2013-02-14

W nadchodzącym dodatku Lords of Destiny czeka na zbadanie zapomniany archipelag. Perłowy Pierścień był kiedyś częścią większego allodu, którego nazwa - Irdrich - od wieków była zapomniana i dopiero niedawne odkrycie sprawiło, że Historycy zaczęli przeszukiwać najstarsze archiwa. Perłowy Pierścień dorównuje wielkością Świętej Ziemi, więc z pewnością będzie co zwiedzać! 

Odkryjcie niezwykłą faunę i florę tego tropikalnego regionu, weźcie udział w tajemniczych rytuałach i podejmijcie wyzwania duchów żywiołów, by zdobyć szacunek Ludu Wiatru! Rozsław swoją frakcję wśród tubylców tej zapomnianej krainy i zdobądź miejsca mocy by aktywować efekty dla wszystkich swoich towarzyszy broni!

Perłowy Pierścień to archipelag niewielkich wysepek otoczonych rafą, z większą wyspą pośrodku. Gdy już mniejsze z wysp nie będą miały przed Wami tajemnic, będziecie mogli udać się na tę największą - zgłębianie sekretów Irdrich i odkrycie tajemnic, za którymi stoją potężne siły, pozwoli Wam znaleźć drogę do wspaniałego Tekyatl!

Tekyatl

Tekyani to prastara rasa, o której wspomina się w kronikach Junów, a która przetrwała Wielki Kataklizm. Zapomniano o niej na długie wieki po tym, jak Sarnaut został rozdarty na kawałki. Ale każdy Historyk Wam powie, że czasem zaginione rzeczy udaje się odnaleźć, a zapomniane - na nowo poznać!

Pełne oficjalne opracowanie przeczytacie klikając w poniższy link:
[Sarnaut po 4.0] Lords of Destiny: Nowe Krainy


Autor: Narayan
2012-11-01

 

Witajcie Sarnautianie!

Swoją premierę miał właśnie najnowszy dodatek do naszego świetnego MMO, Allods Online: Autumn Wind!Mamy nadzieję, że przyszykowaliście swoje sportowe buty do Goblinobolu i jesteście gotowi wbiec ze swoimi znajomymi na nowe boisko! 

Wiemy, że chcecie jak najszybciej sprawdzić jak wyglądają odmienione Xadaganianki, wskoczyć za stery najnowszych jednostek pancernych w bitwie o Porzeczkowice lub sprawdzić nowy pasek użytkownika dla swojej klasy, jednak zanim to nastąpi chcielibyśmy zaprosić Was do obejrzenia prac graczy z naszych Halloweenowych eventów: strasznych opowieści w "Halloween na Sarnaucie" i filmów grozy w "Filmowym Festiwalu Strachu"!

Możecie także sprawdzić oficjalną Listę Zmian. Możecie zauważyć, że tym razem aktualizacja nie wprowadza wielu zmian w klasach postaci, jednak postanowiliśmy, że w duchu... Halloween, będziemy hojni i wyślemy przypisaną do postaci Wodę Śmierci, dla każdego gracza poprzez system poczty! Pomoże to wszystkim graczom na drobne modyfikację swojego bohatera, lub całkowitą zmianę, jeśli czujecie, że taka jest Wam potrzebna! Na zdrowie!

Możecie obejrzeć także najnowszy zwiastun dodatku Allods Online: Autumn Wind:



Stworzymy dziś także specjalne tematy dotyczące - Autumn Wind - na forum Allods Online, w dziale problemów technicznych oraz w dziale problemów z tłumaczeniem. Sprawdziliśmy dodatek kilkukrotnie, jednak jeśli napotkacie błędy, prosimy zaraportujcie je w jednym z tych specjalnych tematów! Dziękujemy!

Cieszymy się wszystkimi nowymi funkcjami i zmianami a jeśli i Wam przypadły do gustu i uda się Wam zrobić jakiś ciekawy zrzut ekranu z gry, lub stworzyć film ze swoich przygód na nowym Sarnaucie, nie zapomnijcie podzielić się swoją pracą na Portalu Gildyjnym lub na stronie głównej , tak abyśmy mogli pokazać je na portalach:Facebook, Twitter, YouTube i Pinterest. Jeśli już jesteśmy przy filmach, to polecamy obejrzenie naszejnajnowszej produkcji nagranej podczas przygotowań do wprowadzenia dodatku przez zespół Allods Online! Prace nad aktualizacje potrafią być przerażającym wyzwaniem!

A teraz ruszajcie już na podbój boisk Goblinobolu i na odwiedziny w Porzeczkowicach!

Autor: Vincent
2012-10-27

Witajcie Sarnautianie

Chcielibyśmy Was dziś poinformować o zmianach we wprowadzeniu dodatku - Autumn Wind. Pracowaliśmy ciężko przez kilka ostatnich tygodni, aby przetestować wszystkie nowości w aktualizacji, przetłumaczyć cała zawartość na poprawną polszczyznę i przyszykować dla Was artykuły o nadchodzących zmianach. Wszystko to, aby sprawić, że premiera wersji 3.05 przebiegnie gładko niczym zwykła przerwa techniczna. 

Jeszcze wczoraj przepracowaliśmy całą noc z deweloperami z Rosji, aby przeprowadzić test aktualizacji na istniejącej wersji gry "Nowe Horyzonty" i przekształcić ją na stabilną wersję "Autumn Wind". To standardowa procedura przed dniem wprowadzenia dodatku, aby sprawić, żeby w dniu faktycznej aktualizacji przerwa w działaniu gry była jak najkrótsza. 

Ostatniego wieczoru podczas ostatecznych testów natrafiliśmy na kilka istotnych problemów, które staraliśmy się rozwiązać z deweloperem. Jest to szczególnie ważne, ponieważ dotyczy poprawnej operacji zaktualizowania wersji Allods Online. Niestety nie udało nam się uporać z błędami i postanowiliśmy, że najbezpieczniejszą i najpewniejszą decyzją będzie stworzenie klienta gry od samego początku, aby uniknąć przykrych niespodzianek w dniu premiery. Nikt nie przewidział takiego obrotu spraw. Znowu zadziałało bezlitosne prawo Murphy'ego.
Będziemy pracować nad kolejną wersją instalatora przez weekend, aby upewnić się, że wszystko będzie gotowe. Naprawa wersji, a następnie przebudowanie klienta przez dewelopera na 4 wersje językowe i kolejne testy mogą zająć do 5 dni. Wszyscy, którzy odliczają już dni do wprowadzenia Autumn Wind, mogą poczuć się zawiedzeni, ale nie zdążymy na planowany termin 30 Października.

Nie we wtorek ale w czwartek 1 Listopada nastąpi premiera najnowszego dodatku 3.05. Są to dwa dodatkowe dni, niezbędne do tego, aby wprowadzenie aktualizacji przebiegło bez żadnych krytycznych problemów.
Serdecznie przepraszamy wszystkich, którzy czekali z niecierpliwością na najbliższy wtorek. Zależy nam bardzo, aby podzielić się z Wami rezultatami naszej pracy, jednak nie jesteśmy w stanie skrócić czasu potrzebnego na dopracowanie ważnych szczegółów.
Chcąc podbudować wasze nastroje przed wprowadzeniem najnowszego dodatku zaplanowaliśmy dla Was cały dzień Szczęśliwych Chwil od północy do północy w środę, 31 października. Liczymy, że pomoże to Wam przetrwać najstraszniejszy dzień w roku na Sarnaut! Jeśli chcielibyście dołączyć do straszenia, sprawdźcie koniecznie wszystkie świetne prace polskiej społeczności graczy Allods Online z Filmowego Festiwalu Strachu iHalloween na Sarnaucie!

Dziękujemy za cierpliwość. Poświęcimy wszystkie siły w ten weekend, aby upewnić się, że wszystko będzie gotowe na czwartkową premierę i będziecie mogli rozpocząć swoje pierwsze walki w Porzeczkowicach i rozegrać mecz Goblinobolu ze znajomymi!

Zespół Allods Online

Autor: Vincent
2012-10-26

Witamy w najnowszym odcinku "Sarnaut po 3.05"! Będzie to najbardziej emocjonujący odcinek tej odsłony serii "Sarnaut po...", choć może nie mówcie tego głośno w pobliżu zaciętego orka, machającego Goblinobolskim szalikiem. Zajmiemy się dziś nową, wspaniałą instancją PvE - Porzeczkowicami! Zanim jednak przejdziemy do nowości, zachęcamy wszystkich tych, którzy nie śledzili uważnie wszystkich odcinków, do zapoznania się ze zmianami w interfejsie, przyjrzenia się odmienionej Xadaniance i nowej ikonie, pozwalającej wyrazić emocje.

Dziś jednak zajrzymy do Porzeczkowic, gdzie trzeba będzie połączyć siły i stawić czoła wielozadaniowej maszynie wojennej - Mausowi!

 
Jak w przypadku każdej wojskowej operacji, żołnierze Ligi oraz Imperium muszą poznać kilka faktów, zanim wkroczą na pole bitwy. Najpierw musicie poznać wroga, zaplanować taktykę i upewnić się, że macie wystarczające siły, by wysłać wroga na sam koniec Czyśćca! I tego właśnie dowiecie się z dzisiejszego odcinka "Sarnaut po 3.05", a na deser zdradzimy kilka nagród, które można będzie zdobyć!

Zacznijmy więc od wroga. Głównym celem będzie Maus, wielozadaniowa machina wojenna. Zanim dołączycie do bitwy, być może będziecie chcieli wziąć udział w szkoleniu oferowanym przez BN Porzeczkowic, Saranga Panceryna. Nie martwcie się, jeśli jesteście z Ligi i ten Powstaniec budzi w Was obawy - bierzecie udział w połączonych działania obu frakcji, które mają zapewnić, że Maus nie wyrwie się z Porzeczkowic i nie pogrąży Sarnautu w chaosie i zniszczeniu! Jednak przeciwników będzie więcej, ponieważ Maus ma dwa rodzaje robotów do pomocy, które będą go strzegły.

 GiWi Typu E: Mały, ale zaciekły robot, który będzie próbował ukryć się w okolicach Porzeczkowic. Pierwszym zadaniem będzie więcej zaatakować i unieszkodliwić jak najwięcej GiWi Typu E, by osłabić Mausa.

Roboty te mają wysoką celność pocisków, więc wydaje się dobrym pomysłem pozbycie się ich, zanim zajmiecie się Typem 704 Pniakiem, ale o tym jeszcze Wam powiemy później, gdy pokażemy Wam, jaki sprzęt będzie Wam dostępny. GiWi Typu E mają mniejsze zdolności obronne od Typu 704.

GiWi są oznaczone na mapie Porzeczkowic i gracze, których zadaniem jest zajęcie tych pozycji, powinni udać się tam niezwłocznie po przybyciu na pole bitwy.
Typ 704 Pniak: Silny w obronie, stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo w walce krótkodystansowej. Jego zadaniem jest obrona GiWi Typu E, gdy ten wystrzeliwuje rakiety w każdego, kto atakuje Mausa.

Jako dodatek do zdolności bojowych, Pniak posiada również małą wyrzutnię rakiet, która wprawdzie nie jest tak silna, jak ta używana przez GiWi Typu E, ale wciąż może spowodować znaczące uszkodzenia atakujących, zanim Maus sam rozpocznie atak.

Nie jest wyświetlany na mapie Porzeczkowic, ale jeśli znajdziecie GiWi Typu E, możecie być pewni, że Pniak będzie gdzieś w pobliżu!


Oczywiście, jest też sam Maus, zdolny do prowadzenia wojny, spopielania wrogów, który nie pozostawia za sobą nic oprócz zniszczenia. Dostał się w ręce Goblina, który chce wywołać rewolucję - tę, o której Gobliny mówią od wieków. Jeśli Maus wyrwie się z Porzeczkowic, rewolucja może się powieść! Jedyną słabą stroną Mausa jest tylko Goblin, chciwy na błyskotki, zamknięte w kufrach rozsianych po całych Porzeczkowicach. Żeby dostać się do skarbów, Goblin musi po prostu zniszczyć kufry!

Tak więc Maus przetacza się przez Porzeczkowice, w celu zniszczenia tak wielu kufrów, jak to tylko możliwe, a Waszym zadaniem będzie go powstrzymać! Z opisów poniżej poznacie szczegóły strategii, natomiast teraz chcemy tylko zwrócić uwagę, że im szybciej zniszczycie Mausa, tym lepsze będą nagrody! Macie do trzech prób dziennie, które możecie podjąć zapisując się na Stracie w Porzeczkowicach, w interfejsie Starć 

Gdy tylko znajdzie się dość chętnych graczy, instancja zostanie otwarta i zostaniecie przeniesieni do Porzeczkowic, gdzie możecie spróbować swoich sił na szkoleniu albo od razu ruszyć przeciwko Mausowi, wybierając jeden z czterech czołgów! Każde starcie wymaga uczestnictwa 12 graczy, a czas trwania wynosi godzinę. Tutaj również znajduje się miejsce, gdzie możecie wymienić medale na nagrody, ale tym zajmiemy się później. Teraz lepiej spójrzmy na czołgi i zajmijmy się taktyką! Czytajcie uważnie, bo ta wiedza będzie Wam potrzebna!



 

Typ 59 ST: 
Szybki i świetny na bliskim dystansie, został zaprojektowany, by szybko i skutecznie radzić sobie z GiWi Typu E i Typem 704 Pniakiem!

Gracze, którzy go użyją, powinni pamiętać, że jest nieskuteczny przeciwko Mausowi i próba atakowania go przyczyni się do porażki grupy. Zamiast tego powinniście szybko dostać się w miejsca, w których według mapy znajdują się GiWi Typu E i użyć armaty, by zadać im obrażenia.

Silne w ataku, ale słabe w obronie Typy 59 ST są zaprojektowane tak, by szybko dostać się do punktu docelowego, wykonać zadanie, wybuchnąć w walce i wrócić tak szybko, jak to tylko możliwe, umożliwając innym czołgom zniszczenie Mausa.
 IS-7 Paker: Głównym zadaniem IS-7 jest spowolnienie Mausa za pomocą ataków, które go oślepią lub uszkodzą jego gąsienice! Ciężko opancerzony, IS-7 Paker może przetrzymać nawet ataki Mausa. Ale nie czujcie się z tym zbyt bezpiecznie, bo najlepszą strategią przeciw Mausowi wciąż jest poruszanie się i unikanie jego celownika!

Jeśli zdecydujecie się na ten czołg, powinniście skupić się tylko na Mausie, pozwalając Typowi 59 ST zająć się GiWi i Pniakami, a jedynie w miarę możliwości zapewnić wsparcie. Paker ma większy zasięg strzału niż Typ 59, ze zdolnością do oślepienia Mausa, gdy ten kontratakuje i zablokowania jego gąsienic.

Jeśli chodzi o obronę, jest to jedyny czołg ze zdolnościami regeneracyjnymi, więc gracze, którzy chcą nim operować, muszą być sprytni. Poczekać, uszkodzić Mausa, wystrzelić rakiety i przetrzymać wszystkie otrzymane obrażenia, a następnie wycofać się i przegrupować, przygotowując się do nowego ataku, gdy tylko energia powróci.
 T50-2 Świetlik: Niezbędny, jeśli gracze chcą pokonać Mausa. To najszybszy z wszystkich czołgów, ze zdolnością, która unieszkodliwia obronę Mausa i umożliwia ataki na niego!

Jeśli zdecydujecie się na Świetlika, dobrze jest przejść najpierw szkolenie. Świetlik jest szybki i opanowanie go może wymagać nieco praktyki! Ale gdy już poznacie jego tajniki, stanie się niezastąpiony podczas walk z Mausem! Ma trzy podstawowe ataki, jeden z nich oślepia (uważajcie, bo możecie oślepić również towarzyszy), drugi to strzał z działa, a trzeci tooznakowanie Mausa. Ten ostatni jest najważniejszy, ponieważ oznakowany Maus jest osłabiony i bardziej podatny na ataki.

Aby Świetlik mógł to uczynić, musi się zbliżyć do Mausa. I będzie potrzebował niezwykłej prędkości, by uniknąć śmiertelnych ataków rakietowych Mausa!
 T92 Kunszt: Może nie jest to najładniejszy z naszych czołgów, ale na pewno najniebezpieczniejszy! Kunszt zada Mausowi największe obrażenia, ale nie może atakować GiWi i Pniaków, więc niech lepiej zostawi je towarzyszom i skieruje się wprost na Mausa!

Kunszt ma najniższą szybkość ze wszystkich czołgów, ale posiada za to trzy ważne zdolności. Pierwszą z nich jest Strzał Kunszta, który zadaje olbrzymią ilość uszkodzeń. Jednak celownik nie jest najlepszy, dlatego więc Kunszt potrzebuje wsparcia Świetlika. Gdy Świetlik oznakuje już Mausa, Kunszt może użyć zdolności Celowania, co wyraźnie zwiększy szansę na wygraną!

Mimo, że Kunszt nie zdoła przetrzymać takiej samej ilości obrażeń jak Paker, ma zdolność obronną: Kamuflaż! Dzięki niej może uniknąć wykrycia przez Mausa i jego śmiertelnych ataków!

Gracze, którzy poprowadzą Kunszta, będą zapewne chcieli umieścić Pakera pomiędzy sobą, a Mausem. Być może brzmi to nieco tchórzliwie, ale jest niezbędną częścią taktyki pozwalającej wygrać bitwę!


Tyle, jeśli chodzi o strategię i wszystko, co musicie wiedzieć, by - miejmy nadzieję - powstrzymać Mausa i uratować nasz ukochany Sarnaut! By wygrać bitwę, będziecie musieli zazponać się z uzbrojeniem i nauczyć się działać zespołowo, bo gracze pędzący samotnie w Świetlikach, zanim się obejrzą, będą lecieli na drugi koniec allodu, a każdy, kto zechce wypróbować Typ 59 ST przeciw Mausowi będzie krótko po tym wypróbowywał zmyć z ust smak porażki! Ale współpracując unikniecie porażki, a nagrody od Saranga Panceryna będą wspaniałe!

Sarang był kiedyś kierownikiem projektu Maus i ma nadzieję naprawić szkody i zapobiec tragedii. Z tego powodu każdy bohater, który wyruszy na linię frontu i przyczyni się do pokonania Mausa, otrzyma medale zrobione z Brązu, Srebra, Złota i Platyny, w zależności od tego, jak szybko poradzili sobie z Mausem. Medale zostaną wysłane na pocztę w grze po opuszczeniu Starcia. Odbierz je z listu, kliknij prawym przyciskiem by dodać je do Kosztowności i wykorzystaj następnym razem, gdy odwiedzicie Porzeczkowice.

Nagrody, które możecie otrzymać za medale są różne: od strojów, przez premiowe doświadczenie i napoje odnawiające punkty życia i many, aż do możliwości zmienienia się w Mini-Mausa! Możecie też zdecydować się na wyświetlacz Mausa i pokazać liderowi frakcji oraz kolegom odrobinę prawdziwej akcji!



Cóż, dobiega końca ostatni odcinek "Sarnaut po 3.05", informujący Was o zmianach nadchodzących wraz Allods Online: Autumn Wind, wspaniałej aktualizacji fantastycznego MMORPG! Jeśli nie zapoznaliście się jeszcze ze wszystkimi odcinkami, nie martwcie się, możecie je wszystkie odnaleźć na naszym forum. 30 październikazbliża się wielkimi krokami i mamy nadzieję, że jesteście równie podekscytowani i nie możecie się doczekać, by pokazać Mausowi, że nie ma czego szukać poza Porzeczkowicami!

Autor: Vincent
2012-10-26

Drodzy Sarnautianie!

Witajcie w nowym odcinku "Sarnaut po 3.05", którego wyczekiwaliście z niecierpliwością. Po interfejsie, odmienionych Xadaganiankach i zmianach w Goblinobolu, pora zająć się jednym z najważniejszych udogodnień Autumn Wind. Tym, które ucieszy wszystkich rzemieślników na Sarnaut: zmiany w Rzemiośle! Nie wiedzieliście do tej pory, jak wykorzystać Krawiectwo i rozważaliście rozpoczęcie studiów nad subtelną sztuką Alchemii? Nie podejmujcie jeszcze decyzji, bo 30. października przyniesie odnowę wszystkim rzemieślnikom! Jaką? Przeczytajcie dzisiejszy odcinek "Sarnaut po 3.05"!

Zmiany w Alchemii były jednymi z najważniejszych, które przyniosły Nowe Horyzonty, z nowymi przepisami, zmianami z Amalgamatem i połączeniem z Zielarstwem. A jeśli byliście właścicielami niewielkiego sklepiku z wyrobami skórzanymi, zakładu krawieckiego czy kuźni, na pewno mieliście nadzieję na podobne ulepszenia, by udowodnić kolegom z gildii, że też możecie tworzyć przydatne rzeczy. Wasza cierpliwość zostanie teraz nagrodzona! Wszystkie rasy Sarnautu będą cieszyć się zmianami, jakie zostaną wprowadzone do tych rzemiosł!

Po pierwsze, Górnictwo zostanie połączone z Kowalstwem, a Chałupnictwo połączy się z Krawiectwem i Garbarstwem, więc w przypadku, gdy posiadaliście dwie z tych profesji, będziecie mogli wybrać nową!

Po drugie, zostaną wprowadzone zmiany do interfejsu trzech utworzonych z połączenia rzemiosł!

Pamiętacie swoje pierwsze kroki w Kowalstwie? Może jako młode Orki myśleliście, że z mięśnie można wykorzystywać lepiej niż tylko do rozbijania zbroi wrogów na polu bitwy. Powstańcy może wyśmiewali się z Waszego braku oczytania, a Xadaganianie wytykali brak nowoczesności, a przecież wszystko, czego pragnęliście, to odrobina uznania.

Wybraliście więc Rzemiosło, ciężko pracowaliście nad umiejętnościami, aby zasłynąć jako najlepszy dostawca ekwipunku dla armii Waszej frakcji. No i oczywiście, chcieliście się upewnić, że znajdą się spadkobiercy Waszej sztuki, jednak szybko okazało się, że uczniowe byli nieco zagubieni podczas pierwszego spotkania z interfejsem tych rzemiosł:


Dzięki Waszym komentarzom i sukcesowi, jakim okazały się zmiany w Alchemii, uczyniliśmy te Rzemiosła łatwiejszymi w użyciu dla wszystkich Sarnautian i z dumą prezentujemy nowy, uproszczony interfejs!

 

Piękne, prawda? No dobrze, może nie elficko-piękne, ale przynajmniej wygodne!

By zwiększyć zabawę, Kowalstwo, Garbarstwo i Krawiectwo będzie zawierało kilka mini-gier, które będą takie same w każdym rzemiośle - by ułatwić życie wszystkim tym, którzy znają dwa rzemiosła!

Jeśli spojrzycie na górną część, zobaczycie 5 przycisków (1), pod którymi znajdują się 3 kłódki (2), zielony młotek z boku (3) i 3 małe światełka poniżej (4). Pod kłódkami wyświetlają się ilości przedmiotów, które zyskacie w przypadku udanej próby.  Zupełnie po prawej możecie zobaczyć pasek Inspiracji (7), a na dole okna rezultat swojej pracy (6).

Co to znaczy?

By wytworzyć przedmiot o wybranej jakości, wszystkie 5 przycisków będzie musiało być w tym samym kolorze jakości. Klikając na przyciski zablokujecie wybrany kolor, a młotek ponownie wylosuje pozostałe przyciski. Za każdym razem, gdy będziecie losować ponownie, zgaśnie jedno ze świateł, aż do wyczerpania dostępnych prób. Wtedy będziecie musieli zabrać wytworzony przedmiot.

Zwróćcie też uwagę, że za każdym razem, gdy wybierzecie przycisk, zostanie zużyta kłódka. Z w pełni ulepszonym narzędziem możecie mieć 4 zablokowane przyciski.

Pogubiliście się? Może przyda się pomoc.

 Chcę mieć Nadzwyczajny Szortki Koc!


Otwieram interfejs, wybieram projekt i otrzymuję kolory wylosowane przez maszynę:


Najwidoczniej Sarn wysłuchał moich próśb, bo na początek otrzymuję 4 niebieskie przyciski! Klikam każdy z nich, by je zablokować. 


Pora, by sprawdzić, czy los się do mnie uśmiechnie, więc klikam na młotek:

Tak! Piąty niebieski przycisk potrzebny do Nadzwyczajnego Szorstkiego Koca!

Mogę wciąż bawić się maszyną, aż wyczerpię wszystkie próby, ale kolor oczywiście znów może się zmienić, więc zamiast tego klikam Weź przedmiot i już mogę owijać się kosem, siadając przy kominku z kubkiem imbirowego piwa!

Jeśli czytaliście uważnie, zauważyliście, że użyliśmy liczby mnogiej wspominając o "mini-grach". A jeśli wzrok macie bystry niczym Historyk, zwróciliście uwagę na różdżkę powyżej pustego paska. Nazywa się on paskiem Inspiracji!

Pasek przyda się, jeśli będziecie próbowali wytworzyć przedmiot epicki. Łatwo jest wytworzyć zwyczajny przedmiot, nietrudno zdobyć nadzwyczajny przedmiot, ale nawet, jeśli macie tyle szczęścia co Gibberlingi, przedmioty epickie to zupełnie inna bajka. To jednak normalne, w końcu i lepsza nagroda, tym większy stopień trudności!

Za każdym razem, gdy wybierzecie epickie/fioletowe przyciski, pasek Inspiracji będzie się zapełniał. Im częściej spróbujecie zdobyć epicki przedmiot, tym bardziej będzie się zapełniał pasek Inspiracji, aż do momentu, w którym zobaczycie specjalną animację!

Ding!

Jeśli klikniecie różdżkę, przedmiot stanie się epicki! I nie musicie być Gibberlingiem, by zwiększyć swoje szanse! Zauważcie jednak, że pasek Inspiracji nie jest ogólny, ale zależy od przedmiotu, który wytwarzacie! A gdy stworzycie już przedmiot epicki, pasek zostanie zresetowany.

Ale nie pamiętajcie, że nietrafionych przedmiotów nie wystawicie na sprzedaż, ponieważ będą przypisane do postaci tuż po wytworzeniu! Ale nie bójcie się, niektóre z nich można sprzedać towarzyszom i są to te lepsze przedmioty, co wyjaśnimy jeszcze w tym odcinku!

Nawet zapalenie świeczki Sarnowi nie gwarantuje otrzymania doskonałego przedmiotu za pierwszym razem, będziecie musieli próbować kilkukrotnie, by otrzymać zaplanowany przedmiot. Ale nie martwcie się, możecie ulepszyć narzędzie, zwiększając ilość wybieranych przycisków, prób losowania, a nawet usunięcie najgorszej jakości z możliwych wyborów!

 

Zanim przejdziemy do wyjątkowych przepisów, pokażemy Wam, jak zmieniła się książka z nimi.

Nie było większych zmian w wyglądzie, ale teraz dostępna jest jedna z opcji wprowadzona przez developerów, którzy nasłuchali się historii o biednych rzemieślnikach męczących się z prawym kliknięciem za każdym razem, gdy wybierali wszystkie składniki. Tak! Mowa o automatycznym uzupełnieniu. Jeśli macie wszystkie wymagane składniki do wymaganego przepisu, zostaną automatycznie wybrane, gdy klikniecie "Wytwórz"! Dość już przekopywania się przez torbę, interfejs zrobi to za Was!

Wciąż zastanawiacie się, dlaczego zmiany w Rzemiośle są jedną z najwspanialszych rzeczy, które przyniesie Autumn Wind?

Jedną z główny skarg, jakie wnosili nasi drodzy rzemieślnicy, był brak interesujących przedmiotów, które można by stworzyć. Mieli rację, bo dla podróżnicy regularnie wyprawiających się w przestrzeń Astralu ekwipunek uzyskany z rzemiosła nie mógł równać się z tym zdobywanym na wyspach. Alchemia wprowadziła sposób na zdobycie Amalgamatu poprzez PvE i zwiększenie statystyk, a Kowalstwo, Garbarstwo i Krawiectwo otworzą Wam drogę do Astralnego wyposażenia!

Tak, dobrze przeczytaliście! Pomimo, że zyskujecie nowe przepisy z każdym razem, gdy poziom Waszego Rzemiosła wzrasta, będą też inne sposoby na nauczenie się interesujących rzeczy. Zaczynając od nauczyciela rzemiosła i... odległego Astralu! Ten pierwszy sprzeda Wam przepisy, a w drugim przypadku możecie je zdobyć z Astralnych Bossów w czwartej i dalszych warstwach Astralu!

Jak każdy Gibberling wie, każdy ma udział w trofeach z czwartej warstwy. Niezależnie od tego, czy jesteście spełnionymi rzemieślnikami, czy żądnymi złota piratami, przepisy na pewno się przydadzą. Można nimi handlować i umożliwią nauczenie się wytwarzania Astralnego ekwipunku, od podstaw aż do legendarnych ulepszaczy!

No, teraz to chyba wszyscy czytają uważnie, prawda?


Wiadomo, że Astral ma kluczowe znaczenie w zdobywaniu ekwipunku, ale nie wszyscy mogą dostać się do trudniejszych stref, więc rzemiosło może okazać się pomocne. Ale pamiętajcie, podróże wciąż są niezbędne do zdobycia składników i oczywiście Amalgamatu, niezbędnego do ulepszania Waszych produktów.

 

Jeśli planujecie poprosić kolegę z gildii o wytworzenie czegoś dla Was albo jedno z Waszych wcieleń zna rzemiosło, warto wspomnieć o jednej rzeczy. Pomimo, że te przedmioty można sprzedać lub wymienić,będą one wymagały użycia specjalnego przedmiotu: Odłamków Reliktów

Odłamki Reliktów Shards można na przykład zdobyć jako trofea z Astralnych bossów, a kiedy uda Wam się zdobyć niezbędną ilość, będziecie mogli aktywować Wasz ekwipunek. Im więcej kupicie od rzemieślników, tym więcej Odłamków będziecie potrzebowali! A po aktywacji Astralny ekwipunek zostanie przypisany do Waszej postaci!


Dzięki temu systemowi gracze mogą rozwijać swoje rzemiosła, a rzemieślnicy zyskują na znaczeniu. Pora przygotować składniki i wyczyścić narzędzia, bo Autumn Wind sprawi, że ustawią się do Was kolejki poszukiwaczy przygód!

To nie ostatni z odcinków "Sarnaut po 3.05", mamy dla Was jeszcze jeden, który być może odsłoni tajemnicę tego wielkiego Golema... Nie przegapcie więc ostatniego odcinka naszej serii i nie zapomnijcie, że zawsze możecie odwiedzić nasze forum, by porozmawiać o Autumn Wind!

Autor: Vincent
2012-10-11

Witamy w kolejnym odcinku "Sarnaut po 3.05", w którym pokażemy Wam najbardziej emocjonujące zmiany, które czekają Allods Online! Po przyjrzeniu się interfejsowi i nadchodzącym udogodnieniom, pora zająć się czymś przyjemniejszym. Developerzy naszej gry zawsze wykazywali się niezwykłym wyczuciem smaku i wrażliwością na piękno, co wszyscy Sarnautianie mogą zauważyć, oglądając niezwykłe stroje, przyglądając się różnorodnym szczegółom wyglądu postaci, czy powidziwiając zapierające dech w piersiach krajobrazy, odkrywane podczas podróży w Astralu! Nie tylko Elfy uwielbiają piękno!

Imperium zawsze było uważane za praktyczny naród, bardziej skupiony na efektywności niż estetyce. Jednak naszym Imperialnym przyjaciołom przyszło niejednokrotnie stawiać czoła pięknu w bitwie, więc uświadomili sobie, że piękno również może być bronią. Wiele razy Xadaganianin powstrzymał śmiertelny cios wymierzony w piękną Kaniankę tylko po to, by w podziękowaniu otrzymać cięcie jej ostrza! 

Cóż, Xadagańskie damy wzięły przykład ze swoich Kańskich koleżanke i zadbały o swoją urodę oraz kobiece wdzięki! W końcu nie na darmo najgroźniejsze stworzenia w naturze są również tymi najpiękniejszymi! Z tego powodu zespół projektantów zdecydował się na prezent dla graczy: zmienili wygląd Xadaganianek, czyniąc je bardziej kobiecymi i delikatnymi... ale bez utraty Imperialnego charakteru!


Wzoru dla kobiecej, ale i zabójczej piękności twórcy Allods Online szukali w naszej rzeczywistości. Wybrali modelkę poprzez casting, a następnie poprosili ją, by odgrywała różne zachowania, biegała, skakała i walczyła, by mogli nagrać jej ruchy. By stworzyć nowy, trójwymiarowy model Xadagańskiej piękności, wykorzystali technikę Motion Capture.

Jak widzicie na zdjęciach powyżej, najpierw stworzyli nowy, kobiecy model. Ciało stało się bardziej kształtne, a cera nabrała jaśniejszego i chłodniejszego odcienia.


Xadagańska twarz również została zmieniona! Imperialne panie nie muszą się jednak obawiać, że ich twarz nagle się zmieni! Zamiast zastąpić wszystkie twarze, nowy model został dodany do 10 już dostępnych. Wyróżnia się pełniejszymi ustami, z bardziej szczupłą twarzą i węższym podbródkiem.

Ale to nie wystarczyło Jaskrowi! Wezwał najlepszych projektantów mody w Imperium, by zaprojektować nowe stroje dla Xadaganianek, podkreślające ich kobiecość tak, że zagotują krew w każdym - nawet najzimniejszym z Powstańców!


 
Ponieważ twórcy gry chcieli całkowicie odmienić wizerunek Xadaganianek, zmiana wyglądu nie była wystarczająca. Imperialne panie mają teraz nową broń, zdolnąć uwieść nawet najtwardszych z Orków: nowy, atrakcyjny głos! Zespół Allods Online wybrał aktorkę, Natalię Zemstovą, by użyczyła swojego głosu Nezebgradzkim pięknościom.
Ale gracze po stronie Ligi i reszta Imperium nie muszą zielenieć z zazdrości, dla nich również mamy ekscytującą wiadomość!

Po niezwykle udanych wakacjach na Tropikalnym Atolu i hucznie obchodzonym Sarnautfest, miłość rozkwitła w Sarnaucie sprawiając, że wiele szczęśliwych par wspólnie odkrywa Astral.

Jak wszyscy wiedzą z lekcji historii Sarnautu, czasem najmniejsze szczegóły niosą niezwykłą wagę... i porządną porcję śmiechu. Z tego powodu developerzy zdecydowali się dodać trochę romantyzmu do Allods Online. 



Właśnie zawarliście związek małżeński z ukochaną w Nowogrodzie lub Nezebgrazie i chcecie uczynić zadość tradycji, według której mąż przenosi żonę przez próg... Ale nie możecie. Albo może marzycie, by rzucić się w ramiona kochanka, który poniesie Was ku nowych przygodom. W Allods Online nie chodzi tylko o to, aby być bezlitosnymi wojownikami, liczy się też dobra zabawa i romantyczne chwile! Ponieważ developerzy gry cenią sobie uczucia, wprowadzają do gry nową emocję, która pomoże wszystkim romantycznym graczom wyrazić swoje uczucia!
W najnowszej aktualizacji czeka Was wiele wspaniałych ulepszeń, w tym zmieniony interfejs i wygląd Xadaganianek, ale też... nowa emocja, umożliwiająca noszenie ukochanych w ramionach!



Już widzimy małe Gibberlingi przerażone wizją noszenia Elfich dam w ramionach! Nie martwcie się, czasu na ćwiczenie mięśni nie zabraknie!

By nauczyć się nowej emocji, gracze będą musieli ukończyć zadanie w Nowogrodzie lub Nezebgradzie. W ten sposób mężczyźni będą mogli nosić damy w ramionach, a kobiety - rzucać się w ramiona swoich kawalerów. Pary, których romans dopiero zaczyna rozkwitać, nie muszą być zazdrosne: nie trzeba powiedzieć sakramentalnego, małżeńskiego "tak", by użyć tej emocji! Nie wątpimy, że ta zabawna emocja stanie się niezwykle popularna w Nowogrodzie i Nezebgradzie, gdzie wojownicy zbierają się, by odpocząć po bitwach!

W tym tygodniu to już wszystko, co przygotowaliśmy dla Was, ale nie wszystko, co przyniesie najnowsza aktualizacja! Następne odcinki "Sarnaut po 3.05" wyjawią Wam kolejne zmiany i uprzyjemnią oczekiwanie na aktualizację. Zdradzimy, że jedna ze zmian będzie dotyczyła czegoś niezwykle popularnego we wszystkich zakątkach Sarnautu, ale więcej nie możemy powiedzieć - odwiedzajcie naszą stronę i wypatrujcie kolejnego odcinka "Sarnaut po 3.05"!

Autor: Vincent
2012-10-04

Witajcie Sarnautianie! 

Po emocjach związanych z naszą najnowszą informacją, pora rozpocząć kontynuację lubianej przez wszystkich serii! Już teraz, na Waszych ekranach, pierwszy odcinek "Sarnaut po 3.05".
Nowe Horyzonty dostarczyły Wam wielu nowych emocji, dodając interesujące elementy do rozgrywki, które przez ostatni miesiąc odkrywaliście wraz z przyjaciółmi, a kolejna aktualizacja nie pozostanie w tyle! Jednak zanim zdradzimy Wam najbardziej ekscytujące z nowości, skupimy się na tym, jak zmieni się Wasze życie codzienne w Allods, bo przecież najdrobniejesze szczegóły wpływają na odbiór całości! W dzisiejszym odcinku: nowy pasek interfesju użytkownika, ulepszony pasek efektów, zmiany w Dzienniku Zadań i sejfie bankowym, oraz wiele innych!


Spójrzmy zatem, co zmieniło się w interfejsie!

Przyjemność płynąca z gry nie zależy jedynie od przedstawionej historii, zawartości i towarzystwa, w jakim przychodzi Wam zwiedzać świat. Interfejs odgrywa znaczącą rolę w wygodzie nawet, jeśli czasem tego nie zauważamy. Każda aktualizacja wnosi coś nowego do wyglądu i funkcjonalności, a Allods Online staje się coraz bardziej dopracowany! Ale kiedy wydaje się Wam, że interfejs nie mógłby już być ulepszony... Mylicie się! I z całą pewnością spodoba Wam się interfejs jeszcze lepiej dostosowany do Waszych potrzeb.

Pasek Użytkownika

Gdy już zaktualizujecie grę do najnowszej wersji, na pewno zauważycie, że pasek użytkownika w interfejsie zmienił się nieco. Do tej pory rozdzielony był na dwie części, z miejscem pośrodku pozostawionym dla akcji kontekstowych, a tuż nad lewą częścią znajdowało się miejsce na wyświetlenie energii chowańca, dostępnych kropel krwi, barier i innych rzeczy, charakterytycznych dla Waszej klasy. Mimo, że było dość wygodne umieszczenie ich tuż nad najważniejszymi ikonami, jednak paski nie były ujednolicone, różniąc się w zależności od klasy i sprawiając, że gracze posiadający kilka postaci musieli od nowa przyzwyczajać się do ich układu.



W związku z tym od teraz każda z klas będzie miała ten sam układ. Pasek użytkownika zostanie połączony, ikony kontekstowe znajdą się powyżej, a unikalne ikony związane z klasą - po lewej stronie:


Bard



Uzdrowiciel



Mag



Paladyn



Psionik



Zwiadowca



Przywoływacz



Strażnik 



Uzdrowiciel



Widziecie? Jednolity i uporządkowany, nowy interfejs będzie cieszyć Wasze oczy! Ale to jeszcze nie wszystko.

Pasek Efektów

Kolejny drobiazg, który sprawi, że będziecie bardziej zadowoleni z gry, to zmiany w kolejności ikon w pasku efektów. W zależności od klasy, otrzymujecie ich przynajmniej kilka, jak również za specjalne przedmioty, wypite eliksiry i ziółka, aktywowane amulety... Do nich dochodzą efekty związane z zadaniami projektantów i stróżów portali, a także wiele innych. W tłumie wszystkich efektów i w ferworze walki trudno było znaleźć je wszystkie, nie wspominając już o tym, że niektóre z nich, ze względu na dużą liczbę, były ukrywane, jeszcze bardziej utrudniając graczom rozeznanie się, co działo się z ich postacią!


No i gdzie ten efekt, co?!


Po wysłuchaniu sugestii graczy, developrzy gry zdecydowali, że potrzebny był nowy sposób klasyfikacji efektów, by zwiększyć ich przejrzystość!

Teraz w pasku kolejność wyświetlanych efektów będzie następująca:

- Ważne efekty
- Efekty trwające krócej niż 2 minuty
- Efekty trwające dłużej niż 2 minuty
- Stałe efekty


A wiecie, co jeszcze wspaniałego jest w nowym pasku? Jeśli przesuniecie kursor nad mały kwadrat po ostatnim z efektów, zobaczycie wszystkie "ukryte" efekty! 



Zabawa w chowanego z własnymi efektami kończy się, by ustąpić miejsca większemu komfortowi gry!

Sprzątanie i polerowanie

Ale Sarnautianie nie wyruszają na poszukiwanie przygody jedynie dla dreszczyku emocji, a oprócz dumy i obrony honoru Frakcji, największą motywacją każdego bohatera są oczywiście Trofea, takie przez duże T! Tak często zdarza się przecież, że wypełniacie torbę ekwipunkiem, kwiatami, rudą, strojami i innymi całkowicie-i-niezaprzeczalnie-niezbędnymi przedmiotami.

Bank staje się często ulubionym przystankiem tuż po wyprawie w Astral lub wizycie na Licytacji, ale bądźmy szczerzy: mało kogo cieszy perspektywa sprzątania gromadzących się w sejfie przedmiotów. Jeśli należycie do Sarnautian, którzy nie cierpią sprzątania swojego pokoju w Przytułku Poszukiwacza i mają ochotę się rozpłakać, gdy pora znaleźć w sejfie ten Bardzo Potrzebny Przedmiot, na pewno ucieszycie się na wieść owprowadzeniu przycisku sortowania!




Dokładnie tak jak w torbie, opcja ta pozwoli Wam podzielić przedmioty na różne kategorie w rosnącej lub malejącej kolejności! I będziecie mogli zapomnieć o żmudnym klikaniu na poszczególne ikony i przesuwaniu ich we właściwe miejsce, pokój wynajmowany w Przytułku Poszukiwacza musicie posprzątać sami! No chyba nie spodziewaliście się, że gra zrobi to za Was?



Ale to jeszcze nie koniec wysiłków mających na celu uczynienie interfejsu bardziej przyjaznym, zmiany dostrzeżecie również w drzewie umiejętności i polach rozwoju, gdzie niewielkie plus wskażą Wam, że wciąż macie do wydania gałęzie rozwoju!


Dziennik Zadań przeszedł duże zmiany podczas ostatniej aktualicji. Tym razem przyszła kolej na poprawki związane z ikonami wyświetlające informacje związane z zadaniami. Zamiast stosu ikon, zwiększającego wielkość Dziennika Zadań, otrzymacie mniejsze ikony, oznaczone różnymi kolorami, które pomogą zachować przejrzystość!





Następna zmiana będzie niezwykle pomocna dla młodych bohaterów: porównanie ekwipunku! Zdobywanie lepszego ekwipunku często staje się życiowym celem i powodem do walki w imię frakcji, a dzięki wyprawom badawczym w nieznane rejony allodów i Astralu, macie wiele okazji do ulepszenia go. Ale zgadujemy, że choć często patrzycie, którą z głównych statystyk możecie ulepszyć, nie mielibyście zapewne nic przeciwko temu, by dowiedzieć się nieco więcej, jakie korzyści i straty przyniesie założenie tego nowego kolczyka, który zdobyliście w nierównej walce z hydrą błotną.

Nie każdy potrafi przeliczyć wszystko na pierwszy rzut oka i zwłaszcza po przemierzeniu kilku wysp astralnych, czy kilku głębszych łykach Gibberlińskiego piwa, zakładacie pierwszy błyszczący kawałek zbroi, zapominając, że to niekoniecznie właściwy rodzaj lub nie tego potrzebujecie, by wzmocnić Waszą postać. Dzięki wprowadzeniu nowej infomarcji nauczyciel Waszej klasy przestanie siwieć ze zgrozy na widok Waszego ekwipunku, a kłopoty z wybraniem właściwych przedmiotów przestaną być koszmarem dręczącym was przed każdą przygodą!

Spojrzcie, jak będzie wyglądała informacja dotycząca ekwipunku, gdy przesuniecie kursor nad jego ikonę:



Jeśli jesteście weteranami, którzy na pierwszy rzut oka potrafią rozpoznać najlepszą zbroję i po samej nazwie znają jej wartość, ta opcja może wydawać się Wam zbędna. Ale zapewne docenicie ją, gdy przyjdzie Wam stworzyć nowe wcielenie i przyda się Wam przy odkrywaniu najlepszej kombinacji statystyk!


I jak? Jesteście zadowoleni z tych wszystkich nowości? Mamy nadzieję! Ale pamiętajcie, że to jeszcze nie wszystko i w ciągu następnych tygodni pokażemy Wam jeszcze więcej! Xadagańskie panny i zakochane pary pewnie się ucieszą... Ale więcej już nie zdradzimy, po prostu zaglądajcie na stronę Allods Online w oczekiwaniu na kolejny odcinek "Sarnaut po 3.05"!
Autor: Vincent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nival

© allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl