4. WARLORDS
Warlord to specyficzny typ postaci, to osoba która dogłębnie opanuje swoją kluczową rolę w Astralnym Starciu (Astral Confrontation), oraz specjalne czary uzyskiwane przez rozwijanie gildii. Aby być Warlordem należy nie tylko mieć na sobie specjalny Warlord's Tabard, ale także mieć gildię na wystarczająco wysokim poziomie, aby móc w pełni korzystać z tego systemu i nowych mocy.
Od poziomu 22 gildii pojawi się możliwość uzyskania Warlord's Tabard. Tak samo jak w przypadku normalnych Tabardów, prawo do jego założenia musi zostać nadane przez Przywódcę - Guild Leadera. Jednakże koszt tego specjalnego tabardu jest o wiele wyższy i wynosi 350 złotych monet. Oprócz bycia gwiazdą gildii, Warlordzi będą posiadać pewne zalety, które mogą zaważyć na wyniku potyczki z inna gildią w Astralnym Starciu. Poniżej znajduje się przegląd tego co potrafią ..
A więc co będą Warlordzi mieć na podorędziu takiego szczególnego?
A poniżej opisano zestaw nowych czarów, koniecznych by przejąć kontrolę nad allodem podczas Astralnego Starcia (Astral Confrontation):
Warlord’s Flag: Wbija w ziemię flagę, która zwiększa Conviction, Willpower i Rage wszystkich sojuszników w jej zasięgu. | |
Warlord’s Hand: Ten czar przenosi wszystkich sojuszników do osoby, która go użyła. Może być rzucony tylko raz w ciągu całego Astralnego Starcia (Astral Confrontation). | |
Warlord’s Leap: Ten czar teleportuje naszą postać w pobliże celu, ale ogłusza (stun) nas na 5 sekund (nie można się ruszać ani korzystać ze skilli). Sprawia także, że cel jest niewrażliwy na wszystkie obrażenia w ciągu tych 5 sekund. | |
Warlord’s Revenge: Tworzy wir we wybranym miejscu, który zmniejsza prędkość na 5 sekund wszystkich wrogów którzy wpadną w niego. W momencie gdy wir zniknie, wrogowie którzy pozostali w jego wnętrzu otrzymają obrażenia typu Holy równe połowie maksymalnej ilości życia celu. | |
Warlord’s Veil: Wszyscy członkowie grupy (party) w zasięgu 30 jardów stają się niewidzialni na 30 sekund lub dopóki nie podejmą jakiejś akcji. Gdy ten efekt zniknie, to prędkość ataku i rzucania czarów tych członków grupy zwiększy się o 25% na 6 sekund. |
Ciąg dalszy w artykule 5. ASTRAL CONFRONTATION.