W nadchodzącym dodatku Lords of Destiny czeka na zbadanie zapomniany archipelag. Perłowy Pierścień był kiedyś częścią większego allodu, którego nazwa - Irdrich - od wieków była zapomniana i dopiero niedawne odkrycie sprawiło, że Historycy zaczęli przeszukiwać najstarsze archiwa. Perłowy Pierścień dorównuje wielkością Świętej Ziemi, więc z pewnością będzie co zwiedzać!
Odkryjcie niezwykłą faunę i florę tego tropikalnego regionu, weźcie udział w tajemniczych rytuałach i podejmijcie wyzwania duchów żywiołów, by zdobyć szacunek Ludu Wiatru! Rozsław swoją frakcję wśród tubylców tej zapomnianej krainy i zdobądź miejsca mocy by aktywować efekty dla wszystkich swoich towarzyszy broni!
Perłowy Pierścień to archipelag niewielkich wysepek otoczonych rafą, z większą wyspą pośrodku. Gdy już mniejsze z wysp nie będą miały przed Wami tajemnic, będziecie mogli udać się na tę największą - zgłębianie sekretów Irdrich i odkrycie tajemnic, za którymi stoją potężne siły, pozwoli Wam znaleźć drogę do wspaniałego Tekyatl!
Tekyatl
Tekyani to prastara rasa, o której wspomina się w kronikach Junów, a która przetrwała Wielki Kataklizm. Zapomniano o niej na długie wieki po tym, jak Sarnaut został rozdarty na kawałki. Ale każdy Historyk Wam powie, że czasem zaginione rzeczy udaje się odnaleźć, a zapomniane - na nowo poznać!
Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
[Sarnaut po 4.0] Lords of Destiny: Nowe Krainy
Witajcie Sarnautianie!
Swoją premierę miał właśnie najnowszy dodatek do naszego świetnego MMO, Allods Online: Autumn Wind!Mamy nadzieję, że przyszykowaliście swoje sportowe buty do Goblinobolu i jesteście gotowi wbiec ze swoimi znajomymi na nowe boisko!
Wiemy, że chcecie jak najszybciej sprawdzić jak wyglądają odmienione Xadaganianki, wskoczyć za stery najnowszych jednostek pancernych w bitwie o Porzeczkowice lub sprawdzić nowy pasek użytkownika dla swojej klasy, jednak zanim to nastąpi chcielibyśmy zaprosić Was do obejrzenia prac graczy z naszych Halloweenowych eventów: strasznych opowieści w "Halloween na Sarnaucie" i filmów grozy w "Filmowym Festiwalu Strachu"!
Możecie także sprawdzić oficjalną Listę Zmian. Możecie zauważyć, że tym razem aktualizacja nie wprowadza wielu zmian w klasach postaci, jednak postanowiliśmy, że w duchu... Halloween, będziemy hojni i wyślemy przypisaną do postaci Wodę Śmierci, dla każdego gracza poprzez system poczty! Pomoże to wszystkim graczom na drobne modyfikację swojego bohatera, lub całkowitą zmianę, jeśli czujecie, że taka jest Wam potrzebna! Na zdrowie!
Możecie obejrzeć także najnowszy zwiastun dodatku Allods Online: Autumn Wind:
Stworzymy dziś także specjalne tematy dotyczące - Autumn Wind - na forum Allods Online, w dziale problemów technicznych oraz w dziale problemów z tłumaczeniem. Sprawdziliśmy dodatek kilkukrotnie, jednak jeśli napotkacie błędy, prosimy zaraportujcie je w jednym z tych specjalnych tematów! Dziękujemy!
Cieszymy się wszystkimi nowymi funkcjami i zmianami a jeśli i Wam przypadły do gustu i uda się Wam zrobić jakiś ciekawy zrzut ekranu z gry, lub stworzyć film ze swoich przygód na nowym Sarnaucie, nie zapomnijcie podzielić się swoją pracą na Portalu Gildyjnym lub na stronie głównej , tak abyśmy mogli pokazać je na portalach:Facebook, Twitter, YouTube i Pinterest. Jeśli już jesteśmy przy filmach, to polecamy obejrzenie naszejnajnowszej produkcji nagranej podczas przygotowań do wprowadzenia dodatku przez zespół Allods Online! Prace nad aktualizacje potrafią być przerażającym wyzwaniem!
A teraz ruszajcie już na podbój boisk Goblinobolu i na odwiedziny w Porzeczkowicach!
Witajcie Sarnautianie
Witamy w najnowszym odcinku "Sarnaut po 3.05"! Będzie to najbardziej emocjonujący odcinek tej odsłony serii "Sarnaut po...", choć może nie mówcie tego głośno w pobliżu zaciętego orka, machającego Goblinobolskim szalikiem. Zajmiemy się dziś nową, wspaniałą instancją PvE - Porzeczkowicami! Zanim jednak przejdziemy do nowości, zachęcamy wszystkich tych, którzy nie śledzili uważnie wszystkich odcinków, do zapoznania się ze zmianami w interfejsie, przyjrzenia się odmienionej Xadaniance i nowej ikonie, pozwalającej wyrazić emocje.
Dziś jednak zajrzymy do Porzeczkowic, gdzie trzeba będzie połączyć siły i stawić czoła wielozadaniowej maszynie wojennej - Mausowi!
Jak w przypadku każdej wojskowej operacji, żołnierze Ligi oraz Imperium muszą poznać kilka faktów, zanim wkroczą na pole bitwy. Najpierw musicie poznać wroga, zaplanować taktykę i upewnić się, że macie wystarczające siły, by wysłać wroga na sam koniec Czyśćca! I tego właśnie dowiecie się z dzisiejszego odcinka "Sarnaut po 3.05", a na deser zdradzimy kilka nagród, które można będzie zdobyć!
Zacznijmy więc od wroga. Głównym celem będzie Maus, wielozadaniowa machina wojenna. Zanim dołączycie do bitwy, być może będziecie chcieli wziąć udział w szkoleniu oferowanym przez BN Porzeczkowic, Saranga Panceryna. Nie martwcie się, jeśli jesteście z Ligi i ten Powstaniec budzi w Was obawy - bierzecie udział w połączonych działania obu frakcji, które mają zapewnić, że Maus nie wyrwie się z Porzeczkowic i nie pogrąży Sarnautu w chaosie i zniszczeniu! Jednak przeciwników będzie więcej, ponieważ Maus ma dwa rodzaje robotów do pomocy, które będą go strzegły.
GiWi Typu E: Mały, ale zaciekły robot, który będzie próbował ukryć się w okolicach Porzeczkowic. Pierwszym zadaniem będzie więcej zaatakować i unieszkodliwić jak najwięcej GiWi Typu E, by osłabić Mausa. Roboty te mają wysoką celność pocisków, więc wydaje się dobrym pomysłem pozbycie się ich, zanim zajmiecie się Typem 704 Pniakiem, ale o tym jeszcze Wam powiemy później, gdy pokażemy Wam, jaki sprzęt będzie Wam dostępny. GiWi Typu E mają mniejsze zdolności obronne od Typu 704. GiWi są oznaczone na mapie Porzeczkowic i gracze, których zadaniem jest zajęcie tych pozycji, powinni udać się tam niezwłocznie po przybyciu na pole bitwy. |
|
Typ 704 Pniak: Silny w obronie, stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo w walce krótkodystansowej. Jego zadaniem jest obrona GiWi Typu E, gdy ten wystrzeliwuje rakiety w każdego, kto atakuje Mausa. Jako dodatek do zdolności bojowych, Pniak posiada również małą wyrzutnię rakiet, która wprawdzie nie jest tak silna, jak ta używana przez GiWi Typu E, ale wciąż może spowodować znaczące uszkodzenia atakujących, zanim Maus sam rozpocznie atak. Nie jest wyświetlany na mapie Porzeczkowic, ale jeśli znajdziecie GiWi Typu E, możecie być pewni, że Pniak będzie gdzieś w pobliżu! |
Oczywiście, jest też sam Maus, zdolny do prowadzenia wojny, spopielania wrogów, który nie pozostawia za sobą nic oprócz zniszczenia. Dostał się w ręce Goblina, który chce wywołać rewolucję - tę, o której Gobliny mówią od wieków. Jeśli Maus wyrwie się z Porzeczkowic, rewolucja może się powieść! Jedyną słabą stroną Mausa jest tylko Goblin, chciwy na błyskotki, zamknięte w kufrach rozsianych po całych Porzeczkowicach. Żeby dostać się do skarbów, Goblin musi po prostu zniszczyć kufry!
Tak więc Maus przetacza się przez Porzeczkowice, w celu zniszczenia tak wielu kufrów, jak to tylko możliwe, a Waszym zadaniem będzie go powstrzymać! Z opisów poniżej poznacie szczegóły strategii, natomiast teraz chcemy tylko zwrócić uwagę, że im szybciej zniszczycie Mausa, tym lepsze będą nagrody! Macie do trzech prób dziennie, które możecie podjąć zapisując się na Stracie w Porzeczkowicach, w interfejsie Starć .
Gdy tylko znajdzie się dość chętnych graczy, instancja zostanie otwarta i zostaniecie przeniesieni do Porzeczkowic, gdzie możecie spróbować swoich sił na szkoleniu albo od razu ruszyć przeciwko Mausowi, wybierając jeden z czterech czołgów! Każde starcie wymaga uczestnictwa 12 graczy, a czas trwania wynosi godzinę. Tutaj również znajduje się miejsce, gdzie możecie wymienić medale na nagrody, ale tym zajmiemy się później. Teraz lepiej spójrzmy na czołgi i zajmijmy się taktyką! Czytajcie uważnie, bo ta wiedza będzie Wam potrzebna!
Typ 59 ST: Szybki i świetny na bliskim dystansie, został zaprojektowany, by szybko i skutecznie radzić sobie z GiWi Typu E i Typem 704 Pniakiem! Gracze, którzy go użyją, powinni pamiętać, że jest nieskuteczny przeciwko Mausowi i próba atakowania go przyczyni się do porażki grupy. Zamiast tego powinniście szybko dostać się w miejsca, w których według mapy znajdują się GiWi Typu E i użyć armaty, by zadać im obrażenia. Silne w ataku, ale słabe w obronie Typy 59 ST są zaprojektowane tak, by szybko dostać się do punktu docelowego, wykonać zadanie, wybuchnąć w walce i wrócić tak szybko, jak to tylko możliwe, umożliwając innym czołgom zniszczenie Mausa. |
|
IS-7 Paker: Głównym zadaniem IS-7 jest spowolnienie Mausa za pomocą ataków, które go oślepią lub uszkodzą jego gąsienice! Ciężko opancerzony, IS-7 Paker może przetrzymać nawet ataki Mausa. Ale nie czujcie się z tym zbyt bezpiecznie, bo najlepszą strategią przeciw Mausowi wciąż jest poruszanie się i unikanie jego celownika! Jeśli zdecydujecie się na ten czołg, powinniście skupić się tylko na Mausie, pozwalając Typowi 59 ST zająć się GiWi i Pniakami, a jedynie w miarę możliwości zapewnić wsparcie. Paker ma większy zasięg strzału niż Typ 59, ze zdolnością do oślepienia Mausa, gdy ten kontratakuje i zablokowania jego gąsienic. Jeśli chodzi o obronę, jest to jedyny czołg ze zdolnościami regeneracyjnymi, więc gracze, którzy chcą nim operować, muszą być sprytni. Poczekać, uszkodzić Mausa, wystrzelić rakiety i przetrzymać wszystkie otrzymane obrażenia, a następnie wycofać się i przegrupować, przygotowując się do nowego ataku, gdy tylko energia powróci. |
|
T50-2 Świetlik: Niezbędny, jeśli gracze chcą pokonać Mausa. To najszybszy z wszystkich czołgów, ze zdolnością, która unieszkodliwia obronę Mausa i umożliwia ataki na niego! Jeśli zdecydujecie się na Świetlika, dobrze jest przejść najpierw szkolenie. Świetlik jest szybki i opanowanie go może wymagać nieco praktyki! Ale gdy już poznacie jego tajniki, stanie się niezastąpiony podczas walk z Mausem! Ma trzy podstawowe ataki, jeden z nich oślepia (uważajcie, bo możecie oślepić również towarzyszy), drugi to strzał z działa, a trzeci tooznakowanie Mausa. Ten ostatni jest najważniejszy, ponieważ oznakowany Maus jest osłabiony i bardziej podatny na ataki. Aby Świetlik mógł to uczynić, musi się zbliżyć do Mausa. I będzie potrzebował niezwykłej prędkości, by uniknąć śmiertelnych ataków rakietowych Mausa! |
|
T92 Kunszt: Może nie jest to najładniejszy z naszych czołgów, ale na pewno najniebezpieczniejszy! Kunszt zada Mausowi największe obrażenia, ale nie może atakować GiWi i Pniaków, więc niech lepiej zostawi je towarzyszom i skieruje się wprost na Mausa! Kunszt ma najniższą szybkość ze wszystkich czołgów, ale posiada za to trzy ważne zdolności. Pierwszą z nich jest Strzał Kunszta, który zadaje olbrzymią ilość uszkodzeń. Jednak celownik nie jest najlepszy, dlatego więc Kunszt potrzebuje wsparcia Świetlika. Gdy Świetlik oznakuje już Mausa, Kunszt może użyć zdolności Celowania, co wyraźnie zwiększy szansę na wygraną! Mimo, że Kunszt nie zdoła przetrzymać takiej samej ilości obrażeń jak Paker, ma zdolność obronną: Kamuflaż! Dzięki niej może uniknąć wykrycia przez Mausa i jego śmiertelnych ataków! Gracze, którzy poprowadzą Kunszta, będą zapewne chcieli umieścić Pakera pomiędzy sobą, a Mausem. Być może brzmi to nieco tchórzliwie, ale jest niezbędną częścią taktyki pozwalającej wygrać bitwę! |
Tyle, jeśli chodzi o strategię i wszystko, co musicie wiedzieć, by - miejmy nadzieję - powstrzymać Mausa i uratować nasz ukochany Sarnaut! By wygrać bitwę, będziecie musieli zazponać się z uzbrojeniem i nauczyć się działać zespołowo, bo gracze pędzący samotnie w Świetlikach, zanim się obejrzą, będą lecieli na drugi koniec allodu, a każdy, kto zechce wypróbować Typ 59 ST przeciw Mausowi będzie krótko po tym wypróbowywał zmyć z ust smak porażki! Ale współpracując unikniecie porażki, a nagrody od Saranga Panceryna będą wspaniałe!
Sarang był kiedyś kierownikiem projektu Maus i ma nadzieję naprawić szkody i zapobiec tragedii. Z tego powodu każdy bohater, który wyruszy na linię frontu i przyczyni się do pokonania Mausa, otrzyma medale zrobione z Brązu, Srebra, Złota i Platyny, w zależności od tego, jak szybko poradzili sobie z Mausem. Medale zostaną wysłane na pocztę w grze po opuszczeniu Starcia. Odbierz je z listu, kliknij prawym przyciskiem by dodać je do Kosztowności i wykorzystaj następnym razem, gdy odwiedzicie Porzeczkowice.
Nagrody, które możecie otrzymać za medale są różne: od strojów, przez premiowe doświadczenie i napoje odnawiające punkty życia i many, aż do możliwości zmienienia się w Mini-Mausa! Możecie też zdecydować się na wyświetlacz Mausa i pokazać liderowi frakcji oraz kolegom odrobinę prawdziwej akcji!
Cóż, dobiega końca ostatni odcinek "Sarnaut po 3.05", informujący Was o zmianach nadchodzących wraz Allods Online: Autumn Wind, wspaniałej aktualizacji fantastycznego MMORPG! Jeśli nie zapoznaliście się jeszcze ze wszystkimi odcinkami, nie martwcie się, możecie je wszystkie odnaleźć na naszym forum. 30 październikazbliża się wielkimi krokami i mamy nadzieję, że jesteście równie podekscytowani i nie możecie się doczekać, by pokazać Mausowi, że nie ma czego szukać poza Porzeczkowicami!
Drodzy Sarnautianie!
Witajcie w nowym odcinku "Sarnaut po 3.05", którego wyczekiwaliście z niecierpliwością. Po interfejsie, odmienionych Xadaganiankach i zmianach w Goblinobolu, pora zająć się jednym z najważniejszych udogodnień Autumn Wind. Tym, które ucieszy wszystkich rzemieślników na Sarnaut: zmiany w Rzemiośle! Nie wiedzieliście do tej pory, jak wykorzystać Krawiectwo i rozważaliście rozpoczęcie studiów nad subtelną sztuką Alchemii? Nie podejmujcie jeszcze decyzji, bo 30. października przyniesie odnowę wszystkim rzemieślnikom! Jaką? Przeczytajcie dzisiejszy odcinek "Sarnaut po 3.05"!
Zmiany w Alchemii były jednymi z najważniejszych, które przyniosły Nowe Horyzonty, z nowymi przepisami, zmianami z Amalgamatem i połączeniem z Zielarstwem. A jeśli byliście właścicielami niewielkiego sklepiku z wyrobami skórzanymi, zakładu krawieckiego czy kuźni, na pewno mieliście nadzieję na podobne ulepszenia, by udowodnić kolegom z gildii, że też możecie tworzyć przydatne rzeczy. Wasza cierpliwość zostanie teraz nagrodzona! Wszystkie rasy Sarnautu będą cieszyć się zmianami, jakie zostaną wprowadzone do tych rzemiosł!
Po pierwsze, Górnictwo zostanie połączone z Kowalstwem, a Chałupnictwo połączy się z Krawiectwem i Garbarstwem, więc w przypadku, gdy posiadaliście dwie z tych profesji, będziecie mogli wybrać nową!
Po drugie, zostaną wprowadzone zmiany do interfejsu trzech utworzonych z połączenia rzemiosł!
Pamiętacie swoje pierwsze kroki w Kowalstwie? Może jako młode Orki myśleliście, że z mięśnie można wykorzystywać lepiej niż tylko do rozbijania zbroi wrogów na polu bitwy. Powstańcy może wyśmiewali się z Waszego braku oczytania, a Xadaganianie wytykali brak nowoczesności, a przecież wszystko, czego pragnęliście, to odrobina uznania.
Wybraliście więc Rzemiosło, ciężko pracowaliście nad umiejętnościami, aby zasłynąć jako najlepszy dostawca ekwipunku dla armii Waszej frakcji. No i oczywiście, chcieliście się upewnić, że znajdą się spadkobiercy Waszej sztuki, jednak szybko okazało się, że uczniowe byli nieco zagubieni podczas pierwszego spotkania z interfejsem tych rzemiosł:
Jedną z główny skarg, jakie wnosili nasi drodzy rzemieślnicy, był brak interesujących przedmiotów, które można by stworzyć. Mieli rację, bo dla podróżnicy regularnie wyprawiających się w przestrzeń Astralu ekwipunek uzyskany z rzemiosła nie mógł równać się z tym zdobywanym na wyspach. Alchemia wprowadziła sposób na zdobycie Amalgamatu poprzez PvE i zwiększenie statystyk, a Kowalstwo, Garbarstwo i Krawiectwo otworzą Wam drogę do Astralnego wyposażenia!
Tak, dobrze przeczytaliście! Pomimo, że zyskujecie nowe przepisy z każdym razem, gdy poziom Waszego Rzemiosła wzrasta, będą też inne sposoby na nauczenie się interesujących rzeczy. Zaczynając od nauczyciela rzemiosła i... odległego Astralu! Ten pierwszy sprzeda Wam przepisy, a w drugim przypadku możecie je zdobyć z Astralnych Bossów w czwartej i dalszych warstwach Astralu!
Jak każdy Gibberling wie, każdy ma udział w trofeach z czwartej warstwy. Niezależnie od tego, czy jesteście spełnionymi rzemieślnikami, czy żądnymi złota piratami, przepisy na pewno się przydadzą. Można nimi handlować i umożliwią nauczenie się wytwarzania Astralnego ekwipunku, od podstaw aż do legendarnych ulepszaczy!
No, teraz to chyba wszyscy czytają uważnie, prawda?
Wiadomo, że Astral ma kluczowe znaczenie w zdobywaniu ekwipunku, ale nie wszyscy mogą dostać się do trudniejszych stref, więc rzemiosło może okazać się pomocne. Ale pamiętajcie, podróże wciąż są niezbędne do zdobycia składników i oczywiście Amalgamatu, niezbędnego do ulepszania Waszych produktów.
Jeśli planujecie poprosić kolegę z gildii o wytworzenie czegoś dla Was albo jedno z Waszych wcieleń zna rzemiosło, warto wspomnieć o jednej rzeczy. Pomimo, że te przedmioty można sprzedać lub wymienić,będą one wymagały użycia specjalnego przedmiotu: Odłamków Reliktów.
Odłamki Reliktów Shards można na przykład zdobyć jako trofea z Astralnych bossów, a kiedy uda Wam się zdobyć niezbędną ilość, będziecie mogli aktywować Wasz ekwipunek. Im więcej kupicie od rzemieślników, tym więcej Odłamków będziecie potrzebowali! A po aktywacji Astralny ekwipunek zostanie przypisany do Waszej postaci!
Dzięki temu systemowi gracze mogą rozwijać swoje rzemiosła, a rzemieślnicy zyskują na znaczeniu. Pora przygotować składniki i wyczyścić narzędzia, bo Autumn Wind sprawi, że ustawią się do Was kolejki poszukiwaczy przygód!
To nie ostatni z odcinków "Sarnaut po 3.05", mamy dla Was jeszcze jeden, który być może odsłoni tajemnicę tego wielkiego Golema... Nie przegapcie więc ostatniego odcinka naszej serii i nie zapomnijcie, że zawsze możecie odwiedzić nasze forum, by porozmawiać o Autumn Wind!
Witamy w kolejnym odcinku "Sarnaut po 3.05", w którym pokażemy Wam najbardziej emocjonujące zmiany, które czekają Allods Online! Po przyjrzeniu się interfejsowi i nadchodzącym udogodnieniom, pora zająć się czymś przyjemniejszym. Developerzy naszej gry zawsze wykazywali się niezwykłym wyczuciem smaku i wrażliwością na piękno, co wszyscy Sarnautianie mogą zauważyć, oglądając niezwykłe stroje, przyglądając się różnorodnym szczegółom wyglądu postaci, czy powidziwiając zapierające dech w piersiach krajobrazy, odkrywane podczas podróży w Astralu! Nie tylko Elfy uwielbiają piękno!
Imperium zawsze było uważane za praktyczny naród, bardziej skupiony na efektywności niż estetyce. Jednak naszym Imperialnym przyjaciołom przyszło niejednokrotnie stawiać czoła pięknu w bitwie, więc uświadomili sobie, że piękno również może być bronią. Wiele razy Xadaganianin powstrzymał śmiertelny cios wymierzony w piękną Kaniankę tylko po to, by w podziękowaniu otrzymać cięcie jej ostrza!
Witajcie Sarnautianie!
Po emocjach związanych z naszą najnowszą informacją, pora rozpocząć kontynuację lubianej przez wszystkich serii! Już teraz, na Waszych ekranach, pierwszy odcinek "Sarnaut po 3.05".
Nowe Horyzonty dostarczyły Wam wielu nowych emocji, dodając interesujące elementy do rozgrywki, które przez ostatni miesiąc odkrywaliście wraz z przyjaciółmi, a kolejna aktualizacja nie pozostanie w tyle! Jednak zanim zdradzimy Wam najbardziej ekscytujące z nowości, skupimy się na tym, jak zmieni się Wasze życie codzienne w Allods, bo przecież najdrobniejesze szczegóły wpływają na odbiór całości! W dzisiejszym odcinku: nowy pasek interfesju użytkownika, ulepszony pasek efektów, zmiany w Dzienniku Zadań i sejfie bankowym, oraz wiele innych!
Spójrzmy zatem, co zmieniło się w interfejsie!
Przyjemność płynąca z gry nie zależy jedynie od przedstawionej historii, zawartości i towarzystwa, w jakim przychodzi Wam zwiedzać świat. Interfejs odgrywa znaczącą rolę w wygodzie nawet, jeśli czasem tego nie zauważamy. Każda aktualizacja wnosi coś nowego do wyglądu i funkcjonalności, a Allods Online staje się coraz bardziej dopracowany! Ale kiedy wydaje się Wam, że interfejs nie mógłby już być ulepszony... Mylicie się! I z całą pewnością spodoba Wam się interfejs jeszcze lepiej dostosowany do Waszych potrzeb.
Gdy już zaktualizujecie grę do najnowszej wersji, na pewno zauważycie, że pasek użytkownika w interfejsie zmienił się nieco. Do tej pory rozdzielony był na dwie części, z miejscem pośrodku pozostawionym dla akcji kontekstowych, a tuż nad lewą częścią znajdowało się miejsce na wyświetlenie energii chowańca, dostępnych kropel krwi, barier i innych rzeczy, charakterytycznych dla Waszej klasy. Mimo, że było dość wygodne umieszczenie ich tuż nad najważniejszymi ikonami, jednak paski nie były ujednolicone, różniąc się w zależności od klasy i sprawiając, że gracze posiadający kilka postaci musieli od nowa przyzwyczajać się do ich układu.