Zwycięstwo i Chwała
System Combat Glory (Chwały Bojowej) nagradza graczy specjalnymi punktami, które postać zdobywa za zabijanie przeciwników wrogiej frakcji podczas walk PvP (Player versus Player). Za każdego zabitego przeciwnika, gracz otrzymuje się pewną ilość punktów Combat Glory (Chwały Bojowej).
Ilość przyznanych punktów jest uzależniona od poziomu walczących ze sobą postaci. Gracz nic nie zyska zabijając słabszych przeciwników, bądź ścigając i wielokrotne zabijając tego samego, równorzędnego gracza. Walcząc w grupie punkty Combat Glory są dzielone równo na wszystkich członków drużyny.
Są dwa wskaźniki punktów Combat Glory (Chwały Bojowej):
Wskaźnik Victory (Zwycięztwa) pokazuje ilu graczy się zabiło. Ta informacja jest zapisywana na stałe - licznik Victory nie jest nigdy zerowany (chyba, że gracz usunie postać z serwera). Wskaźnik Glory (Chwały) jest natomiast resetowany co tydzień.
Po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów Combat Glory gracz zyskuje kolejne rangi. Są cztery rangi, które mogą się różnić w zależności od frakcji do której przynależymy. Poziom rangi wpływa na obniżenie cen specjalnych przedmiotów, do kupienia u odpowiednich handlarzy NPC swojej frakcji. Im wyższa ranga, tym większy upust. Po siedmiu dniach ranga i pula punktów Glory zostają zresetowane.
Dodatkowo, dla graczy którzy chcą przetestować swoją wprawę w PvP, przygotowano powtarzalne codziennie zadania (daily quests), które wymagają polowania na graczy z przeciwnej frakcji. Uczestnictwo w walkach PvP umożliwia zdobywanie reputacji.