PSIONICIST
aka Mistic
Zdolnością specjalną Mistyka jest Kontakt Umysłów (Mental Link / Psionic Contact). Mistyk łączy się psychiczną więzią z wybranym celem, odtąd ma dostęp do specjalnych umiejętności (Astral Echo). Niektóre zaklęcia działają tylko gdy nastąpi kontakt umysłów.
Więź umysłowa jak i niektóre umiejętności powodują Przeładowanie Umysłu (Mental Overload) i tym samym na kilka sekund obniża wybrane statystyki Mistyka.
Talenty tłumaczone z klienta US natomiast wartości liczbowe na podstawie rosyjskiej bazy danych(www.allodsbase.ru).
Nie tłumaczyłem nazw umiejętności i talentów (wg. mnie mija się to z celem) tylko ich działanie.
Wziąć pod uwagę należy również to, że jest to beta więc nazwy umiejętności oraz statystyk na które oddziałują jak również ich działanie mogą się dynamicznie zmieniać.
Opis zasad rządzącymi talentami znajduję się
TU.
Część umiejętności w grze występują pod różnymi nazwami dlatego dla ułatwienie poniższe zestawienie może pomóc w zrozumieniu danych talentów:
Psyche Shock = Psychic Shock
Mental Link = Psionic Contact
Mental Pulse = Impact
Telekinetic Throw = Psyche Attack
Mind Steal = Pain Transfer
Hard Contact = Rude Contact = (prawdopodobnie Stłamszenie Woli)
PSYCHIC SHOCK
Astral Shock - Cel czaru Psychic Shock poddaje się efektowi Przerażenia Przegranego, tym samym zwiększa wszystkie otrzymywane obrażenia o 3% (na każdą rangę, max. 9%).
Experienced Telepath - Cooldown czaru Mental Shield i Hard Contact zredukowany o 15% (na każdą rangę, max. 45%).
Combat Meditation - Jeśli Psionik zaczyna walkę bez Psionic Contact, jego poziom zbroi (armor) zwiększa się o 20% (2ga ranga 35%, 3cia 50%) na 5 sekund (2ga ranga 6sek., 3cia 7sek.)
Madman - Obrażenia krytyczne od Psychic Shock i Choke zwiększone o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Combat Training - Koszt czaru Choke, Psychic Shock oraz Rude Contact zredukowany o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Subtile Mind - Negatywne efekty Mental Overlad zredukowane o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Twin with the Trap - Jeśli cel będący pod działaniem Mental Link zabije Bliźniaka (Mental Twin), natychmiastowo otrzymuje obrażenia.
Predictor - Wskaźnik Luck Mistyka zwiększony o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
Discipline of Body - koszt many: 23, czas rzucania: instant, cooldown: instant. Mentalnie wpływasz na wszystkich członków drużyny zwiększając im Strenght, Agility i Expertise o 15% na czas 1 minuty. Powoduje Mental Overload u Mistyka.
Sharp Mind - Intellegence zwiększona o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
Arguseyed Telepathy - Zasięg Choke, Rude Contact i Psychic Shock zwiększony o 12% (na każdą rangę, max. 36%).
Awkwardness - Postać pod wpływem Mental Link która atakuje Mistyka znajduję się pod wpływem efektu który redukuje jej poziom pancerza o 3% (na każdą rangę, max. 9%).
Power of the Enemy - Po otrzymaniu obrażeń masz szansę zwiększyć obrażenia jakie zadajesz o 3% (na każdą rangę, max. 9%) przez okres 7 sekund.
Dead Language - Po nawiązaniu kontaktu z wrogiem (Mental Link) masz 25% szansy na sparaliżowanie celu na 10 sekund.
Revenge - Jeśli cel pod wpływem Mental Link zada nam obrażenia krytyczne, Mistyk aktywuje efekt Atralnego Echa (Astral Echo).
Loop of Time - koszt many: 23, czas rzucania: instant, cooldown: 180 sek. Stan Mistyka wraca do czasu z przed minionych 10 sekund.
MENTAL LINK
Absolute Contact - Koszt czaru Mental Link zredukowany o 5% (na każdą rangę, max. 15%), zwiększa Intellegence o 3% (na każdą rangę, max. 9%) podczas kontaktu psychicznego z celem.
Expanding the Mind - Po nawiązaniu kontaktu psychicznego, wszystkie czary kosztują o 20% mniej (2ga ranga 25%, 3cia 30%) na danym celu.
In Contact - Cooldown umiejętności Mental Link zredukowany o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Disciline of Mind - koszt many: 23, czas rzucania: instant, cooldown: instant. Mentalnie wpływasz na wszystkich członków drużyny zwiększając im Intellegence, Wisdom i Intuition o 15% na czas 1 minuty. Powoduje Mental Overload u Mistyka.
Analyst - Intuition zwiększona o 5% (na każdą rangę, max 15%).
Unity of Minds - Kiedy jesteś połączony umysłem (Mental Link), mana jaką wydaje twój cel na zaklęcia otrzymuje Mistyk. (
tłumaczyłem na czuja, po angielsku było mi to niezrozumiałe)
Subtile Mind - Negatywne efekty Mental Overlad zredukowane o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Unity - Podczas Mental Link, jeśli życie mistyka lub celu jego umysłowego połączenia spadnie poniżej 50% , Mistyk aktywuje efekt Astral Echo.
Twin Puppet Master - Jeśli cel pod wpływem Mental Link zabije Bliźniaka to zostanie oszołomiony na 2 sek.
Inferiority Complex - Obrażenia krytyczne od celu z którym jesteśmy połączeni umysłowo są zredukowane o 33% (na każdą rangę, max. 100%).
Mind Fire - koszt many: 21, czas rzucania: instant, cooldown: instant. Co 2 sekundy zadaje 6,5 obrażeń w przeciągu 30sek. Podczas działania tego zaklęcia każda użyta z sukcesem umiejętność wroga wydłuża podwójnie cooldown danej umiejętności.
Cannon Fodder - Podczas Mental Link, cześć otrzymanych obrażeń przez Mistyka przechodzi na cel z którym nastąpiło połączenie umysłów.
Oxyesthesia - Zasięg Mental Link, Mind Fire i Mind Steal zwiększony o 12% (na każdą rangę, max. 36%).
Madness - Kiedy Kontakt zostaje przerwany, cel zadaje o 40% mniej obrażeń na 6 sek. (są 3 rangi danej umiejętności)
Keen Psychologist - Koszt czaru Mental Link, Mind Steal i Mind Fire zredukowany o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Sharp Mind - Intellegence zwiększona o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
Combat Meditation - Jeśli Psionik zaczyna walkę bez Psionic Contact, jego poziom zbroi (armor) zwiększa się o 20% (2ga ranga 35%, 3cia 50%) na 5 sekund (2ga ranga 6sek., 3cia 7sek.)
SHOCK WAVE
Shock Blow - Po użyciu Shock Wave na celu, ten przez 7 sekund otrzymuje o 3% (na każdą rangę, max. 9%) więcej obrażeń.
Shared Joy - Podczas kontaktu umysłowego, regeneracja zdrowia Mistyka zwiększa się o 20% (2ga ranga 40%, 3cia 50%).
Arguseyed Manipulator - Zasięg czaru Shock Wave, Impact i Psyche Attack zwiększony o 12% (na każdą rangę, max. 36%)
Delicate Control - Czas trwania oszołomienia wywołanego czarem Impact lub Psyche Attack wydłużony o 20% (2ga ranga 40%, 3cia 50%).
Puppeteer - Conviction zwiększony o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
Superficial Trance - koszt many: 0, czas rzucania: 5 sek., cooldown: 30 sek. Mistyk na 5 sekund wpada w trans i regeneruje całość swojej many. Rezultatem transu jest Mental Overload.
Bare Nerve - Shock Wave, Impact, Psyche Attack zadają dodatkowo od 6,5 do 12,9 obrażeń. (występują 3 rangi danego talentu)
Combat Meditation - Jeśli Psionik zaczyna walkę bez Psionic Contact, jego poziom zbroi (armor) zwiększa się o 20% (2ga ranga 35%, 3cia 50%) na 5 sekund (2ga ranga 6sek., 3cia 7sek.)
Experienced Manipulator - Cooldown czaru Shock Wave, Impact i Psychic Attack skrócony o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
Bad Luck - Podczas Mental Link, obrażenia zadane Mistykowi wracają do atakującego przeciwnika w postaci Pecha, efekt ten zmniejsza prawdopodobieństwo skucesu krytycznego o 2. Efekt trwa 6 sekund (2ga ranga 7 sek., 3cia 8 sek.).
Sharp Mind - Intellegence zwiększona o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
Manipulation Pain - Mistyk przy uderzeniu krytycznym ma 33% szansy (na każdą rangę, max. 100%) na poddanie się efektowi zwiększającemu percepcje.
Twin Killer - Jeśli cel pod wpływem Mental Link zabije Bliźniaka, to natychmiastowo otrzyma DoT'e (damage over time - obrażenia w czasie).
Migraine - Podczas Mental Link, jeśli Mistyk podda kontroli swój cel (prawdopodobnie chodzi o np. stun, itp. - przyp. autor) jedną ze swoich umiejętności, to Mistyk aktywuje efekt astral Echo.
Subtile Mind - Negatywne efekty Mental Overlad zredukowane o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
Swiftness - koszt many: 23, czas rzucania: instant, cooldown: 300 sek. Mistyk spowalnia czas na 6 sekund. Szybkość poruszania się i ataku zwiększona o 20%, szybkość rzucania zaklęć zwiększona o 33% i szybkość cooldown'u zwiększony o 50%.
Granatowy kolor oznacza iż biorąc dany talent uczymy się danej nowej umiejętności.
W razie uwag czy przyszłych zmian w talentach, jeśli zajedzie taka potrzeba postaram się na bieżąco aktualizować wątek.
Artykuł powstał w ogromnej mierze dzięki Narayan.