SKILLE MAGA - MAGE TALENT TREE
1. Fire Arrow - Ognista Strzała Typ: Ogień Zasięg: 40 Mana: 69 Cast Time: 1.5S Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Ognisty pocisk powodujący 181,3 - 221,6 punktów obrażeń. |
2. Ice Flow - Lodowaty Strumień Typ: Mróz Zasięg: 40 Mana: 160 Cast Time: 3s Cooldown: Instant Strumień lodu, który powoduje obrażenia w wysokości 28,0 punktów co pół sekundy i ogranicza prędkość poruszania się wroga oraz powoduje uszkodzenia fizyczne - 15% za każdy efekt Zamrożenia. Efekt ten może skumulować się 6 razy. Zaatakowanie w inny sposób wroga spowoduje zniesienie Zamrożenia. W trakcie Zamrożenia, użycie ognia powoduje dodatkowe obrażenia 83,9. |
3. Shocking Grasp - Błysk Typ: Elektryczność Mana: 45 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Atak elektryczny, które zadaje 11,1 punktów obrażeń. Wysokość obrażeń ulega podwojeniu, jeżeli poziom zdrowia przeciwnika jest poniżej 25%. |
4. Fire Ball - Ognista Kula Zasięg: 40 Mana: 299 Cast Time: 5s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Wielka kula ognia, która zadaje 47,1 - 63,8 punkty obrażeń wszystkim przeciwnikom w obszarze rażenia o promieniu 10 metrów. |
5. Icy Grave - Zaspa Zasięg: 20 Mana: 90 Cast Time: 2,5s Cooldown: 10s Można przygotować z wyprzedzeniem Rozprysk skoncentrowanej energii Mrozu unieruchamiający przeciwnika na 20 sekund, ale usuwający z niego wszystkie ogniste efekty. Wszelkie obrażenia kończą działanie Zaspy. |
6. Stone Barrier - Kamienna Bariera Typ: Astral Mana: 340 Cast Time: Instant Cooldown: 45s Mag tworzy 5 kamiennych warstw ochrony przed fizycznymi atakami i absorbuje 24,3 punkty obrażeń. Ilość pochłanianych obrażeń przez pojedynczą warstwę zależy od parametru Umysłu (Mind). Rzucenie zaklęcia Bariery kończy działanie Tarczy Żywiołów. |
7. Reflections - Reperkusje Mana: 274 Cast Time: Instant Cooldown: 30s Mag tworzy 5 własnych iluzorycznych kopii. Obrażenia nie trafiają w Maga, a w jedną z jego kopii i tym samym rozwiewają ją. |
8. Thunderbolt - Uderzenie Pioruna Typ: Astral Mana: 160 Cast Time: 3s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Potężne elektryczne wyładowanie, wyrządzające 563,4 - 702,7 punktów obrażeń i spalające 256,0 many wroga. |
9. Meditation - Medytacja Typ: Astral Cast Time: 10s Cooldown: 30s Mag medytując 10 sekund w pełni przywraca sobie manę. Medytacja podczas walki trwa 2 razy dłużej. Jeśli medytujący Mag zostanie zaatakowany, odnosi on podwójna ilość obrażeń i Medytacja zostaje przerwana. |
10. Wall of Flame - Ściana Ognia Zasięg: 40 Promień: 7,9 Mana: 458 Cast Time: 8s Cooldown: Instant Ognisty strumień formujący we wskazanym obszarze Ścianę Ognia, która istnieje tak długo, jak długo trwa zaklęcie. Wróg wystawiony na działanie ognia, otrzymuje 214,9 punktów obrażeń na sekundę. |
11. Pulse Lightning - Pioruny Kuliste Zasięg: 40 Mana: 476 Cast Time: 8s Cooldown: 20s Mag ciska w przeciwnika kilka par piorunów kulistych, powodujących 53.7-80.6 punktów obrażeń co sekundę przez 8 sekund. |
12. Ice Comet - Lodowa Kometa Zasięg: 40 Mana: 236 Cast Time: 4s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Rozprysk skoncentrowanej energii Mrozu, która zadaje 445,8 - 628,5 punktów obrażeń wszystkim wrogom stojących na drodze Lodowej Komety. |
13. Elemental Shield - Tarcza Żywiołów Mana: 170 Cast Time: Instant Cooldown: 45s Mag otacza się 3 magicznymi tarczami pochłaniającymi 725,2 punktów obrażeń. Pochłaniane są obrażenia od Ognia, Elektryczności, Mrozu, Kwasu, Cienia, Światła i Astralu. Rzucenie zaklęcia Tarczy Żywiołów kończy działanie Kamiennej Bariery. |
14. Conflagrate - Zapłon Zasięg: 20 Mana: 184 Cast Time: Instant Cooldown: 60 sec Korzystając z mocy ognia, Mag podpala wroga, powodując u niego do 53,7 punktów obrażeń przez 4 sekundy i wprowadza przeciwnika w stan Oszołomienia. |
15. Prism Lightning - Tęczowa Błyskawica Zasięg: 40 Mana: 149 Cast Time: 3s Cooldown: Instant Można przygotować z wyprzedzeniem Strumień energii elektrycznej, porażający wskazanego przeciwnika i wszystkich innych wrogów w promieniu 10 metrów od niego oraz powodujący 362,6 - 443,2 punktów obrażeń. |