SKILLE ZWIADOWCY - SCOUT TALENT TREE
1. Lunge - Pchnięcie Typ: Fizyczne Promień: 10 Energia: 21 Cast Time: Instant Cooldown: 1s Atak bronią kontaktową zadający 31,0 - 41,9 punktów obrażeń. |
2. Steady Shot - Szybki strzał Typ: Fizyczne Zasięg: 40 Energia: 11 Cast Time: 0,5s Cooldown: Instant Strzał z broni dystansowej, który zadaje 26,7 - 42,0 punktów obrażeń. Jeśli w kołczanie są jakieś uprzednio przygotowane strzały, to ten atak korzysta najpierw z nich. |
3. Camouflage - Kamuflaż Typ: Fizyczne Energia: 30 Cast Time: Instant Cooldown: 60s Umiejętność Zwiadowcy pozwalająca mu stać się niewidzialnym. Prawdopodobieństwo wykrycia wzrasta, im bardziej zbliżamy się do przeciwnika. Prędkość poruszania się w ukryciu jest obniżona do 50%. |
4. Incendiary Arrow - Płonąca Strzała Cast Time: 1.5s Cooldown: Instant Zwiadowca zaklina strzałę ogniem. Taka strzała zadaje 15,6 punktów obrażeń od Ognia co 2 sekundy przez 12 sekund. |
5. Feint - Zwód Zasięg: Z bliska Energia: 15 Cast Time: Instant Cooldown: 5s Sprytny atak bronią, zadający przeciwnikowi 23,2 - 31,2 punktów obrażeń. W ciągu następnych 7 sekund, szanse przeciwnika na trafienie Zwiadowcy maleją o 25%. Nieskuteczny w przypadku większego wroga. |
6. Caltrops - Stalowe Kulki Typ: Fizyczne Zasięg: 20 Promień: 7,5 Energia: 20 Cast Time: Instant Cooldown: 30s Rzut garścią Stalowych Kulek we wskazany obszar o promieniu 9 metrów, w którym przeciwnik po każdym kroku ma 60% szans aby się potknąć i upaść. |
7. Heart Breaker Arrow - Śmiercionośna Strzała Typ: Astral Cast Time: 1.5S Cooldown: Instant Zwiadowca zaklina strzałę śmiercionośnym czarem. Taka strzała ma trzykrotnie większą szansę spowodować krytyczne obrażenia oraz 33% szans aby zwalić wroga z nóg na 1 sekundę. |
8. Recoil - Odskok Zasięg: Z bliska Energia: 20 Cast Time: Instant Cooldown: 45s Zwiadowca odskakuje w tył od przeciwnika na odległość 15 metrów i ogłusza go na 1 sekundę. |
9. Merciless Shot - Podstępny Strzał Zasięg: 50 Energia: 54 Cast Time: 5s Cooldown: 4s Strzał z broni dystansowej, który zadaje 109 - 133.6 punktów obrażeń podczas walki. Poza walką strzał ma sześciokrotnie większą szansę na wyrządzenie obrażeń krytycznych. |
10. Tranquil Arrow - Usypiająca Strzała Cast Time: 1,5s Cooldown: Instant Zwiadowca zaklina strzałę Usypiającym czarem. Po trafieniu w przeciwnika taką strzałą, zostaje on uśpiony, co zmniejsza szybkość jego ataku i rzucania zaklęć o 10%. Efekt uśpienia może się skumulować do 5 razy. Zaatakowanie w inny sposób wroga spowoduje zniesienie 1 efektu Uśpienia. |
11. Scissors - Nożyce Zasięg: Z bliska Energia: 20 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Tnący atak bronią kontaktową, który zadaje 18,2 punktów obrażeń. Jeśli dokonany jest parą ostrzy jednocześnie, wtedy uderza dwukrotnie. Przeciwnik ma dwa razy więcej szans na uniknięcie drugiego ataku w porównaniu do szans na uniknięcie pierwszego. |
12. Double Shot - Podwójny Strzał Zasięg: 50 Energia: 30 Cast Time: 1s Cooldown: Instant Atak z broni dystansowej, który wykorzystuje dwie niezależne strzały, z których każda zadaje 48,6 punktów obrażeń. Jeśli w kołczanie są jakieś uprzednio przygotowane strzały, to ten atak korzysta najpierw z nich. |
13. Throat Shot - Strzał w Gardło Zasięg: 40 Energia: 10 Cast Time: 0,5s Cooldown: 10s Wycelowany strzał z broni dystansowej, który zadaje 19,4 - 29,1 punktów obrażeń i blokuje przeciwnikowi możliwość rzucania czarów przez 3 sekundy. Jeśli w kołczanie są jakieś uprzednio przygotowane strzały, to ten atak korzysta najpierw z nich. |
14. Tesla Arrow - Strzała Błyskawic Cast Time: 1,5s Cooldown: Instant Zwiadowca zaklina strzałę mocą Błyskawicy, która zadaje przeciwnikowi i wszystkim w jego pobliżu 7,3 punktów obrażeń Elektrycznych co 2 sekundy przez 12 sekund. Efekt ten może się skumulować do 3 razy. |
15. Slight of Hand - Cios Strzałą Zasięg: Z bliska Energia: 10 Cast Time: Instant Cooldown: Instant Zwiadowca tnie wroga w zwarciu zaklętą strzałą wyjętą z kołczanu, zadając przy tym 16,4 - 20,0 punktów obrażeń. |
16. Flash Bomb - Rozbłysk Zasięg: 10 Promień: 5 Energia: 10 Cast Time: Instant Cooldown: 120s Zwiadowca rzuca na ziemię garść magnezji, która rozbłyskuje, oślepiając wszystkich przeciwników w pobliżu. Oślepienie trwa 4 sekundy. Zaatakowanie wroga w tym czasie niweluje efekt Oślepienia. |