KLASY ARCHETYPU PALADYNA I SKILLE RASOWE
The Kanian Crusader - Kaniański Rycerz
Frakcja: Liga
Rasa: Kanianie
Archetyp: Paladyn
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: “Zealous Blow” ("Gorliwy Cios") - Zadaje fizyczne obrażenia i nakłada na celu Piętno Wyklętego (Mark of Pariah) oraz powoduje głębokie rany zadające obrażenia w przeciągu 20 sekund. [Typ: Fizyczny, Zasięg: Z bliska, Koszt energii: 47, Cast: Instant, Cooldown: 45s]
Tło klasowe:
Rycerze byli początkowo pierwszymi żołnierzami i stanowili przewagę w Kaniańskiej armii. Dzierżyli magię Światła, użyczoną im przez Tensessa. Zdobyli reputację nieprzejednanych wojowników w starciach przeciwko demonom i służyli jako wsparcie Kaniańskich armii walczących w Wielkiej Astralnej Kampanii.
Bycie Rycerzem oznacza poświęcenie swego życia w służbie Kościołowi Światła, bycie przykładem odwagi i bezinteresowności zarówno na polu bitwy jak i w cywilu. Niedawno, wraz ze zwiększeniem się roli Kościoła Światła w Kaniańskim życiu, Rycerze są zwykle przydzielani na stanowiska dowodzenia w znaczących jednostkach.
The Elven Templar - Elficki Templariusz
Frakcja: Liga
Rasa: Elfy
Archetyp: Paladyn
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Pious Brand" ("Nabożna Żagiew") - Zadaje silne obrażenia od Świętej Magii. Nakłada na przeciwniku Piętno Wyklętego (Mark of the Pariah) i wywołuje efekt Nabożnej Żagwi (Pious Brand), która poglębia rany (zwiększa wound complexity). [Typ: Fizyczny, Zasięg: Z bliska, Koszt energii: 40, Cast: Instant, Cooldown: 45s ]
Tło klasowe:
Jest pewien aspekt społeczny wyjaśniający gotowość Elfów, by przyjmować nowe nauki. Święta magia daje Elfom okazję, żeby połączyć życie w służbie z prestiżem piękna. To coś nowego, co nie było znane wcześniej, a dodało dodatkowy bodziec Wielkiej Grze Elfich Domów.
Elfy zostały nie tylko Kapłanami, ale dołączyły również do zakonu Paladynów i okrzyknęły się "Templariuszami". Próbowały się wyzwolić, nie tylko poprzez magię, ale również walkę. To była znacząca rewolucja Elfiej pozycji w świecie Allods.
The Xadaganian Avenger - Xadaganiański Komisarz
Frakcja: Imperium
Rasa: Xadaganianie
Archetyp: Paladyn
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Avenger's War Cry" ("Okrzyk Wojenny Komisarza") - Zmniejsza obrażenia otrzymane przez członków drużyny o 50% na 10 sekund. [Typ: Święta Magia, Promień: 10, Koszt Energii: 25, Cast: Instant, Cooldown 1min 30s]
Tło klasowe:
Komisarze są nowym rodzajem wojska. Są oni ideologicznymi przywódcami Armii Imperialnej. Ich bronią są słowa, uświęcone Magią Światła i ich osobisty przykład odwagi oraz męstwa na wzór Wielkego Nezeba.
Jeszcze nie mieli okazji, aby sprawdzić się w bitwie lub przetestować swoje kompetencje w wojnie. Są gorliwi i chętni do walki, by okazać własną wierność ideałom Kościoła Światła.
The Orc Reaver - Orkowy Egzekutor
Frakcja: Imperium
Rasa: Orkowie
Archetyp: Paladyn
Typ zbroi: Skóra od poziomu 1, Płyta od poziomu 20
Umiejętność rasowa: "Exhaust Evil" ("Wyplenienie Zła") - Zadaje bezpośrednie obrażenia fizyczne. Nakłada na celu Piętno Wyklętego (Mark of Pariah) oraz wypala pewną wartość many lub energii wroga. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 2, Koszt energii: 47, Cast: Instant, Cooldown: 45s]
Tło klasowe:
Po raz pierwszy Orkowie spotkali Paladynów podczas Drugiej Astralnej Kampanii, gdy armie Ligi i Imperium zjednoczyły się, by odeprzeć demony i wypchnąć je tam skąd przybyły. W tych czasach trzonem armii byli Kaniańscy Czempioni i Orkowi Brutale. Święty Gniew paladynów i dziki szał Orków zapewniły im zwycięstwo. Ta kampania pokazała, że mogą wydarzyć się rzeczy nie do pomyślenia - jeszcze do niedawna śmiertelni wrogowie, walczący po tej samej stronie, teraz uczący się i szacujący siły rywala.
Orkowi Szamani upatrywali szansę na wykształcenie Wielkiego Maga pod postacią Orkowych paladynów. Nowa magia Tensessa, magia Światła stworzyła okazję, by nauczyć się czegoś nowego. W ten sposób pojawili się Orkowi Egzekutorzy. Wartym wspomnienia jest, że pośród Egzekutorów nie ma wielu prawdziwych zwolenników Tensessa. Ogólnie traktują oni wymagane Rytuały jako konieczność.
Dobrze znanym faktem jest, że tylko prawdziwi wyznawcy Ofiary Tensessa mogą stać się Egzekutorami zdolnymi czynić cuda. Nie ma ich wielu pośród Orków, ale z dnia na dzień rośnie liczba tych, którzy klękają przed Kościołem Światła. Można powiedzieć, że Tensess stał się "bohaterem" dla tych Orków - oddają cześć jego duchowi, tak samo jak inne Orki czczą duch Sculla.