2012-09-12

Jutro 13 września 2012, dzień po implementacji aktualizacji 3.04 Nowe Horyzonty, na polskim serwerze TEP rozpocznie się event polegający na logowaniu sie do gry.

W dniach 13 września do 3 października 2012 możecie otrzymać nagrody za samo logowanie się.

Logując się dodatkowo codziennie przez caly tydzień, otrzymacie nagrodę tygodnia. Każdy kolejny tydzień logowania to jeszcze więcej nagród. Logując się codziennie przez cały okres trwania eventu (21 dni, 3 tygodnie) macie możliwość zgarnąć wszystkie nagrody:

Dzień  Data  Nagroda
  13.09 100 Drobin Światła
  2 14.09 100 Drobin Światła
  3 15.09 100 Drobin Światła
  4 16.09 100 Drobin Światła
  5 17.09 100 Drobin Światła
  6 18.09 100 Drobin Światła
 7 19.09  100x Kryształy Premium
1x Strój Nefrytowego Smoka
  8 20.09 100 Drobin Światła
  9 21.09 100 Drobin Światła
 10 22.09 100 Drobin Światła
 11 23.09 100 Drobin Światła
 12 24.09 100 Drobin Światła
 13 25.09 100 Drobin Światła
14 26.09  200x Kryształy Premium
25x Kompas Patrona
 15 27.09 100 Drobin Światła
 16 28.09 100 Drobin Światła
 17 29.09 100 Drobin Światła
 18 30.09 100 Drobin Światła
 19  1.10 100 Drobin Światła
 20  2.10 100 Drobin Światła
21  3.10  500x Kryształy Premium
1x 
Pomocnik zbierający łupy - Lotnik

Drobiny Światła będą wysyłane na bieżąco w tygodniu, do postaci z najwyższym poziomem na koncie (nie są jednak przypisane, więc możecie je przekazać dowolnej innej postaci). Co to są Drobiny Światła? Objaśnienie znajduje się na oficjalnym forum (klik).

Szczegółowe wymagania i informacje:

  1. Aby logowanie danego dnia zostało zaliczone, trzeba wejść postacią do gry. Samo zalogowanie się na ekran wyboru to za mało.
  2. Bycie zalogowanym 48 godzin z rzędu nie zaliczy dwóch dni. Postać musi się wylogować i zalogować. Każdego dnia konto musi przejść procedurę logowania.
  3. Dzień liczony jest w godzinach serwera, czyli GMT i trwa od godziny pierwszej w nocy naszego czasu (nie od północy). W przypadku gdy logowanie nastąpi 15 września przed godziną 1:00, będzie to zinterpretowane jako dzień wcześniejszy, tj. 14 września.
  4. Nagrody dzienne będą wysyłane następnego dnia w różnych godzinach. Nagrody z piątku, soboty i niedzieli zostaną wysłane w poniedziałek.
  5. Nagrody tygodniowe (za dzień 7, 14 i 21) zostaną wysłane po przerwie technicznej w danym tygodniu.
  6. Wszystkie nagrody wysyłane są przez gPotato ręcznie, dlatego gracze proszeni są o cierpliwość.
  7. Aby otrzymać nagrodę tygodniową trzeba logować się 7 dni z rzędu.

Źródło

Autor: Narayan
2012-09-08

gPotato ogłosiło wreszcie datę zapowiadanego od dłuższego czasu rozszerzenia Allods Online w wersji polskiej.

Implementacja aktualizacji 3.04 Nowe Horyzonty nastąpi w środę 12 września 2012.

Skok o cztery cyferki (z wersji 3.00.x do 3.04.x) dla polskiego klienta niesie gigantyczną ilość zmian. O części z nich mieliście już okazję poczytać:

W nadchodzącym tygodniu gPotato planuje jeszcze opisać następujące aspekty Nowych Horyzontów:

  • zmiany i ulepszenia Starć (Battlegroundów) - w poniedziałek
  • opis klas, które przejdą największą metamorfozę - we wtorek
  • wielka lektura Patch Notes, które według zapowiedzi listują informacje na 40 stronach A4 - w środę, w dniu implementacji

Oprócz tego w Nowych Horyzontach pożegnamy się z klątwą śmierci i co za tym idzie, Nawęzy Bezpiecznego Przejścia nie będą już potrzebne.

Autor: Narayan
2012-09-04

Aby móc szczycić się tytułem Wielkego Maga, należy zdobyć wszystkie Emblematy Wielkości. Przejście tego długotrwałego i mozolnego procesu wynagrodzi nas sowicie. Oprócz dotychczasowej korzyści, w postaci posiadania i swobodnego przełączania się pomiędzy dwoma różnymi kombinacjami talentów, dzięki aktualizacji zyskamy możliwość wybudowania własnego allodu. Dostarczy on nam nie tylko różnorakich zasobów, ale także własny prywatny kąt, istniejący fizycznie w świecie Sarnaut, który można dowolnie zaprojektować, a potem odwiedzać.

  • rozpoczęcie budowy zlecimy nadzorcom budowy: w Imperium zajmuje się tym Andrzej Prorabin, a w Lidze Ksenia Zemlemerowa; u nich uzyskamy też pomoc - częściowo przeprowadzą Was przez proces tworzenia własnego allodu
  • do  budowy niezbędne okażą się bryłki meteorytu, które zdobedziemy wykonując specjalne zlecenia od Mikolaja Bibułki i Klima Pisarewa
  • po ukończeniu wszystkich zadań należy odwiedzić w dokach Natalię Linijkę lub Dobrosławę Arszynową, by przekazać informacje dotyczące preferowanego wyglądu allodu
  • do wyboru będą trzy krajobrazy: pustynny, zimowy oraz dżungla
  • kilka tygodni później, po dostarczeniu ostatniej partii surowców zostaniecie nagrodzeni współrzędnymi własnego allodu
  • aby się dostać na swój allod należy porozmawiać ze Stróżem Portalu lub użyć Kamienia Podróżnika
  • podczas pierwszej wizyty natkniecie się nie tylko na postępujące roboty, ale także doświadczycie najazdu astralnych demonów - w celu zorientowania się w sytuacji i podjęcia obrony należy porozmawiać z Bubą Młotnikiem, goblinem i kierownikiem robót
  • po przegnaniu intruzów, budowa zostanie wznowiona; należy jednak doglądać robót codziennie, gdyż astralne demony mogą jeszcze powrócić
  • korzyścią z posiadania allodu jest nie tylko własne terytorium i prestiż wśród innych graczy, ale także pewne sumy złota w zamian za polowanie na demony oraz tajemnicze zwoje z zaklęciem "Lusterko", ktore można otrzymać raz na tydzień, a umożliwią skopiowanie przedmiotu z ekwipunku postaci i jego ulepszenie

Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
Sarnaut po 3.04 - Ścieżka Wielkego

Wcześniejsze informacje dotyczące aktualizacji 3.04 Nowe Horyzonty:

PS. Implementacja rozszerzenia nastąpi we wrześniu, nadal jednak nie jest znana dokładna data.

Autor: Narayan
2012-08-31

Pojawiła się kolejna partia informacji odnośnie nadchodzącego rozszerzenia wersji polskiej Allods Online. gPotato omawia tym razem przebudowę systemu Draconic Aspect.

Na wysokich poziomach gracze mogą próbować zdobyć trudnodostępne przedmioty zwane Smoczymi Reliktami. Aby je założyć, należy wcześniej odblokować zdolność zwaną Smoczym Wyglądem za pomocą Kropli Krwi Wielkiego Smoka (do zdobycia po serii zadań w wieży Gorluxora lub od NPC-a Semer Chnef po uzyskaniu wystarczającej reputacji jego ugrupowania).

  • postać otrzyma specjalne premie, których aktywacja wymaga używania umiejętności
  • rodzaj premii (do Siły lub Inteligencji) zależy od klasy postaci i typu Smoczych Reliktów w ekwipunku
  • konkretny Smoczy Relikt będzie wymagać użycia konkretnej umiejętności/ ciosu/ czaru, by premia na dany moment doliczyła się do statystyk postaci
  • zmiany nie dotyczą prziedmiotów w prawej ręce i broni specjalnych
  • wszystkie obecne premie przedmiotów na lewą rękę zostaną zastąpione dodatkowymi punktami do Żywotności
  • każda umiejętność będzie wymagała innej własności Smoczego Reliktu
  • umiejętność otrzyma premię automatycznie, gdy w ekwipunku znajdzie się Smoczy Relikt z odpowiednią własnością; nie będzie konieczna ręczna aktywacja Smoczego Wyglądu
  • zamiast bezpośredniego uzyskiwania Smoczych Reliktów, postać będzie zdobywać odpowiednie żetony, które wymieni u Mistrza Reliktów
  • wybierać trzeba będzie rozważnie, zwracając uwagę na odpowiednie dopasowanie własności Reliktu do aktualnego stylu gry
  • niektóre Smocze Relikty sprzed aktualizacji mogą nie nadawać się już do użytku, ale Mistrz Reliktów postara się odratować stare przedmioty Waszej postaci
  • część ekwipunku składającego się ze Smoczych Reliktów zostanie zamieniona na żetony, a część w przegrodach na zbroję, buty, naramienniki i naszyjnik zostanie uaktualniona bezpośrednio o nowe własności
  • Smocze Relikty otrzymają jedną z następujących własności (wszystkie w ogólnym rozrachunku dodają premię do Siły lub Inteligencji):
    •  Smocza Wściekłość
    •  Smocza Odwaga
    •  Smoczy Spryt
    •  Smocza Wytrzymałość
    •  Smocza Łaska
    •  Smocza Nienawiść
    •  Smocza Szlachetność
    •  Smocza Moc
    •  Smocza Dzielność

Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
Sarnaut po 3.04 - Wygląd Smoka

Wcześniejsze informacje dotyczące aktualizacji 3.04 Nowe Horyzonty:

PS. Implementacja rozszerzenia nastąpi we wrześniu, nadal jednak nie jest znana dokładna data.

    Autor: Narayan
    2012-08-28

    W temacie nadchodzącego rozszerzenia, gPotato omówiło zupełną nowość w świece Sarnaut, czyli system najemników. Dorzucono także kilka słów odnośnie zmian w starciach astralnych.

    NAJEMNICY

    • z systemu można skorzystać już od 8 poziomu, kiedy to postać otrzyma umiejętność "Kontrakt Najemnika"
    • najemnicy to wirtualni pomocnicy, których można przyzwać jedynie w instancjach lub astralnych wyspach
    • nie można z nich korzystać w Mieście Demonów, Martwym Mieście, strefach PvP i ogólnie przeciwko graczom
    • pierwszy raz można skorzystać z ich pomocy za darmo, później trzeba będzie płacić za ich usługi
    • zapłata dla najemników skaluje się z poziomem Waszej postaci i liczbą przyzywanych pomocników
    • można zatrudnić tylu najemników, ile jest wolnych miejsc w grupie
    • każdy najemnik pełni inną funkcję, a także ma własne specjalności
      • Drak Zabijaka, Obrońca
        rola: tank, skupia agresję wrogów na sobie
      • Matrona Znachorowa - Lekarka
        rola: uzdrowiciel, leczy i usuwa negatywne efekty
      • Kacper Orłow - Strzelec
        rola: ranged dps, zadaje duże obrażenia pojedynczym celom
        specjalność: Marsz Przypływu Sił III, odnawia grupie 12 energii i 1% many co 8s
      • Burza z klanu Stepowych - Rębajło
        rola: melee dps, zadaje fizyczne obrażenia w walce wręcz
      • Liza de Vevre - Wiedźma
        rola: crowd controler, osłabia i paraliżuje wrogów, trzyma ich na dystans
        specjalność: Marsz Zdrowia III, zwiększa grupie manę, energię i życie o 30%
      • Michał Gramota - Czarodziej
        rola: magic dps, zadaje wrogom obrażenia magiczne
        specjalność: Astralna Moc III, zwięsza magiczne obrażenia grupy o 15%
    • pomimo że najemnicy dostosowują swój poziom do poziomu wynajmującej ich postaci, to jednak inny gracz na tym poiziomie z dobrym ekwipunkiem i zdolnościami zawsze będzie od nich lepszy
    • w trakcie przygody najemnicy będą zabierać część złota i łupów, ale przy losowaniu ekwipunku automatycznie zrezygnują

    Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
    Sarnaut po 3.04 - Najemnicy!

    STARCIA ASTRALNE

    • starcia astralne umożliwiają gildiom zdobywanie allodów i czerpanie zysków z ich posiadania
    • teraz zamiast pojedynczego zdobywcy, dwie gildie będą najpierw walczyć między sobą o prawo do zaatakowania i stawienia czoła obrońcy allodu

    Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
    Sarnaut po 3.04 - Starcia Astralne

     

    Wcześniejsze informacje dotyczące aktualizacji 3.04:

    PS. Implementacja rozszerzenia nastąpi we wrześniu, nadal jednak nie jest znana dokładna data.

    Autor: Narayan
    2012-08-23

    Pojawiła się kolejna partia informacji odnośnie nadchodzącego rozszerzenia wersji polskiej Allods Online. gPotato omawia tym razem rozbudowę systemu Amalgamatu.

    • od poziomu 45 postacie zyskują możliwość ulepszenia swojego ekwipunku lv45+ jakości unikatowej, epickiej lub legendarnej
    • Amalgamat jest jednym z trzech składników umozliwiającym podrasowanie sprzętu
    • dodany zostanie nowy sposób zdobycia Amalgamatu - za pomocą Żrącego Rozpuszczalnika będzie można przemienić Zanieczyszczony Amalgamat w czystą formę nadającą się do ulepszeń
    • dodane zostanie cotygodniowe zadanie, które pozwoli uzyskać 30 sztuk Żrącego Rozpuszczalnika
    • po każdym użyciu Rozpuszczalnika oczyścimy 3 Amalgamaty
    • Zanieczyszczony Amalgamat będzie do zdobycia na Arenie Śmierci, w Jaskini Tka-Rika, Katakumbach Junów, do wymiany za Emblematy Starcia, za wyniki w nowych Astralnych Konfrontacjach, w skrzyniach Topniejącej Wyspy oraz przez specjalną nowość w astralu, która zostanie opisana wkrótce

    Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
    Sarnaut po 3.04 - Amalgamat

    Wcześniejsze informacje dotyczące aktualizacji 3.04:

    PS. Nadal nie jest znana dokładna data implementacji owego rozszerzenia. Najbardziej przybliżona wzmianka o terminie to "za miesiąc".

    Autor: Narayan
    2012-08-22

    Pojawiła się kolejna partia informacji odnośnie nadchodzącego rozszerzenia wersji polskiej Allods Online. Tym razem gPotato omawia zupełną nowość na serwerze PL, czyli system uczniów i mentorów.

    System Mentorski pozwala zarówno nowym graczom podszkolić się szybciej w niuansach swojej klasy i uzyskać pomoc od starszych stażem bywalców świata Sarnaut, ale także nagrodzi tych, którzy cenią sobie pomaganie i grę z innymi.

    • uczniem można zostać od 9 poziomu, czyli od momentu kiedy jeszcze jest możliwość dowolnego dłubania w swojej postaci, ale już się taka osoba zdążyła zorientować w podstawach podstaw i tym czy jest zainteresowana grą ogólnie
    • system mentorski daje szansę zdobycia zwiększonej ilości złota, monet okolicznosciowych, Znaków Gorliwości, czy ekwipunku
    • dodana zostanie seria questów nagradzająca wyłacznie pary uczeń-mentor co 5 poziomów ucznia:
        Poziom Ucznia     Nagroda Ucznia     Nagroda Mentora  
      10 niebieska broń 15 złota
      15 niebieski hełm 30 złota
      20 niebieski kolczyk 60 złota
      25  niebieskie naramienniki  120 złota
      30 niebieski naszynik 240 złota
      35 niebieski kubrak 500 złota
      40 niebieska broń 1000 złota
      45 niebieski pierścień 2000 złota
      50 3000 złota 3000 złota
       
    • będzie można nie tylko zobaczyć czy mentor/uczeń jest zalogowany i gdzie na mapie się znajduje, ale także tyczyć się to będzie reinkarnacji; nie trzeba będzie znać imienia reinkarnacji mentora, wysłanie wiadomości do mentora spowoduje automatyczne przekierowanie na jego reinkarnację
    • pojawi się nowy przycisk umożliwiający natychmiastową rozmowę ze swoim mentorem (wyświetlany tylko gdy mentor lub jego reinkarnacja jest zalogowany)
    • ze strony mentora - jego uczniowie oraz uczniowie jego reinkarnacji będą połączeni w jedną wspólną listę i maksymalnie będzie można mieć w ten sposób 10 uczniów
    • jeśli uczeń i mistrz będą w tej samej gildii to podwoi się szansa na zdobywanie Znaków Gorliwości

    Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
    Sarnaut po 3.04 - System Mentorski

    Wcześniejsze informacje dotyczące aktualizacji 3.04:

    PS. Nadal nie jest znana dokładna data implementacji owego rozszerzenia. Najbardziej przybliżona wzmianka o terminie to "za miesiąc".

      Autor: Narayan
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      Nival

      © allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

      Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
      Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

      Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl