Allods Online - Rewolucja

Autor Wątek: Profesje - niezbędnik + kosztorys  (Przeczytany 12640 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Narayan

  • *Administrator*
  • *
  • OfflineOffline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1 667
  • Archetyp: Psionicist
  • Rasa: Arisen
  • Frakcja: Imperium
  • Serwer: PL Tep
    Profesje - niezbędnik + kosztorys
    « : 04 Styczeń 2010, 01:20 »
      OGÓLNIE O PROFESJACH
      • Na początku możemy mieć w danym momencie tylko jedną profesję ze wszystkich siedmiu (wliczając w to profesje zbierackie i rzemieślnicze)
      • Żeby nauczyć się wybranej pierwszej profesji wystarczy od odpowiedniego trenera zakupić Training Manual i przeczytać go (użyć)
      • Żeby oduczyć się profesji, by zrobić miejsce na inną, należy of trenera tejże profesji zakupić Oblivion Potion i wypić go (użyć). Jeżeli rozwijaliśmy tę profesję, to po oduczeniu się, wszystkie zdobyte w niej poziomy zostaną bezpowrotnie utracone.
      • Nauczenie się drugiej profesji (tak by mieć dwie na raz) jest bardzo kosztowne i czasochłonne. Jakie warunki trzeba spełnić i co zrobić - w tym wątku. Należy więc dokładnie przemyśleć swój wybór
      • Maksymalny poziom profesji to 400, czyli 10 poziomów profesji odpowiada 1 poziomowi postaci/ przedmiotu (tutaj max to lv40)
      • Wszelkie przedmioty z poniższej listy są również do kupienia u odpowiedniego trenera
      • Przedziały levelowe dla narzędzi zostały podane orientacyjnie. Tak na prawdę zmiana gorszego narzędzia na lepsze jest dość płynna - możemy jeszcze jakiś czas nim pracować, nawet jeśli "wyrośnie" ono ze swojego przedziału. W momencie gdy zauważymy jednak, że już nam prawie poziom nie przyrasta, bądź nie możemy nic zebrać - będzie to sygnał, że najwyższy czas kupić sobie coś lepszej jakości.



      HERBALISM - ZIELARSTWO
      Zbieranie ziół, jagód i korzeni potrzebnych Alchemikowi


      Herbalist's Training Manual (Podręcznik do nauki Zielarstwa) - 38
      Herbalist's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Zielarstwa) - 38

      Narzędzia do zbierania roślin. Musimy mieć jedno z nich w plecaku, by móc ścinać zioła (ich umiejscowienie zaznaczone jest świetlistą kulą).
      Rusty Sickle (Zardzewiały Sierp) - 4 75
      Ordinary Sickle (Zwyczajny Sierp) - 71 25 [postać lv20+]
      Sharp Sickle (Ostry Sierp) - 4 75 [postać lv30+]
      Pristine Sickle (Nieskazitelny Sierp) - 47 50 [postać lv40]


      DISASSEMBLING - RĘKODZIEŁO
      Wiedza jak rozebrać przedmioty na części składowe - skrawki materiału lub kawałki skór potrzebne Krawcowi lub Kuśnierzowi


      Disassembler's Training Manual (Podręcznik do nauki Rękodzieła) - 38
      Disassembler's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Rękodzieła) - 38

      Narzędzia do cięcia tkanin (cloth). Możemy nimi rozcinać szatę (chest), spodnie (legs) i buty (feet). Ppm na narzędzie, lpm na przedmiot.
      Teoretycznie im lepszej jakości przedmiot, tym lepszej jakości skrawki.

      Shoddy Scissors (Liche Nożyce) - 6 41
      Basic Scissors (Podstawowe Nożyce) - 47 50 [postać lv20+]
      Enhanced Scissors (Ulepszone Nożyce) - 2 37 50 [postać lv30+]
      Deluxe Scissors (Luksusowe Nożyce) - 11 87 50 [postać lv40]

      Narzędzia do obróbki skóry (leather). Możemy nimi rozcinać kubraki (chest), spodnie (legs) i buty (feet). Ppm na narzędzie, lpm na przedmiot.
      Teoretycznie im lepszej jakości przedmiot, tym lepszej jakości skrawki.

      Shoddy Pincers (Liche Cążki) - 6 41
      Basic Pincers (Podstawowe Cążki) - 47 50 [postać lv20+]
      Enhanced Pincers (Ulepszone Cążki) - 2 37 50 [postać lv30+]
      Deluxe Pincers (Luksusowe Cążki) - 11 87 50 [postać lv40]

      Zestawy ułatwiające start nauki profesji. Zawierają 3 szare przedmioty, po jednym na każdy typ. Z obserwacji przewaga cloth nad leather.
      Kit of Ancient Clothes - (Zestaw antycznych ubrań) 95 [losowe chest, legs i feet z poziomow 1-4]
      Kit of Worn Clothes (Zestaw znoszonych ubrań) - 95 [losowe chest, legs i feet z poziomow 3-7]
      Kit of Fancy Clothes (Zestaw zdobnych ubrań) - 1 90 [losowe chest, legs i feet z poziomow 6-10]
      Mając lv1-10 disassembling możemy ciąć przedmioty z lv1. Mając lv11-20 możemy ciąć itemy lv2 i niższe, itd. Ogólnie najniższy poziom jaki potrzebujemy to Lv_Itemu * 10 - 9. Czyli, żeby obrobić przedmiot na lv8 potrzebujemy 8*10 - 9, czyli minimum lv71 disassembling.


      MINING - GÓRNICTWO
      Wiedza jak wydobywać rudy potrzebne Kowalowi


      Miner's Training Manual (Podręcznik do nauki Górnictwa) - 38
      Miner's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Górnictwa) - 38

      Narzędzia do wydobywania rud. Musimy mieć jedno z nich w plecaku, by móc kopać (lokacja zaznaczona jest świetlistą kulą w terenie)
      Rusty Pick (Zardzewiały Kilof) - 4 75
      Ordinary Pick (Zwyczajny Kilof) - 71 25 [postać lv20+]
      Sharp Pick (Ostry Kilof)  - 4 75 [postać lv30+]
      Pristine Pick (Nieskazitelny Kilof)  - 47 50 [postać lv40]



      ALCHEMY - ALCHEMIA
      Tworzenie leczących i wzmacniających eliksirów, antidotów, mikstur o dobroczynnych efektach bądź też trutek szkodzących wrogowi


      Alchemist's Training Manual (Podręcznik do nauki Alchemii) - 38
      Alchemist's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Alchemii) - 38

      Naczynia potrzebne do warzenia mikstur alchemicznych. W danym momencie musimy mieć jedno z poniższych. Po kliknięciu ppm otworzy się menu alchemiczne, gdzie będziemy mieć dostęp do listy receptur i mini-gry pozwalającej tworzyć nowe potiony.
      Shoddy Flask (Licha Kolba) - 76[~ lv1 - lv100] dwuskładnikowa
      Basic Flask (Podstawowa Kolba) - 17 10 [~ lv100 - lv200] trzyskładnikowa
      Enchanced Flask (Ulepszona Kolba) - 95 [~ lv200 - lv300] czterokładnikowa
      Deluxe Flask (Luksusowa Kolba) - 4 94 [~ lv300 - lv400] pięcioskładnikowa

      Składniki receptur, których będziemy też często potrzebować oprócz standardowych ziół i tym podobnych.
      Basic Solvent (Rozczynnik bazowy) - 4 75 [~ lv1 - lv100]
      Distillate (Destylat) - 14 25 [~ lv100 - lv200]
      Advanced Solvent (Rozczynnik złożony) - 71 25 [~ lv200 - lv300]
      Catalyst (Katalizator) - 3 80 [~ lv300 - lv400]


      TAILORING - KRAWIECTWO
      Szycie ubrań z tkaniny, cloth


      Tailor's Training Manual (Podręcznik do nauki Krawiectwa) - 38
      Tailor's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Krawiectwa) - 38

      Zestaw potrzebny do szycia tkanin (cloth). Po kliknięciu ppm otworzy się menu krawieckie, gdzie będziemy mieć dostęp do listy receptur i mini-gry pozwalającej tworzyć nowe ubrania.
      Tailoring Kit (Zestaw Krawiecki) - 2 66

      Składniki receptur, których będziemy też często potrzebować, oprócz standardowych skrawków materiału i tym podobnych.
      Weak Thread (Słaba nić) - 47 [~ lv1 - lv50]
      Rough Thread (Nieobrobiona nić) - 1 42 [~ lv50 - lv100]
      Plain Thread (Zwyczajna nić) - 3 51 [~ lv100 - lv150]
      Sturdy Thread (Wytrzymała nić) - 8 74 [~ lv150 - lv200]
      Refined Thread (Wytworna nić) - 20 90 [~ lv200 - lv250]
      High Quality Thread (Nić wysokiej jakości) - 51 30 [~ lv250 - lv300]
      Expensive Thread (Kosztowna nić) - 1 14 [~ lv300 - lv350]
      Enchanted Thread (Zachwycająca nić) - 2 66 [~ lv350 - lv400]


      LEATHERWORKING - KUŚNIERSTWO
      Wytwarzanie ekwipunku ze skóry, leather


      Leatherworker's Training Manual (Podręcznik do nauki Kuśnierstwa) - 38
      Leatherworker's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Kuśnierstwa) - 38

      Zestaw potrzebny do wyrobu skórzanego ekwipunku (leather). Po kliknięciu ppm otworzy się menu kuśnierskie, gdzie będziemy mieć dostęp do listy receptur i mini-gry pozwalającej tworzyć nowe ubrania.
      Leatherworker's Basket (Koszyk Kuśnierza) - 2 66

      Składniki receptur, których będziemy też często potrzebować, oprócz standardowych kawałków skór i tym podobnych.
      Weak Twine (Słaba dratwa) - 47 [~ lv1 - lv50]
      Rough Twine (Nieobrobiona dratwa) - 1 42 [~ lv50 - lv100]
      Plain Twine (Zwyczajna dratwa) - 3 51 [~ lv100 - lv150]
      Sturdy Twine (Wytrzymała dratwa) - 8 74 [~ lv150 - lv200]
      Refined Twine (Wytworna dratwa) - 20 90 [~ lv200 - lv250]
      High Quality Twine (Dratwa wysokiej jakości) - 51 30 [~ lv250 - lv300]
      Expensive Twine (Kosztowna dratwa) - 1 14 [~ lv300 - lv350]
      Enchanted Twine (Zachwycająca dratwa) - 2 66 [~ lv350 - lv400]


      BLACKSMITHING - KOWALSTWO
      Produkcja zbroi wykonanych z metalu, plate


      Blacksmith's Training Manual (Podręcznik do nauki Kowalstwa) - 38
      Blacksmith's Oblivion Potion (Eliksir zapomnienia Kowalstwa) - 38

      Zestaw potrzebny do wykucia zbroi (plate). Po kliknięciu ppm otworzy się menu kowalskie, gdzie będziemy mieć dostęp do listy receptur i mini-gry pozwalającej tworzyć nowe zbroje.
      Portable Forge (Przenośna Kuźnia) - 2 66

      Składniki receptur, których będziemy też często potrzebować, oprócz standardowych rud metalu i tym podobnych.
      Impure Peat (Zanieczyszczony torf) - 47 [~ lv1 - lv50]
      Refined Peat (Oczyszczony torf) - 1 42 [~ lv50 - lv100]
      Brown Coal (Brunatny węgiel)- 3 51 [~ lv100 - lv150]
      Black Coal (Czarny węgiel) - 8 74 [~ lv150 - lv200]
      Diluted Kerosene (Rozrzedzona nafta) - 20 90 [~ lv200 - lv250]
      Pure Kerosene (Nafta bez domieszek) - 49 40 [~ lv250 - lv300]
      Medicore Charcoal (Mało wydajny węgiel drzewny) - 1 14 [~ lv300 - lv350]
      Fine Charcoal (Jakościowy węgiel drzewny) - 2 66 [~ lv350 - lv400]

      « Ostatnia zmiana: 02 Kwiecień 2010, 12:28 wysłana przez Narayan »
      Zapisane