KLASY ARCHETYPU ZWIADOWCY I SKILLE RASOWE
The Kanian Ranger - Kaniański Tropiciel
Frakcja: Liga
Rasa: Kanianie
Archetyp: Zwiadowca
Typ zbroi: Skóra
Umiejętność rasowa: "Blinding Shot" ("Oślepiający Strzał") - Zadaje obrażenia dystansowe i oślepia wroga na 4 sekundy. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 40, Koszt energii: 26, Cast: Instant, Cooldown: 57,6 s]
Tło klasowe:
Tropiciele mają bardzo określoną rolę w Kaniańskiej armii. Po pierwsze, wymaga się od nich, by byli w stanie pomyśleć przed atakiem. Po drugie, ich śmiertelność na polu bitwy jest ogólnie wyższa niż innych oddziałów. Ostatecznie - większość Tropicieli to kobiety.
W odróżnieniu od wojowników, Tropiciele powinni być zwinni oraz zdolni do podejmowania decyzji szybko i wystarczająco elastycznie, aby móc się dopasować do każdej sytuacji. Kaniańskie kobiety wykazują te cechy i z nich formowany jest trzon brygad. Są one zdolne nie tylko do szybkiej i bezlitosnej eksterminacji wrogów, ale również są znane ze swoich ukradkowych wtargnięć na wrogie tereny. Są one często obarczane zadaniem gromadzenia informacji, czy dokonywania aktów sabotażu i wielokrotnie wracają z tych misji całe i zdrowe.
Gdy mężczyzna zostaje zwiadowcą, jest to dla niego honor pociągający do wielkiej odpowiedzialności. Kobiety w pułku są cennym atutem i to Tropiciel mężczyzna jest odpowiedzialny za śmierć swojej towarzyszki, bez względu na okoliczności, które do tego doprowadziły. Zazwyczaj te jednostki pod nazwą "Posłańców Śmierci" są łączone z oddziałami armii i działają wspólnie na polu bitwy.
The Gibberling Trickster - Psotnik Gibberlingów
Frakcja: Liga
Rasa: Gibberlingi
Archetyp: Zwiadowca
Typ zbroi: Skóra
Umiejętność rasowa: "Crafty Snare" ("Podstępna Sieć") - Rzuca na wroga sieć, która go unieruchamia na 5 sekund. Jakiekolwiek obrażenia anulują ten efekt. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 20, Koszt energii: 25, Cast: Instant, Cooldown: 1 min]
Tło klasowe:
Psotnik to najpopularniejszy wojskowy zawód wśród Gribberlingów. Umieją oni podejść swoją ofiarę pozostając niezauważonymi, posłać strzałę bezpośrednio w cel i zastawić pułapkę. Ci łowcy są przebiegli - najlepsi zwiadowcy na świecie, nieuchwytni skrytobójcy i doskonali tropiciele.
The Xadaganian Stalker - Xadaganiański Dywersant
Frakcja: Imperium
Rasa: Xadaganianie
Archetyp: Zwiadowca
Typ zbroi: Skóra
Umiejętność rasowa: "Cloaked Mine" ("Zamaskowana Mina") - Umieszcza niewidoczną dla innych minę, która wybuchnie w momencie gdy wróg wejdzie w zasięg jej działania i zada obrażenia od Ognia (Fire). Mina pozostanie aktywna przez 2 minuty. Może być użyta tylko poza walką. [Typ: Ogień, Koszt Energii: 80, Cast: Instant, Cooldown: 2 min]
Tło klasowe:
Dywersanci są najlepszymi zwiadowcami i zabójcami w Armii Imperialnej. Z powodu ich naturalnej zręczności, sprawności i perfidii, Dywersanci stali się główną siłą bojową Imperium Xadagańskiego. Jeśli wróg jest potężny i trzeba sprytem pokonać przewagę liczebną, wtedy Dywersanci są wojskami kluczowymi. Są w stanie wygrać w sytuacjach, w których inne odziały ogłosiłyby kapitulację.
The Orc Marauder - Orkowy Oprawca
Frakcja: Imperium
Rasa: Orkowie
Archetyp: Zwiadowca
Typ zbroi: Skóra
Umiejętność rasowa: "No Escape" ("Nie ma ucieczki") - Odkrywa wszelkie cele, które są ukryte lub niewidzialne. [Typ: Fizyczny, Zasięg, 40, Koszt energii: 10, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Duża liczba Orków nie uznaje żadnej władzy. Te antyspołeczne, niezależne Orki mogą się szkolić na doskonałych Oprawców - ekspertów od potajemnych wypadów i błyskawicznych skrytobójstw. Żeby stać się prawdziwym Oprawcą, Ork musi przejść przez proces psychologiczny tak wymierzony, by złamać jego dobrą wolę i oswoić z myślą, że zabicie wroga w "nierównej walce" jest moralnie akceptowalne.
Oprawcy są często traktowani przez własne plemię jak wyrzutki, chociaż wśród "cywilizowanych" plemion Orków wszystko uległo takiej przemianie, że zdarza się to coraz rzadziej. Z drugiej strony, wykwalifikowany Oprawca zyskuje respekt i być może któregoś dnia stanie się słynnym "bohaterem" i zostanie dodany do panteonu zaszczytnych duchów.
W dzisiejszych dniach niewielu jest Oprawców, ale formują oni silne braterstwa. Dzielą się tajnikami sztuki z równymi sobie i uważnie wybierają nowicjuszy, by następnie postawić przed nimi jedne z najbardziej skomplikowanych zadań. Im trudniejszy jest cel do osiągnięcia, im cięższe Wyzwanie, tym większy szacunek dla śmiałka, który się go podejmie i pomyślnie wypełni zadanie.