Krainy należące wyłącznie do Imperium (Empire)
|
Igsh to baza wojskowa pod władaniem Imperium. Ci, którzy wkroczyli na jej teren, opuszczą ją tylko jako srodzy żołnierze. Mało kto może podejrzewać, że wśród falujących, bursztynowych pagórków, pięknych i niezmąconych widoków, kryją się dziwne bestie jak gigantyczne nosorożce, jednorożce, a nawet mięsożerne rośliny. Tylko najsilniejsi mogą przetrwać Igsh, usłane torami treningowymi, chmarą armat i dających się słyszeć gromkich okrzyków "padnij, 20 pompek, już!". Czy jesteś jednym z nich?
Centrum Rekrutacyjne Igsh
Budynki biur wojskowych
Żołnierze Imperium na Placu Defiladowym:
Rekruci, którzy zakończyli rygorystyczne szkolenie na terenie Bazy Wojskowej Igsh i dowiedli, że myślą poważnie o karierze w Wojsku Imperialnym są wysyłani do Severny Steppe (Stepu Północy). Tutaj nauczą się bardziej zaawansowanych taktyk bojowych i wyspecjalizowanych technik walki, które uformują z nich silnych i wzbudzających respekt żołnierzy. Ale niech ci żołnierze mają się na baczności, jako że to miejsce roi się od pełzających insektów, na widok których przebiegają po plecach ciarki. Do nich możemy zaliczyć ogromną Królową Termitów (Termite Queen) która tylko czeka, aż jakiś niebaczny i pijany żołnierz natknie się na nią po hucznej nocy w kantynie.
Ekwipunek wojskowy
Wojskowe obozowisko
Królowa Termitów
ZIT - Zem Institute of Technology
Kraina ZIT (Zem Institute of Technology - Instytut Technologii Zemów) jest domem dla harpii, szczurów i skorpionów. Jest to miejsce, w które powinni zapuszczać się tylko najdzielniejsi. Jako że owe opustoszałe ziemie są siedzibą Powstańczych Zemów (Arisen Zem), skrywają one wiele starożytnych tajemnic, takich jak Piramida Tepa (Pyramid of Tep). Powstańcy prowadzą tam badania naukowe w nadziei na nowe odkrycia, jednocześnie odpierając ataki hordy niecywilizowanych zwolenników Tepa. Przez cały ten czas ZIT nie stracił na wartości i dalej jest miejscem najwyższej wagi. Czy jesteś gotów by odkryć jego sekrety?
Ruiny ZIT
Rozległe ziemie ZIT
Piramida Tepa
Ojczyzna Orków, Wild Isles (Dzikie Wyspy) to rozległa i spieczona słońcem sawanna. Zamieszkują ją rozliczne lwy, nosorożce i minotaury. Jest ona domem dla różnorakich plemion Orków i tym samym są to tereny ciągłych konfliktów i anarchii. Jednakże pomimo wszelkich trudności z jakimi borykają się rdzenni mieszkańcy, w nadziei na przyciągnięcie większej ilości turystów, Orki przygotowują się teraz do rozpoczęcia pierwszych, tegorocznych Mistrzostw Golinobolu.
Arena Gblinobolu
Wioska Orków
Sawanna Dzikich Wysp