KLASY ARCHETYPU WOJOWNIKA I SKILLE RASOWE
The Kanian Champion - Kaniański Czempion
Frakcja: Liga
Rasa: Kanianie
Archetyp: Wojownik
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Champion's Armor" ("Zbroja Czempiona") - Zwiększa wartość ochrony zbroi o 30% na 30 sekund. [Typ: Fizyczny, Koszt Energii: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Kanianie są rasą wojowników. Sztuka wojenna płynie w ich krwi od czasów walk z Orkami. Zwycięzcy są trzonem armii. Witamy w piechocie!
"Królowa pola bitwy", "Esencja wojny", "Wojskowe braterstwo" to tylko kilka z zadań, które rekrut Zwycięzców musi wykonać podczas krótkiego treningu podstawowego. Pomyślne ukończenie go zagwarantuje im pozycję w oddziale, gdzie będą oczekiwać na mobilizację i wyruszenie na front.
Kaniańską armię odróżnia od innych ras bardzo silny duch współzawodnictwa pomiędzy poszczególnymi jednostkami. Generałowie starannie podsycają tego ducha w obrębie armii. Większość oddziałów ma śmiałe, dumne lub wspaniałe nazwy, odrębne symbole dystynkcji, motta i kolorystykę.
The Gibberling Brawler - Awanturnik Gibberlingów
Frakcja: Liga
Rasa: Gibberlingi
Archetyp: Wojownik
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Tricky Moves" ("Gibkie Ruchy") - Zwiększa własną Zwinność (Agility) o 30% na 30 sekund [Typ: Fizyczny, Koszt energii: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min].
Tło klasowe:
Oceniając Gibberlingi po pozorach, nie są one najodpowiedniejszymi stworzeniami nadającymi się na wojowników: są niskie i nie mogą się pochwalić dobrze rozwiniętymi muskułami. Wojownicy Gibberlingów są nazywani pobłażliwie "awanturnikami". Ich słabości są jednak odpowiednio kompensowane poprzez zwinność i nadzwyczajną żywotność. Awanturnicy Gibberlingów są doskonali w posługiwaniu się bronią białą i preferują krótkie miecze oraz włócznie.
Stworzenie, które umie dzielnie odeprzeć niedźwiedzia za pomocą włóczni, może również zabić Orka i na poparcie tego istnieją liczne dowody na przestrzeni dziejów Gibberlingów. Awanturnik jest jak pszczoła żądląca niedźwiedzia. Najlepszym sposobem na ratunek jest ucieczka, zwłaszcza że to nie pojedyncza pszczoła, a cały rój.
The Xadaganian Vanquisher - Xadaganiański Żołnierz
Frakcja: Imperium
Rasa: Xadaganianie
Archetyp: Wojownik
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Vanquisher's Will" ("Żołnierski Zapał") - Zwiększa odporność na Magię o 30% na 30 sekund. [Typ: Fizyczny, Koszt energii: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Pomimo tego, że większość Imperialnych wojowników stanowią Orkowie, Xadaganianie traktują swoich sprawnych Żołnierzy z honorami i szacunkiem. Xadaganiańscy Żołnierze są rozpoznawalni nie ze względu na szał i siłę, ale ze względu na wprawę w walce mieczem, włócznią i toporem. Wierzy się, że w każdym Xadaganiańskim Żołnierzu żyje duch Wielkich Przodków, którzy zdobyli mieczem południową część Kanii i założyli Imperium Xadagańskie.
Frakcja: Imperium
Rasa: Orkowie
Archetyp: Wojownik
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Brutish Strength" ("Brutalna Siła") - Zwiększa własną Siłę (Strength) o 30% na 30 sekund. [Typ: Fizyczny, Koszt energii: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Brutale są honorowymi i godnymi przeciwnikami. W zasadzie każdy Ork może wziąć do ręki topór i bronić swojego plemienia. Zwyczajowo można zaobserwować grupy młodych Orków opuszczających swoje plemię, żeby dołączyć do Imperialnej Armii. Oddziały Brutali często są formowane z takich plemiennych grup.
W praktyce Orkowi wojownicy walczą w sposób dobrze zorganizowany i skoordynowany, z przyjaciółmi u boku i pod flagą lub totemem ich plemienia. Jednakże często zdarza się, że oddział Orków opuszcza bazę wojenną bez żadnego wyjaśnienia i wraca do swoich jurt. Mimo tego, są również zawodowi Orkowi Brutale, którzy służą w Armii Imperialnej wiernie i na stałe. Są oni najlepszymi wojownikami - silni, wykwalifikowani, zaciekli i zdolni by zainspirować innych własnymi bohaterskimi czynami.
Ostatnio pojawił się trend w Armii Imperialnej, by formować oddziały pod władzą jednego przywódcy. Można je postrzegać jako małe hordy braci, gdzie każdy gotowy jest oddać życie za swych towarzyszy broni. Te oddziały noszą dumne nazwy, często związane z imieniem swego wodza: "Synowie Kolosa", "Próżniacy Topora" ... Gdy przywódca oddziału umiera na polu bitwy, jego drużyna podtrzymuje pamięć o nim, dzięki czemu staje się on poległym wodzem-bohaterem, którego duch od tej chwili jest czczony.