SKILLE NEKROMANTY - SUMMONER TALENT TREE
Poniższe skille może mieć każdy Summoner. Nie da się wszystkich na raz ulepszyć do najwyższej, 3 rangi, więc dobrze jest wczytać się w opisy, zdecydować na sposób prowadzenia klasy i dopiero wtedy obrać pod tym kątem odpowiedni zestaw. Oprócz niżej wymienionych skilli, od poziomu 10 będziemy mieć dostęp do 3 siatek talenów Summonera, które znacznie poszerzą jego możliwości. Więcej na temat ogólnej mechaniki w artykule System Talentów i Skilli.
Szczególną cechą Summonera, poza wzywaniem sług, jest Bank Krwi. Jest to miejsce na początkowo 10 Kropel Krwi, których zdobycie umożliwią nam niektóre zaklęcia. Kroplami Krwi płaci się za możliwość korzystania z części czarów.
Bank Krwi znajduje się nad paskiem skrótów i wygląda następująco:
1. Acid Bolt - Pocisk Kwasu | |
Typ: Acid (Kwas) Zasięg: 40 Cast: 1: 1,5 s / 2: 2,5 s / 3: 2,5 s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Pocisk kwasu, który zadaje obrażenia uzależnione statystyk, rosnące wraz z rangą. |
2. Putrefy - Trupi Jad |
|
Typ: Poison (Trucizna) Zasięg: 40 Cast: Natychmiast Cooldown: - |
|
Klątwa zadająca obrażenia co 2 sekundy przez 20 sekund, uzależnione od statystyk, rosnące wraz z rangą. |
3. Vampirism - Wampiryzm |
|
Typ: Shadow (Cień) Zasięg: 40 Cast: 1: 2,5 s / 2: 3,5 s / 3: 3,5 s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Zadaje obrażenia uzależnione od statystyk, rosnące wraz z rangą. Ilość życia, którą przeciwnik stracił zostanie przelana na naszą postać, lecząc ją za tyle samo. Wysysa z przeciwnika 1 kroplę kwi na 1 randze i 2 krople na randze 2 oraz 3 skilla i przenosi je do banku krwi naszej postaci. |
4. Blood Injection - Zastrzyk Krwi |
|
Typ: Shadow (Cień) Zasięg: 30 Cast: 3s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Uzdrawia sojusznika, przywracając mu pewną ilość punktów życia uzależnioną od statystyk, rosnącą wraz z rangą. Koszt: 1 kropla krwi. |
5. Blood Aegis - Krwawa Egida |
|
Typ: Shadow (Cień) Cast: Natychmiast Cooldown: - |
|
Otacza naszą postać 1: 6/ 2: 8/ 3: 10 warstwami krwi. Wzmacnia pancerz (armor) o 8% niezależnie od rangi i zapobiega przerywaniu czarów. Każdy otrzymany cios likwiduje 1 warstwę krwi. Koszt: 3 krople krwi. |
6. Summon Hellion - Przywołanie Utrapieńca |
|
Typ: Shadow (Cień) Cast: 10s Cooldown: - |
|
Przyzywa Helliona, którego typ ataku jest fizyczny i posługuje się skillami:
Każda ranga skilla Summon Hellion zwiększa zadawane przez niego obrażenia.
|
7. Fear - Strach |
|
Typ: Shadow (Cień) Zasięg: 15 Cast: Natychmiast Cooldown: 1: 60s / 2: 45s / 3: 30s |
|
Sprawia, że przeciwnik ucieka w popłochu przez 6 sekund. |
8. Dark Pact - Mroczny Pakt |
|
Typ: Shadow (Cień) Cast: Natychmiast Cooldown: 1: 2 min 30s/ 2: 2 min / 3: 1 min 30s |
|
Zabiera naszej postaci równowartość 1: 50% / 2: 30% / 3: 15% jej maksymalnego życia. W zamian za to życie daje jej 5 kropli krwi. Oprócz tego dostarcza 1 kroplę krwi co 5 sekund poza walką, jeśli w banku krwi znajduje się mniej niż 1: 3 / 2: 5 / 3: 10 kropli krwi. |
9. Summon Soul - Wezwanie Duszy |
|
Typ: Shadow (Cień) Zasięg: 30 Cast: 1: 15s / 2: 10s / 3: 5s Cooldown: - |
|
Zwraca duszę sojusznika jego ciału, tym samym wskrzeszając poległego. Sojusznik powstanie z martwych z 1: 15% / 2: 40% / 3: 75 % życia i 1: 15% / 2: 40% / 3: 75% many lub energii. |
10 - Plague of Mending - Odżywcza Plaga |
|
Zasięg: 30 Cast: Natychmiast Cooldown: - |
|
Uzdrawia sojusznika co 2 sekundy przez 16 sekund o pewną ilość życia uzależnioną od statystyk, rosnącą wraz z rangą. Rozprzestrzenia się na wszystkich członków drużyny w odległości 10 jardów od źródła. W momencie znalezienia się pod wpływem Plage of Mending dana postać wytwarza antyciała (Antibodies) i staje się na niego odporna na 1: 1 min 20 s. Koszt: 4 punkty krwi. |
11. Dark Renewal - Mroczna Odnowa |
|
Zasięg: 30 Cast: 2s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Przywraca sojusznikowi od razu pewną porcję życia, a potem mniejsze partie co 2 sekundy przez 16 sekund. Wysokość leczenia zależna od statystyk, rosnąca wraz z rangą. Koszt: 1 punkt krwi. |
12. Volatile Infection - Rozprzestrzeniająca się Infekcja |
|
Zasięg: 40 Cast: 2s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Zaraża wroga i wszystkich przeciwników w promieniu 10 jardów od niego wirusem Mutated Volatile Infection, który wybucha po 8 sekundach lub gdy cel zostanie w pełni wyleczony, natychmiastowo zadając obrażenia uzależnione od statystyk, rosnące wraz z rangą, zainfekowanemu przeciwnikowi oraz 3 wrogom w promieniu 10 jardów od niego. |
13. Reanimation - Reanimacja |
|
Zasięg: 30 Cast: 1,5 s Cooldown: - Można przygotować z wyprzedzeniem |
|
Uzdrawia sojusznika i przywraca mu pewną porcję życia uzależnioną od statystyk, rosnącą wraz z rangą. Skuteczność leczenia jest tym większa, im mniej życia pozostało sojusznikowi. Koszt: 4 krople krwi. |
14. Summon Lurker - Przywołanie Drzemiącego |
|
Cast: 10s Cooldown: - |
|
Przyzywa Lurkera, który posługuje się skillami:
Kolejne rangi Summon Lurker skracają przerwy pomiędzy użyciem Blood Meal i zwiększają obrażenia zadawane przez Lurkera. |
15. Wandering Fever - Postępujące Osłabienie |
|
Zasięg: 40 Cast: Natychmiast Cooldown: - |
|
Wywołuje u wroga stan zapalny, który ma 15% / 20% / 25% szans na wyssanie 1 kropli krwi co 2 sekundy przez 1,5 minuty (i przekazanie jej do banku krwi naszej postaci). Zadaje pewną ilość obrażeń uzależnionych od rangi i statystyk, gdy życie przeciwnika jest pełne (100%) lub gdy efekt Wandering Fever zakończy działanie. Tylko 1 przeciwnik może być pod wpływem Wandering Fever w danym momencie. |
16. Rise from the Dead - Powstanie z Martwych |
|
Nasza postać ożywa po śmierci w boju z życiem i maną na poziomie 1: 20% / 2: 40% / 3: 60% oraz zyskuje niewrażliwość na 6 sekund. Jednocześnie jest ona ogłuszona (stun) przez 7 / 5 / 3 sekundy i nie może się poruszać, ani używać skilli. Zmartwychwstanie nie może następować częściej niż raz na 30 minut. |
SKILLE RASOWE SUMMONERÓW
Poniższe skille zależą od rasy, którą wybraliśmy (Elf, Xadaganinin, Powstaniec Zem). Możemy mieć tylko jeden z nich. Uzyskujemy do niego dostęp po wykonaniu odpowiedniego zadania dla danej rasy na poziomie 7.
Demonic Curse - Demoniczna Klątwa |
|
Typ: Shadow (Cień) Zasięg: 40 Cast: Natychmiast Cooldown: 3 min |
|
Rzuca na wroga klątwę, która zadaje obrażenia co 2 sekundy przez 16 sekund, jednocześnie lecząc członków drużyny i summona na tyle samo, ile wynoszą zadane obrażenia. Skill rasowy Elfów. Wymagany quest: [7] Beauty Contest. |
Art of Reanimation - Sztuka Reanimowania |
|
Typ: Shadow (Cień) Cast: Natychmiast Cooldown: 3 min |
|
Zwiększa siłę (Strength) i Inteligencję (Intelligence) przyzwanego sługi o 50% na 30 sekund i zmniejsza cooldown jego skilli o 30%. Skill rasowy Xadaganian. Wymagany quest: [7] Doing your civil duty. |
Dark Touch - Mroczne Muśnięcie | |
Typ: Shadow (Cień) Cast: Natychmiast Cooldown: 3 min |
|
Przywraca życie do pełna przywołanemu słudze. Skill rasowy Arisen. Wymagany quest: [7] Scattering Sparks. |
SKILLE SUMMONERA PO ALLODS WORLD MYSTERIES
Są to umiejętności otrzymywane przez wszystkich Summonerów po ukończeniu długich serii questów Allods Wold Mysteries, prowadzących naszą postać zazwyczaj przez kilka krain i wiele poziomów.
Imitate Death - Udawanie Martwego |
|
Typ: Physical (Fizyczny) Cast: 0,5 s Cooldown: 2 min |
|
Nasza postać udaje trupa, aby oszukać przeciwnika i stracić aggro. Zagrożenie ze strony przeciwnika zanika stopniowo. Efekt Imitate Death przestaje działać gdy rzucimy jakiś uprzednio przygotowany czar. |
Gift of Tensess - Dar Tensessa |
|
Typ: Holy (Święty) Zasięg: 40 Mana: 0 Cast: 15 s Cooldown: 20 godzin |
|
Przywraca sojusznika do życia. Można użyć tylko poza walką. |
Unstable Antidote - Nietrwała Odtrutka |
|
Typ: Poison (Trucizna) Zasięg: 30 Cast: 1,5 s Cooldown: - |
|
Próbuje zlikwidować 1 efekt trucizny (Poison) i 1 efekt choroby (Disease) u sojusznika. |
Wszystkie powyższe skille zostały ponownie przetłumaczone i zredagowane po wprowadzeniu rozszerzenia Volume 3 The Fury of War. Jeśli macie jakieś pytania, uwagi, komentarze, bądź chcecie uzupełnić lub zaktualizować artykuł - dopiszcie się w następującym wątku na forum.