SKILLE STRAŻNIKA - WARDEN TALENT TREE
1. Bear's Blow - Cios Typ: Fizyczne Zasięg: Z bliska Mana: 49 Cast Time: Instant Cooldown: 1s Zamaszysty atak bronią, powodujący 11,7 - 19,6 punktów obrażeń. |
2. Call Lightning - Błyskawica Typ: Elektryczność Zasięg: 40 Mana: 71 Cast Time: Instant Cooldown: 5s Strażnik wzywa siły natury, uderzające w przeciwnika piorunem powodującym 18,9 - 56,6 punktów obrażeń i mającym 20% szans na zbicie wroga z nóg. |
3. Get 'em! - Bierz go! Typ: Fizyczne Zasięg: 60 Cast Time: Instant Cooldown: 4s Rozkaz Strażnika posyłające swoje zwierzę do walki. Pupil poświęca 5% energii, by ruszyć i zaatakować wroga, powodując tym samym 24,7 - 30,2 punktów obrażeń. |
4. Boar's Blow - Atak Dzika Typ: Fizyczne Zasięg: Z bliska Mana: 74 Cast Time: Instant Cooldown: 25s Silny ciosem bronią zadający przeciwnikowi 9,4 - 28,2 punktów obrażeń i zbijający go z nóg. |
5. Great Hunt - Wielkie Łowy Typ: Fizyczne Mana: 80 Cast Time: Instant Cooldown: 45s Strażnik ogłasza wielkie polowanie! Atak zwierzęcia wzrasta o 15% na 15 sekund. Przy każdym ataku, pupil ma 20% szans zadania Otwartej Rany. |
6. Renew - Regeneracja Typ: Światło Mana: 143 Cast Time: 4s Cooldown: Instant Strażnik wzywa siły natury i otrzymuje dar Regeneracji, która w ciągu 5 minut przywraca okresowo do 19,6 punktów życia w trakcie bitwy i 58,7 punktów życia poza walką. |
7. Vortex - Wicher Zasięg: 40 Mana: 107 Cast Time: Instant Cooldown: 20s Przywołanie sił natury w postaci Wichru, który powoduje u wroga 25 - 33,8 punktów obrażeń i ucisza go na 3 sekundy. |
8. Razor Claw - Ugryź! Zasięg: 60 Cast Time: Instant Cooldown: 30s Rozkaz Strażnika posyłające swoje zwierzę do walki. Pupil poświęca 10% energii, by ruszyć i zaatakować wroga, powodując tym samym 24,7 - 30,2 punktów obrażeń oraz ucisza go na 3 sekundy. |
9. Aqua Vitae Concotion - Tajemne Lecznicze Zioło Zasięg: 30 Mana: 178 Cast Time: 4s Cooldown: Instant Strażnik przygotowuje do użytku Lecznicze Zioło, które pojawia się w plecaku sojusznika. Skorzystanie z Leczniczego Zioła przywraca 190,7 punktów życia i 40 punktów energii lub 190 many. Dana osoba nie może posiadać więcej niż jedno Lecznicze Zioło. |
10. Wolf's Blow - Atak Wilka Zasięg: Z bliska Mana: 59 Cast Time: Instant Cooldown: 1s Podstępny atak bronią, powodujący 9,3 - 12,6 punktów obrażeń, mający 66% szans, że przeciwnik straci dodatkowo 45,6 punktów many lub 4 energii. |
11. Call of the Wild - Zew Natury Zasięg: 40 Mana: 143 Cast Time: Instant Cooldown: 300s Strażnik przywołuje siły natury i wzywa do pomocy bestię. Przyzwane zwierzę atakuje wroga 20 sekund, a potem znika. |
12. Lethargy Potion Concotion - Tajemne Usypiające Zioło Zasięg: Z bliska Mana: 178 Cast Time: 4c Cooldown: Instant Strażnik przygotowuje Usypiające Zioło, które spowalnia atak wroga o 17,5% przez 30 sekund. Jeśli przeciwnik miał Otwartą Ranę, prędkość ataków spada o 35%. |
13. Maul - Atak Niedźwiedzia Zasięg: 4 Mana: 89 Cast Time: Instant Cooldown: 1s Silny atak bronią, rażący wszystkich wrogów przed Strażnikiem i powodujący u każdego 7 - 16,4 punkty obrażeń. |
14. Storm - Nawałnica Zasięg: 40 Promień: 10 Mana: 143 Cast Time: 4s Cooldown: 60s Można przygotować z wyprzedzeniem Strażnik przywołuje siły natury, które zsyłają na 10 sekund Nawałnicę, uszkadzającą każdego, kto znajdzie się w jej zasięgu, co jakiś czas na 29,4 punkty. |
15. Chomp - Kąsaj ich! Cast Time: Instant Cooldown: 20s Rozkaz Strażnika posyłający swoje zwierzę do walki. Pupil poświęca 20% energii, by ruszyć i zaatakować 5 przeciwników w promieniu 10 metrów wokół siebie, zadając tym samym każdemu 11,1 - 36,4 punktów obrażeń. |
16. Aqua Morte Concotion - Tajemne Śmiercionośne Zioło Zasięg: Z bliska Mana: 178 Cast Time: 4s Cooldown: Instant Strażnik przygotowuje Śmiercionośne Zioło, pod wpływem którego wróg odrzuca wszelkie próby leczenia. Jeśli przeciwnik miał Otwartą Ranę, na skutek próby uzdrowienia otrzyma on obrażenia zamiast leczenia, ale nie więcej niż 156,6 punktów. |