PSIONICIST - OPIS MISTYKA
Rasy: Gibberlingi, Powstańcy (Arisen), Xadaganianie Kluczowe Statystyki: Luck (Szczęście), Intelligence (Inteligencja), Perception (wnikliwość), Wisdom (Duch) To najbardziej tajemniczy i całkiem możliwe, że najbardziej potężny ze wszystkich archetypów. Mistycy są panami umysłu. Sojusznicy wysoko cenią ich umiejętność kontrolowania umysłów przeciwników. Po nawiązaniu kontaktu umysłów ze swoim wrogiem, mogą ich omamić, odebrać im moc, wycieńczyć ich lub ostatecznie skrocic ich cierpienia. Niewielu posiada naturalną smykałkę by okiełznać moc umysłu, tylko Gibberlingi, Powstańcy i Xadaganianie opanowali tę zdolność, ale ci którzy to potrafią są niepowstrzymani. |
KLASY ARCHETYPU MISYKA I SKILLE RASOWE
The Gibberlings Seer - Widzący Gibberlingów
Frakcja: Liga
Rasa: Gibberlingi
Archetyp: Mistyk
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Elevated Insight" ("Spotęgowana Intuicja") - Przewiduje przyszłość i przez to umożliwia uniknąć wszelkich obrażeń fizycznych przez 10 sekund. [Typ: Astral, Koszt many: 41, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Gibberlingi nie mają armii zawodowej. Są w końcu Gibberlingami. Mimo wszystko, są one zaangażowane w ochronę swojej wspólnoty, domów i statków. Gibberlingi skupiają się głównie na rybołówstwie i myślistwie oraz są utalentowanymi Psotnikami. Każdy w społeczności Gibberlingów próbuje być użyteczny i pomocny. W momencie gdy Gibberlingi czują się zagrożone bitwą lub wojną, cała społeczność chwyta za broń, by strzec swoich domostw.
Tło klasowe:
Magia Umysłu jest jednym z rodzajów Wysokiej Magii. W momencie gdy pozostałe rasy wykazują zdolności w posługiwaniu się wieloma formami Wysokiej Magii, Gibberlingi są znane tylko jako mistrzowie tej jedynej. Wyjaśnienie owego paradoksu leży u podstaw religii Gibberlingów i jest związanie z ich smykałką do przepowiadania przyszłości. Gibberlingi nie chcą poszukiwać samodzielnie odpowiedzi, jako że uważają to za stratę czasu, na co według nich może sobie pozwolić tylko bystry Kanianin lub Elf. Jeśli ma się talent - cudownie, jeśli go się nie ma - niech Los cię błogosławi.
The Xadaganian Mentalist - Xadaganiański Mentalista
Frakcja: Imperium
Rasa: Xadaganianie
Archetyp: Mistyk
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 20
Umiejętność rasowa: “Will of the Mentalist” ("Wola Mentalisty") - Zapewnia niewrażliwość na ataki fizyczne na 10 sekund.Przez ten czas nie można się ruszać, ani używać umiejętności. [Typ: Astral, Koszt many: 74, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Mentalista to najbardziej tajemnicza i prawdopodobnie najpotężniejsza jednostka w Xadagańskiej armii. Zaledwie za pomocą siły umysłu, są oni w stanie obrócić broń wroga przeciwko im samym. Każdy kto zdecyduje się rzucić wyzwanie Xadagańskiemu Mentaliście skazuje się na śmierć. Jedyne co Mentalista musi zrobić to wykonać wyrok.
The Arisen Occultist - Powstańczy Okultysta
Frakcja: Imperium
Rasa: Powstańcy
Archetyp: Mistyk
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Mental Resilience" ("Odporność Psychiczna") - Oczyszcza z Przeciążenia Umysłu (Mental Overload). Dodatkowo każda umiejętność nabywa 4% szansy na usunięcie efektu Przeciążenia Umysłu. [Typ: Fizyczny, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: Instant]
Tło klasowe:
Pasja Powstańców ku studiom magii doprowadziła ich do nowej dyscypliny kontroli umysłu. Przeważająca większość Zemów była uprzednio mechanicznie ulepszonymi ludźmi, którzy dwa tysiące lat wcześniej rozwinęli swój umysł tak, aby był ich głównym narzędziem. Teraz Mistyków można spotkać w Instytucie Badawczym MANANAZEM, na polach bitew i w piwnicach Komisji, gdzie ich sztuka pomaga Imperialnym Służbom Wywiadu.