Stworzenia świata Sarnaut
Draconid (Drakonid)
Drakonidy to tajemnicze i niebezpieczne istoty, które żyły na uboczu, ukryte przed wzrokiem mieszkańców Sarnaut i przez dłuższy czas nikt nie wiedział o ich istnieniu. Nikt nie ma pojęcia skąd przybyły, ani nie zna miejsca, które można by nazwać ich domem. Nie znane są też ich zamiary lub jakie zdolności posiadając. Pewnego dnia dowiemy się tego jednak.
Goblin Shaman (Szaman Goblinów)
Na szamanów Goblinów można natknąć się na różnorakich allodach. Ich nastawienie różni się w zależności od rasy. Orkowie uważają je ze prymitywne stworzenia warte jedynie by trzymać jako niewolników, Kanianie postrzegają ich jako niebezpiecznych barbarzyńców, a Xadaganianie używają jako tanią siłą roboczą. Szamani goblinów są najczęściej przywódcami plemion Goblinów.
Junes Golem (Golem Junów)
Golemy Junów są starożytnymi, magicznymi stworzeniami, wytworzonymi na długo przed zagładą Junów. Udało im się przeżyć swych twórców oraz przetrwać Klątwę Junów. Obecnie historycy studiują je z wielką uwagą, a zwłaszcza Magowie, którzy postrzegają to jako sposób na odblokowanie starożytnych magicznych tajników cywilizacji Junów.
Ice Elemental (Lodowy Elemental)
Lodowe Elementale są magicznymi stworzeniami, które żyją na pokrytych śniegiem allodach. Większość mieszkańców allodów uważa je za wytwór magii żywiołów w najczystszej postaci, ale zdarzyło się też wiele przypadków, kiedy Wielcy Magowie spowodowali ich pojawienie się.
Minotaur
Minotaury są rozumnymi istotami, które żyją na stepach i pustynnych częściach świata Sarnaut. Większość ich plemion zasymilowała się z Imperium. Żyją i pracują w miastach, gdzie stanowią część populacji. Do ich obowiązków często należy strzeżenie głównych miast Imperialnych oraz są oni zazwyczaj wykorzystywani w charakterze ochroniarzy. Jednakże istnieją też na odległych allodach plemiona dzikich minotaurów.
Ogre (Ogr)
Ogry są dzikie, nieokiełznane i żyją w liczebnych plemionach. Lubią swój styl życia i podtrzymują go, upewniając się żeby wszyscy się ich bali. Przyszłość tych stworzeń jest posępna. Bardzo prawdopodobne jest, że wkrótce będzie je można spotkać jedynie na dzikich i niezamieszkałych allodach.
Satyr
Satyry są dziwnymi stworzeniami które żyją w zgodzie z Kanianami, ale trzymają się z dale od cywilizacji. Nikt nie natknie się na nich w mieście, bądź na wsi. Pomimo ich radosnej i beztroskiej egzystencji, umieją one zadbać o siebie. Czasem jednak wdadzą się w bójkę z przyjacielem lub sąsiadem bez wyraźnej przyczyny.
Sharptooth Squirrel (Wiewiórka Ostrozębna)
Wiewiórki Ostrozębne skrywają gwałtowny temperament pod milutkim i potulnym wyglądem. Chronią swych domów w lasach z dziką furią i zaatakują każdego, kto spróbuje je sprowokować lub wtargnąć na ich terytorium.
Troll
W przeciwieństwie do Ogrów, Trolle preferują żyć w samotności i trzymać się z daleka od innych. Ich domostwa znajdują się najczęściej w najdzikszych zakątkach allodów. Krążą historie o ludziach, którym udało się nawiązać kontakt z nimi, ale w mniemaniu większości mieszkańców Sarnaut, są one zaledwie potworami, które powinny zostać wytępione.
Werebear (Niedźwiedziołak)
Pochodzenie Niedźwiedziołaków jest wciąż niejasne. Oczywistym jest fakt, że zostały stworzone przez szalonego Wielkiego Maga, żądnego łączyć ludzi z niedźwiedziami.
Zombie Mage (Mag Zombie)
Kolejna forma nieumarłego mieszkańca allodów, jego główną bronią jest trucizna zwana ptomainą (trupim jadem).