KLASY ARCHETYPU UZDROWICIELA I SKILLE RASOWE
The Kanian Cleric - Kaniański Kleryk
Frakcja: Liga
Rasa: Kanianie
Archetyp: Uzdrowiciel
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 10, Płyta od poziomu 30
Umiejętność rasowa: "Tensess' shield" ("Tarcza Tensessa") - Wzywa Moc Tensessa by otoczyła naszą postać boską tarczą, która pochłonie pewną ilość obrażeń. [Typ: Święta Magia, Koszt Many: 44, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Klerycy są zarówno sługami Kościoła Światła jak i rycerzami, mają również szczególną rolę do spełnienia w życiu cywilnym i wojskowym Kanii. W czasach pokoju ich misją jest propagowanie zasad Kościoła Światła oraz pomaganie chorym i słabym.
Gdy rozpęta się wojna, walczą oni ramię w ramię z innymi obrońcami Kaniańskiego królestwa. Kleryk wspiera prawie każdy wojskowy oddział, któremu zapewnia pomoc i leczenie. Klerycy są ostatnią nadzieją dla wojowników, łuczników i magów. Są wysoce szanowani i mają duże poważanie wśród towarzyszy broni oraz przełożonych. Są tak potężni, że często tworzone są wyspecjalizowane brygady Kleryków, by zadawały wrogom olbrzymie obrażenia swoją wiarą.
The Elven Priest - Elficki Kapłan
Frakcja: Liga
Rasa: Elfy
Archetyp: Uzdrowiciel
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 10, Płyta od poziomu 30
Umiejętność rasowa: "Vindictive Punishment" ("Mściwe Pokaranie") - Piętnuje wroga zaklęciem, które wypala część jego many lub energii w momencie użycia z jego strony jakiejkolwiej umiejętności. Efekt utrzymuje się 15 sekund. [Typ: Święta Magia, Zasięg: 40, Koszt many: 19, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Magia Światła umożliwiła Elfom wzniesienie się na nowy poziomu doskonałości. Głównym czynnikiem, który wpłynął na decyzję o zaakceptowaniu przez Elfów doktryny Kościoła była śmierć Tensessa. Elfy wierzą, że Wielki Mag Kanii umarł nie tylko godnie ale i heroicznie. W skrócie, jego śmierć była piękna. To jedno wydarzenie sprawiło, że Elfy traktują religię Światła z szacunkiem. Wzbogaciła ich ona o dostojeństwo rytuałów Kościoła i sztukę tworzenia ikon, nierozerwalnie złączonych z praktyką magiczną i umiejętnością ratowania życia. W rezultacie Elficcy Kapłani są stanowczymi kaznodziejami, umiejącymi tworzyć porywające kazania, mimo przyziemności pozostałych posług kościelnych.
The Xadaganian Inquisitor - Xadaganiański Politruk
Frakcja: Imperium
Rasa: Xadaganianie
Archetyp: Uzdrowiciel
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 10, Płyta od poziomu 30
Umiejętność rasowa: "Unshakeable Conviction" ("Nieugięta wola") - Uodparnia siebie i drużynę na 10 sekund przed wszelkimi próbami kontroli umysłu. [Typ: Święta Magia, Promień: 50, Koszt Many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Politrucy są nowym rodzajem wojska. Ich głównym zadaniem na polu bitwy jest leczenie rannych i wskrzeszanie poległych. Poza tym, wykonują też wiele zadań. W ramach obowiązków Imperialnego Kościoła, są odpowiedzialni za inspirowanie żołnierzy do bohaterskich czynów i jednoczesne karanie apostatów oraz dezerterów.
The Arisen Heretic - Powstańczy Przeor
Frakcja: Imperium
Rasa: Powstańcy
Archetyp: Uzdrowiciel
Typ zbroi: Tkanina od poziomu 1, Skóra od poziomu 10, Płyta od poziomu 30
Umiejętność rasowa: "Warped Faith" ("Wypaczona Wiara") - Zwiększa własną Wiarę (Faith) o 30% na 30 sekund. [Typ: Fizyczny, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Tło klasowe:
Przeorzy są kapłanami Powstańców, którzy samowolnie złożyli przysięgę, by służyć Imperialnemu Kościołowi Triune. Będąc ateistami, Przeorzy studiują i badają Świętą magię, która pojawiła się na tym świecie. Są najbardziej oddanymi członkami Xadagańskiego Kościoła, czy to wykonując rytuały, przestrzegając przysięgi, bądź odprawiając pokutę. Brak wiary kompensują całkowitym poświęceniem i dokładnością.