Osobiscie te 40 punktow przeznaczylbym na percepcje i luck, by wyeliminowac resisty i zmniejszyć szanse na antycrit.
http://allodsbase.com/en/talents#_38xrhs71vxfm710fw3y108608ew3ygc21ct0c6
a teraz dlaczego tak a nie inaczej
Seismic Snap - wiadomo, ze zarowno podczas pvp jak i pve przydaje sie stun, by choc na chwile powstrzymac przeciwnika badz przerwac mu rzucanie skilla.
Counter Magic - z tego co rozumiem, mozna zdejmowac wszelkie heale, bariery itp, wiec przydatne. Zreszta jest po drodze do obsidion
Obsidion mirror/Crystal Mirror /Amber Mirror - dodatkowe 10% do resista to sporo (plus itemki) i walka przeciw wszelkiem klasa magicznym robi sie latwiejsza przy odrobinie szczescia mozna im oddac troche DMG
Temperst i Lava spill - kiedy nie potrzebny nam stun, służy za swietne rozładowanie stosow entropi, zadajac dodatkowe instantowe dmg.
Czemu nie ma fireballa? Bo mamy astrala, który stunuje na 2s, ma mniejszy cast time o 1s i te same bądz większe dmg.
SKILLE:
Fire Ball- Nie po to arisenowi dali Astral Arrow, żeby nie kupował Fire Ball. Castujesz Fire Ball do ręki, następnie Astral Arrow od razu w moba, rzucasz Fire Ball na zestunowanego przeciwnika, na 40 lvl to około 22k DMG bez critów, bez wypasionego sprzętu. Z critem z Fire Ball to już około 34k DMG. A gdy jeszcze korzystasz z Magic Auspicy i dostajesz buffka na instanowe Fire skille, w ciągu 6 sek można zadać 36k DMG bez critów.
Conflagrate na 3 poziomie to strata 5pkt. Czas działania się nie zmienia, tylko DMG, a to nie jest skill do zadawania DMG
Shocking Grasp na 3 poziomie na 40lvlu jest nie potrzebny, żaden mag nie podchodzi na instancjach do mobów, a podczas pvp zbliżanie się do meele przeciwnika też jest bezsensowne. Do dobijania się nie zdaje, bo za mały zasięg, przeciwnik bez problemu ucieknie z jego zasięgu. Tak więc do 40 b.dobry skill, ale potem już nieprzydatny.
Elemental Shield na 3lvl, moim zdaniem bez sensu, przydaje się do 3 bądż 4 mobów w grze, a na pvp od obrony przed magią są iluzje. W dodatku musimy wybierać między Stone Shield a Elemental Shield, nie da się mieć dwóch tarcz w jednym momencie.
RUBINY (po pierwsze, odejmij sobie trzy, bo są jeszcze nie do zdobycia)
W Fire Arrow, jeżeli doszedłeś już do sąsiedztwa Fire Trap warto poświęcić na to jeden pkt. za miast czegoś innego.
W Shocking Grasp za miast jednego Amber Mirror, zainwestowałbym w Hive MInd.
Poza tym:
Counter Magic - Miałem go przez 10lvli, i zadziałał dwa razy, mimo że próbowałem go wszystkie klasy, przeciwko wszystkim mobom! WOW!!
Mirror- Wymaxowane przez 7 lvl'i, ani razu nie odbiły zaklęcia, a co do 10% resista, można go uzyskać dużo mniejszym kosztem.