Skille Uzdrowiciela

SKILLE UZDROWICIELA - HEALER TALENT TREE

allods healer skill tree

 

1. Holy Blast - Kara
Typ: Światło
Zasięg: 40
Mana: 59
Cast Time: 2s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Sprowadzenie na wroga Światła, powodującego 50,3 punktów obrażeń.

 

2. Fanaticism - Werdykt
Typ: Fizyczne
Zasięg: Z bliska
Mana: 62
Cast Time: Instant
Cooldown: 3s

Silny cios bronią, który zadaje 40,2 punktów obrażeń. Przy czym zamiast Siły brana jest pod uwagę Inteligencja, zamiast Celności - Duch, a zamiast Zręczności - Intuicja. Wymierzając Werdykt istnieje szansa, że wprowadzi to Uzdrowiciela w stan Fanatyzmu, który skraca czas rzucania czarów.

 

3. Cleansing Flame - Oczyszczający Ogień
Typ: Ogień
Zasięg: 40
Mana: 48
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Przyzwanie Światła, które powoduje 20,1 punktów obrażeń. Wróg zapala się i otrzymuje dodatkowo 10,1 punktów obrażeń co 2 sekundy przez 14 sekund.

 


 

4. Imperturbability - Niewrażliwość
Typ: Astral
Mana: 29
Cast Time: Instant
Cooldown: 15s

Uzdrowiciel otacza się Światłem i staje się Niewrażliwy na wszelkie oddziaływania, do czasu rzucenia następnego czaru. Jeśli kolejne zaklęcie będzie zadawać obrażenia od Światła lub leczyć, to jego skuteczność wzrasta o 15%.

 

5. Devout Healing - Uzdrawiający Blask
Typ: Światło
Zasięg: 30
Mana: 58
Cast Time: 2,5s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Sprowadzenie Światła, które goi 62,6 punktów życia. Uzdrowiciel wchodzi w stan Fanatyzmu, który redukuje czas rzucania czarów.

 

6. Blind Faith - Oślepienie
Typ: Cień
Zasięg: 30
Mana: 142
Cast Time: 2s
Cooldown: 180s

Jasny błysk światła, który oślepia przeciwnika na 5 sekund.

 


 

7. Heavenly Smite - Świetlne Wyładowanie
Typ: Elektryczność
Zasięg: 40
Promień: 8
Mana: 160
Cast Time: 4,5s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Sprowadzenie Światła, które uderza w przeciwnika i wszystkich wrogów w promieniu 8 metrów od niego i zadaje 88.1 punktów obrażeń.

 

8. Holy Shield - Świetlana Tarcza
Typ: Światło
Mana: 108
Cast Time: Instant
Cooldown: 600s

Sprowadza Światło, które otacza tarczę Uzdrowiciela, co sprawia, że nie jest on narażony na ataki wszystkich typów przez 4 sekundy.

 

9. Calming Prayer - Liturgia
Typ: Światło
Cast Time: 20s
Cooldown: 90s

Długotrwały święty rytuał, w efekcie którego Uzdrowicielowi zostaje przywrócona mana. Jeśli odczyniany jest poza walką, to przywraca również pełne zdrowie całej drużynie.

 


 

10. Perpetual Healing - Błogosławieństwo
Typ: Światło
Zasięg: 30
Mana: 23
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Sprowadzenie Światła, które przywraca 15,7 punktów życia co 2 sekundy przez 14 sekund.

 

11. Resurrection - Wskrzeszenie
Typ: Światło
Zasięg: 40
Mana: 534
Cast Time: 15s
Cooldown: Instant

Sprowadzenie Światła, które wskrzesza poległych. Nie działa w walce. Wskrzeszony wraca do życia ze zdrowiem na poziomie 10%, a maną lub energią na poziomie 0%.

 


 

12. Holy Rage - Święty Gniew
Typ: Fizyczne
Zasięg: Z bliska
Promień: 5
Mana: 89
Cast Time: Instant
Cooldown: 3s

Silny atak bronią zadający 39,1 punktów obrażeń przeciwnikowi i jednemu dodatkowemu wrogowi znajdującemu się w jego pobliżu. Przy czym zamiast Siły brana jest pod uwagę Inteligencja, zamiast Celności - Duch, a zamiast Zręczności - Intuicja. Ten cios może być zadany tylko w stanie Fanatyzmu. Pomyślny atak doprowadza Uzdrowiciela do stanu Wściekłości, zwiększającego obrażenia Świętego Gniewu o 10%, a koszta o 20%. Może także zwiększyć poziom Fanatyzmu.

 

13. Divine Prayer - Uzdrowienie
Typ: Światło
Zasięg: 30
Mana: 133
Cast Time: Instant
Cooldown: 30s

Sprowadzenie Światła, które goi 125,3 punkty życia.

 

14. Purification - Oczyszczenie
Typ: Światło
Zasięg: 30
Mana: 70
Cast Time: 2s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Sprowadzenie Światła, którego oczyszczające działanie usuwa jeden z wybranych efektów Trucizny, Choroby lub Magii.

 


 

15. Holy Rejuvenation - Większe Uzdrowienie
Zasięg: 30
Mana: 142
Cast Time: 6s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Sprowadzenie Światła, które goi 187,4 punktów życia.

 

16. Numbness - Katalepsja
Typ: Światło
Zasięg: 20
Mana: 72
Cast Time: 3s
Cooldown: 120s
Można przygotować z wyprzedzeniem

Sprowadzenie Światła na 15 sekund, które sprawia, że wróg drętwieje, co utrudnia mu funkcjonowanie. Działa tylko na człekokształtnych przeciwników.

 

Autor: Narayan
Nival

© allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl