Zdolnością specjalną skauta jest kołczan z zaklętymi strzałami. Skaut może umagicznić swoje strzały nadając im przeróżne efekty. Zaklęte strzały są magazynowane w kołczanie w liczbie do 7 sztuk.
Cunning Blow - Expertise zwiększona o 5/10/15%.
Initiative - Przywraca 20/40/60 energii kiedy użyjesz Lunge.
Counterattack - Kiedy otrzymasz cios wręcz masz 3/6/9% szansy na automatyczny kontratak za 13,2 obrażeń.
Accumulated Heat - Kiedy uderzysz atakiem będącym ciosem krytycznym to masz 3/6/9% szansy na to, że twój następny czar możesz rzucić od razu (instant).
Unavoidable Attack - Po uderzeniu krytycznym za pomocą Lunge na 2/4/6 sekund przygniata cel do narożnika. Uniemożliwia unikać, parować albo blokować ciosów.
Deft Deflection - Zwiększa szanse na sparowanie ataku o 7%. (występują 3 rangi danej umiejętności)
Sambo Roll - koszt energii: 12, czas rzucania: instant, cooldown: 30 sek. Usiłujesz powalić przeciwnika wykopem z półobrotu. Ten manewr jest nieefektywny na bardzo dużych oponentów.
Vigilance - Po otrzymaniu obrażeń masz 25/50/75% szansy na anulowanie działającego na tobie efektu kontroli.
Ninjutsu - Pozwala używać ataków w zwarciu pod każdym kątem.
Slaughterhouse - koszt energii: 45, czas rzucania: 7 sek., cooldown: 20 sek. Zadaje 8 zaciekłych ciosów pod rząd które zadają 15,1 obrażeń każdy. Jeśli cel jest powalony to czas trwania jest wydłużony.
Eagle Vision - Zwiększa zasięg broni zasięgowych o 5/10/15/20/25/30%. (wg. klienta US wartość ta rośnie o 10%)
Nimble Movements - Zwiększa Agility o 5/10/15%.
Battle Rage - Masz 5/7/9/11/13/15% szansy na zregenerowanie całej twojej energii po zadaniu ciosu krytycznego.
Eagle Vision - Zwiększa zasięg broni zasięgowych o 5/10/15/20/25/30%. (wg. klienta US wartość ta rośnie o 10%)
Nimble Movements - Zwiększa Agility o 5/10/15%.
Battle Rage - Masz 5/7/9/11/13/15% szansy na zregenerowanie całej twojej energii po zadaniu ciosu krytycznego.
Thorny Pike - Obrażenia zadawane przez Rapid Fire zwiększone o 3/6/9%.
Point Blank - Zwiększa szanse na cios krytyczny od Steady Shot o 10/20/30% jeśli cel jest bliżej niż 5 jardów.
Subterfuge - Redukuje o 5/10/15% generowaną grozę (threat).
Rapid Fire - koszt energii: 40, czas rzucania: 5 sek., cooldown: 20 sek. Wystrzeliwujesz 6 strzał pod rząd które zadają 22,0 obrażeń każda. Jeśli oponent jest powalony to przedłuża czas trwania.
Piercing Arrows - Kiedy używasz broni zasięgowych to zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytyczny o 10/20/30%.
Heavy Tip - Steady Shot ma 20/40/60% szansy na powalenie przeciwnika na 1sek.
Crippling Arrow - koszt energii: brak, czas rzucania: 1,5 sek., cooldown: instant. Zaklinasz strzałę która zadaje od 6,8 do 8,2 obrażeń oraz zwiększa cooldown na następnym czarze którego użyje twój oponent. Ten efekt może się nałożyć do 3 razy, każdy z nałożonych efektów przedłuży cooldown o 50%.
Antiquing - obszar działania: 10 jardów, zasięg: 30 jardów, koszt energii: 10, czas rzucania: instant, cooldown: 5 sek. Rzucasz na ziemię mieszek z mąką i tym samym ujawnia wszystkie ukryte cele w zasięgu 10 jardów.
Improved Fletching - Redukuje czas potrzebny do zaklęcia strzał o 15/30/50%. (wg. US 33/66/100%)
Timely Strikes - Zwiększa Luck o 5/10/15%.
Eagle Vision - Zwiększa zasięg broni zasięgowych o 5/10/15/20/25/30%. (wg. klienta US wartość ta rośnie o 10%)
Nimble Movements - Zwiększa Agility o 5/10/15%.
Battle Rage - Masz 5/7/9/11/13/15% szansy na zregenerowanie całej twojej energii po zadaniu ciosu krytycznego.
Soft Sole - Prędkość poruszania się podczas kamuflażu zwiększona o 15/30/45%.
Sneaky Attack - koszt energii: 10, czas rzucania: instant, cooldown: 20 sek. Oszołamia cel na 5 sekund oraz ma 20% szansy na zadanie od 14,7 do 15,3 obrażeń. Może być użyte jedynie podczas kamuflażu.
Quickened Reflexes - Zwiększa szansę na uniknięcie fizycznego ataku o 10/20/30%.
Silent but Deadly - Zwiększa obrażenia jakie zadasz atakiem poprzedzonym kamuflażem o 90%. (występują 3 rangi danej umiejętności)
Unnatural Accuracy - Zwiększa Finesse o 5/10/15%.
Sprint - koszt energii: 10, czas rzucania: instant, cooldown: 10 sek. Zwiększa prędkość poruszania się o 150% na 5 sekund. Po okresie przyspieszenia, prędkość poruszania się zostaje zredukowana o 25% na 3 sek.
Quick Respite - Podczas kamuflażu prędkość regeneracji energii zwiększona o 30/60/100%.
Poisonous Powder - Dodaje zabójczą truciznę do umiejętności Antiquing która zadaje od 10,6 do 13,0 obrażeń od Trucizn (poison). (występują 3 rangi danej umiejętności)
Hasty Disguise - koszt energii: 10, czas rzucania: instant, cooldown: 10 min. Szybko wtapiasz się w tło, stając się niewidzialnym na 10 sekund. Ta umiejętność może być użyta w trakcie walki.
Backstab - Zwiększa szansę na uderzenie krytyczne o 10/20/30% wtedy kiedy atakujesz zza pleców oponenta lub poza walką.
Granatowy kolor oznacza iż biorąc dany talent uczymy się danej nowej umiejętności.