Skille Maga

SKILLE MAGA - MAGE TALENT TREE

allods mage skill tree

 

1. Fire Arrow - Ognista Strzała
Typ: Ogień
Zasięg: 40
Mana: 69
Cast Time: 1.5S
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Ognisty pocisk powodujący 181,3 - 221,6 punktów obrażeń.

 

2. Ice Flow - Lodowaty Strumień
Typ: Mróz
Zasięg: 40
Mana: 160
Cast Time: 3s
Cooldown: Instant

Strumień lodu, który powoduje obrażenia w wysokości 28,0 punktów co pół sekundy i ogranicza prędkość poruszania się wroga oraz powoduje uszkodzenia fizyczne - 15% za każdy efekt Zamrożenia. Efekt ten może skumulować się 6 razy. Zaatakowanie w inny sposób wroga spowoduje zniesienie Zamrożenia. W trakcie Zamrożenia, użycie ognia powoduje dodatkowe obrażenia 83,9.

 

3. Shocking Grasp - Błysk
Typ: Elektryczność
Mana: 45
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Atak elektryczny, które zadaje 11,1 punktów obrażeń. Wysokość obrażeń ulega podwojeniu, jeżeli poziom zdrowia przeciwnika jest poniżej 25%.

 


 

4. Fire Ball - Ognista Kula
Zasięg: 40
Mana: 299
Cast Time: 5s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Wielka kula ognia, która zadaje 47,1 - 63,8 punkty obrażeń wszystkim przeciwnikom w obszarze rażenia o promieniu 10 metrów.

 

5. Icy Grave - Zaspa
Zasięg: 20
Mana: 90
Cast Time: 2,5s
Cooldown: 10s
Można przygotować z wyprzedzeniem

Rozprysk skoncentrowanej energii Mrozu unieruchamiający przeciwnika na 20 sekund, ale usuwający z niego wszystkie ogniste efekty. Wszelkie obrażenia kończą działanie Zaspy.

 

6. Stone Barrier - Kamienna Bariera
Typ: Astral
Mana: 340
Cast Time: Instant
Cooldown: 45s

Mag tworzy 5 kamiennych warstw ochrony przed fizycznymi atakami i absorbuje 24,3 punkty obrażeń. Ilość pochłanianych obrażeń przez pojedynczą warstwę zależy od parametru Umysłu (Mind). Rzucenie zaklęcia Bariery kończy działanie Tarczy Żywiołów.

 


 

7. Reflections - Reperkusje
Mana: 274
Cast Time: Instant
Cooldown: 30s

Mag tworzy 5 własnych iluzorycznych kopii. Obrażenia nie trafiają w Maga, a w jedną z jego kopii i tym samym rozwiewają ją.

 

8. Thunderbolt - Uderzenie Pioruna
Typ: Astral
Mana: 160
Cast Time: 3s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Potężne elektryczne wyładowanie, wyrządzające 563,4 - 702,7 punktów obrażeń i spalające 256,0 many wroga.

 

9. Meditation - Medytacja
Typ: Astral
Cast Time: 10s
Cooldown: 30s

Mag medytując 10 sekund w pełni przywraca sobie manę. Medytacja podczas walki trwa 2 razy dłużej. Jeśli medytujący Mag zostanie zaatakowany, odnosi on podwójna ilość obrażeń i Medytacja zostaje przerwana.

 


 

10. Wall of Flame - Ściana Ognia
Zasięg: 40
Promień: 7,9
Mana: 458
Cast Time: 8s
Cooldown: Instant

Ognisty strumień formujący we wskazanym obszarze Ścianę Ognia, która istnieje tak długo, jak długo trwa zaklęcie. Wróg wystawiony na działanie ognia, otrzymuje 214,9 punktów obrażeń na sekundę.

 

11. Pulse Lightning - Pioruny Kuliste
Zasięg: 40
Mana: 476
Cast Time: 8s
Cooldown: 20s

Mag ciska w przeciwnika kilka par piorunów kulistych, powodujących 53.7-80.6 punktów obrażeń co sekundę przez 8 sekund.

 


 

12. Ice Comet - Lodowa Kometa
Zasięg: 40
Mana: 236
Cast Time: 4s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Rozprysk skoncentrowanej energii Mrozu, która zadaje 445,8 - 628,5 punktów obrażeń wszystkim wrogom stojących na drodze Lodowej Komety.

 


13. Elemental Shield - Tarcza Żywiołów
Mana: 170
Cast Time: Instant
Cooldown: 45s

Mag otacza się 3 magicznymi tarczami pochłaniającymi 725,2 punktów obrażeń. Pochłaniane są obrażenia od Ognia, Elektryczności, Mrozu, Kwasu, Cienia, Światła i Astralu. Rzucenie zaklęcia Tarczy Żywiołów kończy działanie Kamiennej Bariery.

 


 

14. Conflagrate - Zapłon
Zasięg: 20
Mana: 184
Cast Time: Instant
Cooldown: 60 sec

Korzystając z mocy ognia, Mag podpala wroga, powodując u niego do 53,7 punktów obrażeń przez 4 sekundy i wprowadza przeciwnika w stan Oszołomienia.

 

15. Prism Lightning - Tęczowa Błyskawica
Zasięg: 40
Mana: 149
Cast Time: 3s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Strumień energii elektrycznej, porażający wskazanego przeciwnika i wszystkich innych wrogów w promieniu 10 metrów od niego oraz powodujący 362,6 - 443,2 punktów obrażeń.

 

Autor: Narayan
Nival

© allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl