SKILLE WOJOWNIKA - WARRIOR TALENT TREE
1. Powerful Blow - Potężny Atak Typ: Fizyczne Zasięg: Z bliska Energia: 30 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Silny cios orężem zadający 47,1 - 78,5 punktów obrażeń i mający 30% szans na to że przeciwnik zacznie Krwawić. Krwawienie trwa 10 sekund i okresowo powoduje uszkodzenie na 16,6 punktów. Zbitemu z nóg przeciwnikowi zadaje półtora raza więcej obrażeń, a szansa na Krwawienie zwiększa się wtedy dwukrotnie. Zwiększa Przewagę Bojową o 20% |
2. Charge - Zryw Typ: Fizyczne Zasięg: 25 Energia: 20 Cast Time: Instant Cooldown: 35s Wojownik szybko przemieszcza się w kierunku wroga i zadaje mu 14,5 - 27,0 punktów obrażeń oraz zastrasza go na 2 sekundy. Odległość do wroga nie może przekraczać 25 metrów. Zwiększa Przewagę Bojową o 20% |
3. Slash - Rozcięcie Typ: Fizyczne Zasięg: Z bliska Energia: 20 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Podstępny, tnący atak, który zadaje przeciwnikowi 14,6 - 17,8 punktów obrażeń i wywołuje u niego Krwawienie. Jeżeli Krwawienie już wystąpiło, to wtedy przeciwnik otrzymuje efekt Rozcięcia, który zadaje 14,1 punktów obrażeń przez 6 sekund. Rozcięcie powoduje obrażenia dwa razy szybciej niż Krwawienie. Jeśli wróg zacznie się przemieszczać, to dodatkowo wzrastają obrażenia od Rozcięcia. Obniża Przewagę Bojową o 50% |
4. Hasty Blow - Dublet Zasięg: Z bliska Energia: 20 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Dodatkowy atak orężem powodujący 15,2 - 22,7 punktów obrażeń. Cios ten można zadać tylko po udanym Potężnym Ataku, Niszczycielskim Ataku lub podcięciu. Zwiększa Przewagę Bojową o 10% |
5. Agonizing Blow - Dobicie Zasięg: Z bliska Energia: 25 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Dobicie zadaje 46,7 - 108,9 punktów obrażeń. Jeśli wróg Krwawi lub jest zbity z nóg, atak ten zadaje dwukrotnie więcej obrażeń. Obniża Przewagę Bojową o 60% |
6. Sweeping Kick - Kopniak Zasięg: Z bliska Energia: 25 Cast Time: Instant Cooldown: 10s Silny atak nogą zadający 25,7 - 31,3 punktów obrażeń i mający 30% szans na zbicie przeciwnika z nóg. Zwiększa Przewagę Bojową o 15% |
7. Malicious Blow - Zwodniczy Atak Promień: 5 Energia: 35 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Wojownik wykonuje zamaszyste cięcie po półokręgu, które trafia we wszystkich wrogów z przodu i zadaje każdemu 13,1 - 24,3 punktów obrażeń i każdorazowo ma szansę 25% dodać jeden stopień Żwawości, do maksymalnie pięciu. Zwiększa Przewagę Bojową o 25% |
8. Giant Swing - Bohaterski Wymach Promień: 5 Energia: 35 Cast Time: Instant Cooldown: 3s Wojownik wykonuje wymach tarczą po pełnym okręgu trafiając we wszystkich wrogów wokół niego i zadaje 52,2 - 64,4 punktów obrażeń każdemu z osobna. Wojownik zyskuje po jednym stopniu Żwawości, ale nie więcej niż pięć. Jeśli jest już pięć to wtedy Wojownik zbija wszystkich z nóg. Obniża Przewagę Bojową o 60% |
9. Bulldozer - Pchniecie Zasięg: Z bliska Energia: 30 Cast Time: Instant Cooldown: 5s Silne pchnięcie barkiem, zadające 74,1 - 90,6 punktów obrażeń i zwalające przeciwnika z nóg. Obniża Przewagę Bojową o 40% |
10. Roundhouse - Niszczycielski Atak Zasięg: Z bliska Energia: 40 Cast Time: Instant Cooldown: 40s Mocny atak orężem, który zadaje 39,1 - 52,9 punktów obrażeń i ma 25% szans na wywołanie Krwawienia. Jeśli przeciwnik jest zbity z nóg to wtedy obrażenia są większe o 75%, a szansa na wywołanie Krwawienia wzrasta dwukrotnie. Zwiększa Przewagę Bojową o 25% |
11. Bonk - Ogłuszający Atak Zasięg: Z bliska Energia: 30 Cast Time: Instant Cooldown: 35s Silny atak orężem zadający 53,3 - 65,2 punktów obrażeń. Jeśli wróg był zbity z nóg, wtedy leży on nadal i zostaje dodatkowo ogłuszony na 3 sekundy, jeśli nie był zbity z nóg to wtedy ten atak przewraca go i ma 66% szans na ogłuszenie na 3 sekundy. Dodatkowo efekty Krwawienia i Rozcięcia wydłużają się o 50% Obniża Przewagę Bojową o 55% |
12. Wrist Breaker - Rozbrojenie Zasięg: Z bliska Energia: 25 Cast Time: Instant Cooldown: 60s Podstępny atak który zadaje 67.2-82.1 punkty obrażeń i unieszkodliwia przeciwnika na 8 sekund. Obniża Przewagę Bojową o 40% |
13. Arcing Blow - Wahadłowy Atak Promień: 8 Energia: 35 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Wojownik wykonuje zamaszysty atak orężem po półokręgu i trafia we wszystkich przeciwników znajdujących się przed nim, tym samym zadaje każdemu z nich 12,3 - 22,9 punktów obrażeń oraz z 20% szansą wywołuje Krwawienie. Dodatkowo, Wojownik przy każdym ciosie ma 25% szans na uzyskanie jednego stopnia Wzburzenia, ale nie więcej niż pięć. Jeśli wróg już Krwawił to ten atak zadaje półtora raza więcej obrażeń i prawdopodobieństwo uzyskania jednego stopnia Wzburzenia wzrasta do 30%. Zwiększa Przewagę Bojową o 25% |
14. Wiscious Spin - Młynek Energia: 35 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Wojownik zaczyna kręcić się w miejscu i zadaje 69,3 - 84,7 punktów obrażeń wszystkim przeciwnikom wokół niego oraz wywołuje u wszystkich Krwawienie. Wojownik zyskuje jeden stopień Wzburzenia pod warunkiem że ma mniej niż 5. Jeśli Wojownik ma już 5 stopni Wzburzenia to zadaje półtora raza więcej obrażeń. Obniża Przewagę Bojową o 65% |
15. Gut Punch - Cios w Przeponę Zasięg: Z bliska Energia: 25 Cast Time: Instant Cooldown: 60s Podstępny atak, który zadaje 67,2 - 82,1 punktów obrażeń i odbiera przeciwnikowi mowę na 6 sekund. Obniża Przewagę Bojową o 40% |
16. Slaugtherhouse - Miazga Zasięg: Z bliska Energia: 40 Cast Time: Instant Cooldown: 2s Seria pięciu szybkich ataków zadających 27,7 - 33,8 punktów obrażeń przy każdym ciosie. Obniża Przewagę Bojową o 60% |