromanty

SKILLE NEKROMANTY - SUMMONER TALENT TREE

allods summoner skill tree

 

1. Acid Bolt - Pocisk Kwasu
Typ: Kwas
Zasięg: 40
Mana: 41
Cast Time: 1,5S
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Klątwa, która powoduje 21,3 punktów obrażeń od Kwasu.

 

2. Putrefy - Trupi Jad
Typ: Trucizna
Zasięg: 40
Mana: 15
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Klątwa powodująca 12,6 punktów obrażeń od Trucizny co 2 sekundy przez 20 sekund.

 

3. Vampirism - Wampiryzm
Typ: Cień
Zasięg: 40
Mana: 123
Cast Time: 3,5s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Klątwa powodująca 97,6 punktów obrażeń i uzdrawiająca Nekromantę z wyrządzonych mu obrażeń, przywracając mu dużą porcję życia. Gromadzi 2 krople krwi.

 


 

4. Blood Injection - Zastrzyk Krwi
Typ: Cień
Zasięg: 30
Mana: 82
Cast Time: 3s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Zaklęcie uzdrawiające aktualny cel na 146,1 punktów życia. Koszt: 1 kropla krwi.

 

5. Blood Aegis - Krwawa Tarcza
Mana: 97
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Czar, który otacza Nekromantę Krwawą Tarczą z 10 ładunkami i zwiększa współczynnik zbroi o 87,4 punkty. Czary Nekromanty nie będą przerywane przez otrzymane obrażenia. Ilekroć Nekromanta otrzyma cios, ładunek tarczy zmniejszy się o 1. Koszt: 3 krople krwi.

 

6. Summon Skeleton - Przywołanie Szkieletu
Typ: Cień
Mana: 271
Cast Time: 10s
Cooldown: Instant

Zaklęcie przyzywające Szkielet, który posiada umiejętność Ciosu Nienawiści. Każdy poziom zaklęcia zwiększa szkody wyrządzone przez Szkielet.

 


 

7. Fear - Strach
Zasięg: 15
Mana: 97
Cast Time: Instant
Cooldown: 60 sec

Czar straszący przeciwnika i zmuszający go do ucieczki w popłochu przez 6 sekund.

 

8. Relaxation - Relaks
Typ: Astral
Cast Time: 10s
Cooldown: 30s

Nekromanta relaksuje się i odzyskuje manę w ciągu 10 sekund. W bitwie Relaks trwa 2 razy dłużej. Podczas wypoczynku Nekromanta  otrzyma dwa razy więcej obrażeń od pierwszego ataku, który dodatkowo przerwie Relaks.

 

9. Summon Soul - Przywołanie Iskry
Typ: Cień
Zasięg: 30
Mana: 650
Cast Time: 15s
Cooldown: Instant

Nekromanta przechwytuje ulatującą Iskrę życia i zwraca ją do ciała, tym samym wskrzeszając poległego. Nekromancie wystarcza siły jedynie na tyle, by zmarli zmartwychwstali z 15% życia i 15% many lub energii.

 


 

10 - Plague of Mending - Panaceum
Zasięg: 30
Mana: 103
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Zaklęcie wywołujące dobroczynny efekt uzdrowienia 20,2 punktów życia co 2 sekundy przez 20 sekund. Panaceum oddziaływuje na wszystkich sojuszników w promieniu 10 metrów. Koszt: 6 kropli krwi.

 

11. Dark Empathy - Transfuzja Krwi
Zasięg: 30
Mana: 53
Cast Time: 2s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Czar uzdrawiający od razu aktualny cel na 75,7 punktów życia, a następnie leczący 25,2 punktów co 2 sekundy przez 16 sekund. Koszt: 1 kropla krwi.

 

12. Blood Plague - Wirus
Zasięg: 40
Mana: 103
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Zaklęcie zarażające wroga niebezpiecznym Wirusem, który mutuje i wybucha po 12 sekundach, powodując zakażenie na 32,0 punkty obrażeń, a Nekromanta dostaje 1 kroplę krwi. Nosiciel wirusa infekuje wszystkich przeciwników Nekromanty w promieniu 10 metrów od siebie.

 


 

13. Reanimation - Reanimacja
Zasięg: 30
Mana: 41
Cast Time: 1,5s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Czar uzdrawiający aktualny cel na 136,3 punktów życia. Skuteczność leczenia jest tym większa, im mniej zdrowia zostało sojusznikowi. Koszt: 4 krople krwi.

 

14. Summon Banshee - Przywołanie Banshee
Mana: 271
Cast Time: 10s
Cooldown: Instant

Zaklęcie przywołujące Banshee, która ma umiejętność Wysysania Krwi. Każdy poziom zaklęcia zwiększa obrażenia zadawane przez Banshee i skraca jej cooldown Wysysania Krwi.

 


 

15. Wandering Fever - Febra
Zasięg: 40
Mana: 113
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Klątwa, która zaraża wroga Febrą. Zainfekowany przeciwnik otrzymuje 17 punktów obrażeń co 2 sekundy przez 60 sekund. Nosiciel Febry zaraża wszystkich przeciwników Nekromanty w promieniu 10 metrów wokół siebie. Podobna Febra zdziesiątkowała połowę populacji Suslandera w 719 roku i od tego czasu jej osłabiona wersja znajduje się w arsenale większości Nekromantów.

 

16. Rise from the Dead - Nieśmiertelność
Nekromanta ożywa po śmierci w boju z 20% poziomem zdrowia i many oraz zyskuje niewrażliwość na 5 sekund. Zmartwychwstały Nekromanta będzie ogłuszony przez 7 sekund. Zmartwychwstanie nie może następować częściej niż co 30 minut.

 

Autor: Narayan
Nival

© allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl