Wojownik to archetyp walczący w zwarciu, wytrzymały, dość silny i chyba najbardziej wszechstronny - może używać najrozmaitszego
ekwipunku.
Ponieważ nie przepadam za wszelkimi postaciami
melee, ograniczyłam się tylko do przetestowania, o co chodzi z tą całą Przewagą Bojową:
Na obrazku powyżej mamy 10 segmentowy miecz, który pojawia się wraz z używaniem odpowiednich skilli budujących przewagę. Każdy segment to 10% Przewagi Bojowej. Niektóre talenty ją zwiększają, a żeby użyć innych (tych silniejszych ataków) potrzebujemy skorzystać z już nagromadzonej Przewagi Bojowej. Na początku startujemy z 0% przewagi, a jeśli zabijemy moba i coś nam zostanie, to mamy krótką chwilę na jej wykorzystanie. Owej chwili starcza akurat, by obronić się przed drugim atakującym przeciwnikiem lub zaatakować kogoś bardzo blisko, ale nie starcza żeby biec do moba znajdującego się kawałek dalej.
Biorąc pod uwagę sporą ilość talentów obszarowych, myślę że Wojownik dobrze się będzie czuć walcząc z wieloma przeciwnikami na raz.