SKILLE MISTYKA - PSIONICIST TALENT TREE
Poniższe skille może mieć każdy Psionicist. Nie da się wszystkich na raz ulepszyć do najwyższej, 3 rangi, więc dobrze jest wczytać się w opisy, zdecydować na sposób prowadzenia klasy i dopiero wtedy obrać pod tym kątem odpowiedni zestaw. Oprócz niżej wymienionych skilli, od poziomu 10 będziemy mieć dostęp do 3 siatek talenów Psionicista, które znacznie poszerzą jego możliwości. Więcej na temat ogólnej mechaniki w artykule System Talentów i Skilli.
Zdolnością specjalną Mistyka jest Kontakt Umysłów (Mental Link). Mistyk łączy się psychiczną więzią z wybranym przeciwnikiem i odtąd zadaje mu zwiększone obrażenia oraz może wykorzystać kilka umiejętności, niedostępnych w innym przypadku. W późniejszej fazie gry, Mistyk może nauczyć się Stłamszenia Woli (Will Suppresion), które działa na podobnej zasadzie. Nad paskiem skrótów skilli znajduje się panel połączenia umysłów i wygląda następująco - w lewej kuli zobaczymy moba, którego aktualnie kontrolujemy Kontaktem Umysłów, a w prawej Stłamszeniem Woli:
Wysiłek umysłowy sprawia, że niektóre umiejętności wywołują Przeciążenie Umysłu (Mental Overload) u naszego Mistyka, które powoduje obniżenie się Inteligencji o 2% na 3 sekundy za każdy efekt. Efekty Przeciążenia Umysłu mogą się kumulować wielokrotnie i utrudniać nam rozgrywkę, jeśli nie nauczymy się z tym radzić.
1. Psychic Shock - Szok Psychiczny | |
Typ: Astral Zasięg: 40 Cast: 1: 1,5 s Cooldown: - |
|
Wyzwala impuls energii mentalnej, zadający obrażenia uzależnione od statystyk, rosnące wraz z rangą. |
2. Mental Link - Kontakt Umysłów |
|
Typ: Astral Zasięg: 40 Cast: 3s Cooldown: - |
|
Skutkuje połączeniem się umysłów z wrogiem, co umożliwia korzystanie z pewnych czarów. Zwiększa obrażenia zadawane przeciwnikowi o 15%. Zużywa co 2 sekundy pewną porcję many, zależną od statystyk, malejącą wraz z rangą. Pobór many na randze 2 skilla jest 3 razy mniejszy niż na randze 1. Pobór many na randze 3 skilla jest 3 razy mniejszy niż na randze 2, tym samym 9 razy mniejszy niż na randze 1. Tylko jeden przeciwnik może znajdować się pod wpływem Kontaktu Umysłów w danym momencie. |
3. Pain Transfer - Przekazanie Bólu |
|
Typ: Astral Zasięg: 40 Cast: 3s Cooldown: 10s |
|
Wypełnia umysł wroga bólem i zadaje spore obrażenia uzależnione od statystyk, rosnące wraz z rangą. Wywołuje u naszej postaci 1: 5 / 2: 7 / 3: 9 efektów Przeciążenia Umysłów (Mental Overload). |
4. Pyrokinesis - Pirokineza |
|
Typ: Astral Zasięg: 40 Cast: 2,5 s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Przyspiesza molekuły w mięśniach wroga, co powoduje u niego obrażenia zależne od statystyk, rosnące wraz z rangą. Ma 10% szans na wywołanie dodatkowych obrażeń, nie przekraczających podstawowych. Jeśli zostaną zadane te dodatkowe obrażenia, to nasza postać znajdzie się pod wpływem 1: 9 / 2: 8 / 3: 7 efektów Przeciążenia Umysłów (Mental Overload). |
5. Mental Twin - Mentalny Sobowtór |
|
Typ: Astral Zasięg: 16 Cast: Natychmiast Cooldown: - |
|
*Można użyć tylko w trakcie Kontaktu Umysłów (Mind Link)* Przyzywa duplikat naszej postaci w wybranym przez nas miejscu, którego wróg atakuje w zamian za nas. Nasza postać będzie niewidoczna dla przeciwnika, dopóki Mentalny Sobowtór nie zostanie zniszczony. Mental Twin otrzymuje 1: 200% / 2: 150% / 3: 100% obrażeń. Nie można użyć, gdy przeciwnik znajdzie się pod wpływem Mentalnej Odporności (Mental Resistance). |
6. Mental Calm - Spokój Umysłowy |
|
Typ: Astral Cast: Natychmiast Cooldown: 1: 10s / 2: 12s / 3: 14s |
|
Usuwa z naszej postaci 1: 2 do 4 / 2: 4 do 7 / 3: 7 do 11 efektów Przeciążenia Umysłu (Mental Overload). |
7. Hypnosis - Hipnoza |
|
Typ: Astral Zasięg: 40 Cast: 1: 4,5 s / 2: 3,8 s / 3: 3,2 s Cooldown: - |
|
*Można użyć tylko w trakcie Kontaktu Umysłów (Mind Link) lub Stłamszenia Woli (Will Suppression)* Hipnotyzuje cel na 1: 30 sekund / 2: 45 sekund / 3: 1 minutę, sprawiając że nie może się on ani poruszać, ani używać umiejętności. Jakiekolwiek obrażenia zadane przeciwnikowi pod wpływem Hipnozy przerwą natychmiast jej oddziaływanie. Nakłada na naszą postać efekt Przemęczenia Umysłu (Mental Fatigue), który zwiększa czas castu następnej Hipnozy o 50%. |
8. Ectoplasmatic Form - Postać Ektoplazmy |
|
Typ: Astral Cast: Natychmiast Cooldown: 30s |
|
Nasz Psionicist przyjmuje postać ektoplazmy na 1: 7 sekund / 2: 9 sekund / 3: 13 sekund, która pochłania pewną ilość obrażeń zależną od statystyk, rosnącą wraz z rangą, ale zwiększa otrzymywane obrażenia od Astralu o 100%. |
9. Mental Cleansing - Mentalna Odnowa |
|
Typ: Astral Cast: 1: 2,5 s / 2: 2s / 3: 1,5 s Cooldown: - |
|
Usuwa 1 efekt Trucizny (Poison), Choroby (Disease) lub krwawienia (bleed) z sojusznika, a nas samych leczy o pewną ilość życia zależną od statystyk, rosnącą wraz z rangą. Wywołuje u naszej postaci 1: 4 / 2: 6 / 3: 8 efektów Przeciążenia Umysłu (Mental Overload). |
10 - Choke - Podduszanie |
|
Typ: Astral Zasięg: 30 Cast: 8s Cooldown: 24s |
|
Promieniuje w sposób ciągły negatywną energią, która zadaje obrażenia zależne od statystyk, rosnące wraz z rangą, co 2 sekundy przez 8 sekund oraz zmniejsza prędkość poruszania się przeciwnika o 50%. Sprawia, że wróg jest niezdolny do rzucania czarów przez 5 sekund po zakończonym Choke pomyślnie, czyli w pełni. |
11. Mental Pulse - Impuls Umysłowy |
|
Typ: Astral Zasięg: 5 Cast: Natychmiast Cooldown: 1: 33s / 2: 27s / 3: 23s |
|
Zadaje obrażenia zależne od statystyk, rosnące wraz z rangą, wszystkim przeciwnikom w odległości 5 jardów od naszej postaci i odrzuca ich wszystkich w tył (knock back). Zadaje dodatkowe, ciut większe obrażenia niż poprzednio, zależne od statystyk, rosnące wraz z rangą i ogłusza ich (stun) na 1: 2 sekundy / 2: 2,5 sekundy / 3: 3 sekundy, co sprawia że nie mogą się poruszać, ani używać umiejętności. |
12. Temporal Acceleration - Czasowe Przyspieszenie |
|
Typ: Astral Cast: Natychmiast Cooldown: 5 min |
|
Przyspiesza prędkość poruszania się i rzucania czarów na 20 sekund o 1: 30% / 2: 40% / 3: 50% i jednocześnie zmniejsza cooldown wszystkich naszych umiejętności o 1: 30% / 2: 40% / 3: 50%. |
13. Wall of Blades - Ściana Ostrzy |
|
Typ: Astral Zasięg: 40 Cast: 5s Cooldown: - |
|
Tworzy wir złudnych ostrzy wokół przeciwnika i zadaje mu obrażenia zależne od statystyk, rosnące wraz z rangą co 1 sekundę przez 6 sekund temu przeciwnikowi i wszystkim wrogom w promieniu 10 jardów wokół niego. Wywołuje u naszej postaci 8 efektów Przeciążenia Umysłu (Mental Overload). |
14. Telekinetic Pull - Telekinetyczny Lej |
|
Typ: Astral Zasięg: 40 Promień: 10 Cast: Natychmiast Cooldown: 1: 32s / 2: 26s / 3: 20s |
|
Ściąga wszystkich wrogów w promieniu 20 jardów do wybranego punktu. Przewraca ich (knock down) i ma 1: 10% / 2: 30% / 3: 50% szans na ogłuszenie (stun) ich na 2 sekundy. |
15. Spectral Assassin - Widmowy Zabójca |
|
Zasięg: 30 Cast: 4s Cooldown: 2 min |
|
*Można użyć tylko w trakcie Kontaktu Umysłów (Mind Link) lub Stłamszenia Woli (Will Suppression)* W wybranym miejscu przyzywa duplikat wroga, który atakuje tegoż wroga i może zostać zaatakowany tylko i wyłącznie przez niego. Obrażenia zadawane przez Widmowego Zabójcę zwiększają się o 1% co sekundę. |
16. Will Suppression - Stłamszenie Woli |
|
Zasięg: 40 Cast: Instant Cooldown: 24s |
|
Łączy umysł z wrogiem na 40 sekund, co umożliwia korzystanie z pewnych czarów i sprawia, że przeciwnik nie może się poruszać, ani używać umiejętności przez 2 sekundy. Tylko jeden przeciwnik może znajdować się pod wpływem Stłamszenia Woli w danym momencie. |