Reinkarnacja
Allods Online - Rewolucja

REINKARNACJA

Jest to rytuał, który umożliwi każdej postaci od poziomu 46 stworzenie swego wcielenia. Taką umiejętność zyskamy po szkoleniu u NPC-a Klaudia Kalugina na Isle of Revelations w Cave of Tka Rik.

Inkarnacja i przodek mogą nie mieć tej samej sylwetki, rasy, klasy, ani płci, ale wiele innych użytecznych rzeczy będą mieć wspólne. Okażą się one z pewnością pomocne, by wygodniej zdobywać poziomy nową postacią.

Ujmując to prościej - gdy osiągnięcie poziom 46 Waszą główną postacią, będziecie mogli odblokować system odrodzenia i stworzyć sobie alta, który będzie w pełni związany z główną postacią. Nie będzie to łatwe. Trzeba będzie między innymi przejść serię prób w Jaskini Tka Rika.

Gdy tylko tego dokonacie, przodek i wcielenie będą dzielić nastepujące rzeczy:

  • każdy przedmiot zakupiony w Butiku
  • wszelkie bonusy otrzymywane z Radiant Strongboxes
  • mounty (łącznie z karmą)
  • plecak
  • bank
  • runy
  • złoto
  • patrona i błogosławieństwo (jeśli będzie aktywne)
  • astralny statek
  • mirrę

Przykładowo, jeśli kupiliście trochę eliksirów szczęścia i włożyliscie je do Admiralskiego Chlebaka (Admiral's Haversack) na Waszej głównej postaci lv46, to reinkarnowana postać nie tylko będzie korzystać z tego samego Admiralskiego Chlebaka, ale także będzie mogła używać tych eliksirów! Zaiste bardzo szczęśliwie! Poniżej zostanie dokładniej opisane, jak krok po kroku przebrnąć przez system wskrzeszeń.

Gdy tylko Wasza postać osiągnie poziom 46, trzeba będzie odbyć podróż do Isle of Revelation. Udając się tam nie tylko odkryjecie nowe tajniki świata Sarnaut, ale także rozpoczniecie proces, który w efekcie zapewni Wam nowe umiejętności. Trzeba będzie odnaleźć NPC-a Veronika Gipitskaya w Director's Citadel i wykonać dla niej szereg zadań, które przygotują Was do Rytuału Reinkarnacji. Zadania te będą obejmować powrót do Jaskini Tka Rika, by przejść 10 prób wytrzymałości. Między innymi zostaniecie poddani testowi, gdzie trzeba będzie zażyć truciznę przed atakiem na demony, Kultystów Tepa i innych temu podobnych. Nie będą to próby dla graczy o słabych nerwach ;)

Gdy się z nimi uporacie, będziecie mogli wybrać swoją inkarnację u Mistrza Reinkarnacji Waszej frakcji.

Odwiedźcie zatem Mara de Doucer w Novogradzie lub Sarang Bisanu w Nezebgradzie. Będziecie mogli u nich:

  • przełączyć się pomiędzy przodkiem, a inkarnacją
  • stworzyć inkarnację
  • skasować inkarnację
  • nauczyć się dozwolonej umiejętności od przodka lub od inkarnacji
  • wybrać opcję, czy gracie z efektem reinkarnacji, czy bez

Jeśli wybierzecie utworzenie inkarnacji, zostaniecie przeniesieni na specjalny ekran tworzenia postaci. Tutaj będzie można wybrać dowolną rasę Waszej frakcji i sprawdzić co Wasza inkarnacja będzie mieć na podorędziu. Oprócz tego, gdy najedziecie na daną klasę, wyświetlą się skille, które zyska zarówno Wasza główna postać, jak i wskrzeszenie. Obrazek poniżej, co kto dostaje, pojawi się, gdy przodkiem będzie Mag, a inkarnacją Wojownik:

Poniżej znajdziecie rozpiskę umiejętności, które oferuje dana klasa:

Warden:

  1. Bee Swarm (Rój Pszczół) - przyzywa rój pszczół, które zadają obrażenia w czasie 5 sekund i powodują, że wróg ucieka w popłochu. Cooldown: 1 min 35 s.
  2. Natural Balance (Naturalna Równowaga) - rozdziela łączne życie całej drużyny, równo pomiędzy jej członków. Cooldown: 3 min.

Mage:

  1. Stone Barrier (Kamienna Bariera) - otacza naszą postać 7 kamiennymi barierami na 15 minut, które absorbują fizyczne obrażenia. Cooldown: 45 s.
  2. Elemental Shield (Tarcza Żywiołów) - otacza naszą postać 5 magicznymi tarczami na 15 minut, które wchłaniają obrażenia od ognia, mrozu, błyskawic, kwasu, cienia, świętości, lub astralu. Cooldown: 45 s.

Summoner:

  1. Howl of Death (Jęk Śmierci) - zadaje obrażenia i zmniejsza prędkość poruszania się przeciwnika o 50% na 5 sekund. Cooldown: 30 s.
  2. Fear (Strach) - przeciwnik ucieka w poplochu przez 6 sekund. Cooldown: 45 s.

Paladin:

  1. Strike of Justice (Cios Sprawiedliwości) - nasza postać dogania przeciwnika i zadaje mu obrażenia. Dodatkowo ogłusza go (stun) na 2 sekundy, dzięki czemu nie może się ruszać, ani używać skilli. Cooldown: 20s
  2. Vengeance (Pomsta) - gdy zginie członek drużyny, zwiększa obrażenia naszej postaci na 20 sekund lub na 10 kolejnych użyć skilli. Cooldown: brak.

Healer:

  1. Divine Foresight (Niebiańska Przezorność) - nakłada na sojusznika zaklęcie, które uleczy go, gdy jego życie spadnie poniżej 35%. Tylko jeden sojusznik może być w danym momencie pod wpływem Divine Foresight.
    Cooldown: 3 min.
  2. Holy Shield (Tarcza Świętości) - otacza naszą postać tarczą, która uniewrażliwia ją na wszelkie obrażenia przez kolejne 6 sekund. Jednocześnie uniemożliwia korzystanie z czarów, które do działania wymagają broni.
    Cooldown: 5 min.

Psionicist:

  1. Telekinetic Pull (Telekinetyczny Lej) - ściąga wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów do wybranego punktu; przewraca ich i ma 30% szans, by ich ogłuszyć na 2 sekundy. Cooldown: 1 min.
  2. Choke (Podduszanie) - promieniuje negatywną energią, która zadaje obrażenia co 2 sekundy przez 8 sekund i zmniejsza prędkość poruszania się wroga o 50%. Sprawia, że przeciwnik nie może rzucać czarów przez 5 sekund, po pomyślnym użyciu Choke w całości. Cooldown: 24 s.

Scout:

  1. Sprint (Szus) - zwiększa prędkość poruszania się naszej postaci o 50% przez 5 sekund. Zmniejsza prędkość poruszania się o 25% przez kolejne 3 sekundy. Cooldown: 1 min.
  2. Recoil (Odskok) - pozwala naszej postaci odskoczyć na 20 metrów w tył i ogłuszyć przeciwnika na 2 sekundy, sprawiając że nie będzie mógł się poruszać, ani używać skilli. Cooldown: 30 s.

Warrior:

  1. Terrorize (Zastraszenie) - sprawia, że przeciwnik nie może się poruszać, ani używać czarów ofensywnych przez 8 sekund. Cooldown: 2 min.
  2. Charge (Szarża) - nasza postać doskakuje do przeciwnika i zadaje mu obrażenia. Sprawia, że wróg nie może się poruszać, ani rzucać ofensywnych skilli przez 2 sekundy. Cooldown: 30 s.

 

Po stworzeniu wcielenia, będziecie mieć dostęp do ekranu reinkarnacji, na którym znajdują się szczegóły dotyczące Przodka i Inkarnacji, m.in. poziomy i imiona. Tutaj można się będzie przełączać pomiędzy postaciami. Pierwsze przełączenie się przeniesie Was z powrotem do terenów początkowych - Evermeet Isle lub Nezebgrad Sewers.

Ci, którzy chcą być rozpoznawalni jako reinkarnacja swojego przodka, mogą w tym momencie kontynuować rozgrywkę bez zbędnych kombinacji, gdyż domyślne ustawienia ogłaszają światu powiązanie z główną postacią. Ci, którzy jednak woleliby to zachować dla siebie, mogą zaznaczyć odpowiednią rubrykę, która pozwoli Waszemu wcieleniu na anonimowość. Pamiętajcie, że gracze których męczyliście na Asee-Teph w przeszłości, mogą chcieć zaczaić się tam na Waszą inkarnację!

Możecie w każdej chwili skasować istniejące wcielenie i stworzyć nowe. Miejcie jednak na uwadze, że kasacja jest trwała i nieodwracalna. GM-owie nie będą mieli możliwości przywrócenia Waszej inkarnacji po skasowaniu. Jeśli nie spodoba się Wam Wasze nowe wcielenie, upewnijcie się na 100% że absolutnie chcecie je skasować.

Zdobywanie poziomów Waszym wcieleniem będzie się trochę różnić od tego co pamiętacie; może się nawet okazać trochę trudniejsze. Inkarnacje będą zdobywać doświadczenie, tylko gdy znajdą się pod wpływem efektu reinkarnacji. Ten efekt zmniejszy Wasze leczenie i zadawane obrażenia o 33%, a także pomniejszy ilość doświadczenia na obecnym poziomie o 10% jeśli przytrafi się Wam śmierć.

Wcielenia mogą udać się do Mistrza Reinkarnacji, aby usunąć ten efekt, co polepszy efektywność w walce, ale zablokuje zdobywanie doświadczenia. Dlatego też usunięcie efektu reinkarnacji przyda się np. walcząc z członkami przeciwnej frakcji na Asee-Teph lub przechodząc instancję w drużynie kompanów. Pamiętajcie jednak by go przywrócić, gdy będziecie chcieli zająć się levelowaniem postaci!

Autor: Narayan
Nival

© allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl