SKILLE UZDROWICIELA - HEALER TALENT TREE
1. Holy Blast - Kara Typ: Światło Zasięg: 40 Mana: 59 Cast Time: 2s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Sprowadzenie na wroga Światła, powodującego 50,3 punktów obrażeń. |
2. Fanaticism - Werdykt Typ: Fizyczne Zasięg: Z bliska Mana: 62 Cast Time: Instant Cooldown: 3s Silny cios bronią, który zadaje 40,2 punktów obrażeń. Przy czym zamiast Siły brana jest pod uwagę Inteligencja, zamiast Celności - Duch, a zamiast Zręczności - Intuicja. Wymierzając Werdykt istnieje szansa, że wprowadzi to Uzdrowiciela w stan Fanatyzmu, który skraca czas rzucania czarów. |
3. Cleansing Flame - Oczyszczający Ogień Typ: Ogień Zasięg: 40 Mana: 48 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Przyzwanie Światła, które powoduje 20,1 punktów obrażeń. Wróg zapala się i otrzymuje dodatkowo 10,1 punktów obrażeń co 2 sekundy przez 14 sekund. |
4. Imperturbability - Niewrażliwość Typ: Astral Mana: 29 Cast Time: Instant Cooldown: 15s Uzdrowiciel otacza się Światłem i staje się Niewrażliwy na wszelkie oddziaływania, do czasu rzucenia następnego czaru. Jeśli kolejne zaklęcie będzie zadawać obrażenia od Światła lub leczyć, to jego skuteczność wzrasta o 15%. |
5. Devout Healing - Uzdrawiający Blask Typ: Światło Zasięg: 30 Mana: 58 Cast Time: 2,5s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Sprowadzenie Światła, które goi 62,6 punktów życia. Uzdrowiciel wchodzi w stan Fanatyzmu, który redukuje czas rzucania czarów. |
6. Blind Faith - Oślepienie Typ: Cień Zasięg: 30 Mana: 142 Cast Time: 2s Cooldown: 180s Jasny błysk światła, który oślepia przeciwnika na 5 sekund. |
7. Heavenly Smite - Świetlne Wyładowanie Typ: Elektryczność Zasięg: 40 Promień: 8 Mana: 160 Cast Time: 4,5s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Sprowadzenie Światła, które uderza w przeciwnika i wszystkich wrogów w promieniu 8 metrów od niego i zadaje 88.1 punktów obrażeń. |
8. Holy Shield - Świetlana Tarcza Typ: Światło Mana: 108 Cast Time: Instant Cooldown: 600s Sprowadza Światło, które otacza tarczę Uzdrowiciela, co sprawia, że nie jest on narażony na ataki wszystkich typów przez 4 sekundy. |
9. Calming Prayer - Liturgia Typ: Światło Cast Time: 20s Cooldown: 90s Długotrwały święty rytuał, w efekcie którego Uzdrowicielowi zostaje przywrócona mana. Jeśli odczyniany jest poza walką, to przywraca również pełne zdrowie całej drużynie. |
10. Perpetual Healing - Błogosławieństwo Typ: Światło Zasięg: 30 Mana: 23 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Sprowadzenie Światła, które przywraca 15,7 punktów życia co 2 sekundy przez 14 sekund. |
11. Resurrection - Wskrzeszenie Typ: Światło Zasięg: 40 Mana: 534 Cast Time: 15s Cooldown: Instant Sprowadzenie Światła, które wskrzesza poległych. Nie działa w walce. Wskrzeszony wraca do życia ze zdrowiem na poziomie 10%, a maną lub energią na poziomie 0%. |
12. Holy Rage - Święty Gniew Typ: Fizyczne Zasięg: Z bliska Promień: 5 Mana: 89 Cast Time: Instant Cooldown: 3s Silny atak bronią zadający 39,1 punktów obrażeń przeciwnikowi i jednemu dodatkowemu wrogowi znajdującemu się w jego pobliżu. Przy czym zamiast Siły brana jest pod uwagę Inteligencja, zamiast Celności - Duch, a zamiast Zręczności - Intuicja. Ten cios może być zadany tylko w stanie Fanatyzmu. Pomyślny atak doprowadza Uzdrowiciela do stanu Wściekłości, zwiększającego obrażenia Świętego Gniewu o 10%, a koszta o 20%. Może także zwiększyć poziom Fanatyzmu. |
13. Divine Prayer - Uzdrowienie Typ: Światło Zasięg: 30 Mana: 133 Cast Time: Instant Cooldown: 30s Sprowadzenie Światła, które goi 125,3 punkty życia. |
14. Purification - Oczyszczenie Typ: Światło Zasięg: 30 Mana: 70 Cast Time: 2s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Sprowadzenie Światła, którego oczyszczające działanie usuwa jeden z wybranych efektów Trucizny, Choroby lub Magii. |
15. Holy Rejuvenation - Większe Uzdrowienie Zasięg: 30 Mana: 142 Cast Time: 6s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Sprowadzenie Światła, które goi 187,4 punktów życia. |
16. Numbness - Katalepsja Typ: Światło Zasięg: 20 Mana: 72 Cast Time: 3s Cooldown: 120s Można przygotować z wyprzedzeniem Sprowadzenie Światła na 15 sekund, które sprawia, że wróg drętwieje, co utrudnia mu funkcjonowanie. Działa tylko na człekokształtnych przeciwników. |