Autor Wątek: Build luck czy int/per?  (Przeczytany 1521 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

blade5

  • Laik
  • OfflineOffline
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 1
    Build luck czy int/per?
    « : 20 Styczeń 2010, 17:04 »
      czy mogłby ktoś napisać, który z buildów byłby najlepszy na początek(luck build lub int/per)?
      Zapisane

      aszua

      • Zelator
      • OfflineOffline
      • Płeć: Kobieta
      • Wiadomości: 33
        Odp: Build luck czy int/per?
        « Odpowiedź #1 : 20 Styczeń 2010, 19:07 »
          Nie mam zbyt dużego doświadczenia, bo dociągnęłam psiona 2x do 23 lvl. Na US a teraz na EU, ale za to właśnie na dwóch różnych buildach. Na US szłam w per/int a teraz luck i troche perc i z tym drugim zdecydowanie lepiej. Tylko, że ważny jest też dobór sprzętu. Jest taka masa różności, że trzeba to jakoś z głową zbudować. Obecnie mając sprzęt głownie za repe (nie byłam w LB ani w Lab13) mam staty mniej więcej 98 int, 97 per i 93 lucka (z głowy piszę, może być lekko inaczej) i ok 6k życia i spokojnie bije moby o 3-4 lvl wyższe, też soluje pomniejsze bosiki. Natomiast co do pvp to jeszcze nic konkretnego nie powiem, bo za mało miałam okazji żeby się sprawdzić. 
          Zapisane

          0zim0

          • Adeptus Minor
          • ***
          • OfflineOffline
          • Płeć: Mężczyzna
          • Wiadomości: 275
          • ^_^
          • Postać: Soshana
          • Archetyp: Warden
          • Rasa: Kanian
          • Frakcja: Liga
          • Gildia: brak (szukam)
          • Serwer: EU-EN ZAK
            Odp: Build luck czy int/per?
            « Odpowiedź #2 : 20 Styczeń 2010, 19:30 »
              Ja tam uwazam ze nie wolno zaniedbywać żadnego ze statów , według mnie per i int sa lepsze.
              Zapisane
              " Ludzie się nie uczą, ludzie się nie zmieniają. Ty to zrobiłeś. Jesteś wybrykiem natury! "

              dyniek

              • Philosophus
              • **
              • OfflineOffline
              • Płeć: Mężczyzna
              • Wiadomości: 147
              • Postać: Wsad
              • Archetyp: -
              • Rasa: -
              • Frakcja: Imperium
              • Serwer: EU-EN ISA
                Odp: Build luck czy int/per?
                « Odpowiedź #3 : 20 Styczeń 2010, 22:53 »
                  sposób na maga to  PERCEPCJA percepcja i jeszcze raz PERCEPCJA, a następnie już według uznania albo perc+ int albo perc +luck<jeśli dodajeś rubiny które działają po trafieniu krytycznym>, i jest też sporo prawdy w tym ze każdy z "wielkiej trójki " musisz utrzymać na jakimś poziomie
                  Zapisane
                  Musisz udawać idiotę... Jeśli chcesz się dogadać z połową naszego społeczeństwa.

                  Narayan

                  • Administrator
                  • *
                  • OfflineOffline
                  • Płeć: Kobieta
                  • Wiadomości: 1 030
                  • Archetyp: Psionicist
                  • Frakcja: Imperium
                  • Serwer: EU-EN ISA
                    Odp: Build luck czy int/per?
                    « Odpowiedź #4 : 20 Styczeń 2010, 23:44 »
                      Tyle że psionicist nosi później skórę, która w bardzo dużym stopniu dostarcza statów z percepcją, więc można sobie pozwolić na pakowanie w inne staty :)Mag jest skazany tylko na cloth.

                      Żeby luck był skuteczny, trzeba by było mieć szansę na krytyki co najmniej 50% a o to na późniejszych poziomach jest coraz trudniej. Ja się cieszę, jak mi glancing blow nie przekracza 10% i tyle z pakowania w luck.

                      W inta sama nie wkładam punktów, ale jak mam okazję wyciągnąć coś z ciuchów to tak robię. Głównie rozdaje staty pomiędzy luck, ale nie dla wysokich krytyków, tylko dla niskiego glancing blowa i pomimo, że luck mi sporo zżera, to nie mam nigdy krytykow powyżej 15%. Resztę pakuję w percepcję, a pozostałe staram się nadrobić ekwipunkiem.

                      W tym momencie (lv28) z inteligencji mam ~30% do ataku, z percepcji szansę na resist na poziomie ~5%, krytyki na ~10%, glancing też 10% i gra mi się tym przyjemnie - mam duży, stabilny damage.

                      Jeżeli w endgame będą sety na luck, to nie omieszkam wypróbować, ale do tego czasu mam zamiar się trzymać int/per i zwracać uwagę na glancing, żeby nie przekraczał 10%

                      Samym wpakowaniem statów w luck się nic nie zdziała - ledwo wystarcza to na satysfakcjonujące utrzymanie glancing nisko - trzeba wspomóc build ciuchami, bez tego nie będzie buildu na luck.
                      Zapisane

                      Dreed

                      • Laik
                      • OfflineOffline
                      • Płeć: Mężczyzna
                      • Wiadomości: 7
                        Odp: Build luck czy int/per?
                        « Odpowiedź #5 : 21 Styczeń 2010, 02:48 »
                          Crita ładnie dostaje się z rubinów kiedy jesteśmy połączeni umysłem.. obecnie na 18 lvlu mam 71 inta (+11,7%).. sam crafce sobie potki do inta.. staty pakuje głównie w percepcje.. czasami dopakuje lucka jeśli po zdobyciu lvla moja percepcja jest na poziomie 0% w dalszym ciągu.. staty staram się utrzymać tak by bonus z inta był na poziomie 10% +, percepcja nie przekroczyła 5% a glancing nie skoczył powyżej 10% ...

                          Dlaczego lucky i percepcja a nie int.. int daje stały bonus.. jednakże nawet jak będziemy mieli tego bonusa ze 20% to nic nam po nim jak percepcja będzie na poziomie 40% a lucky z glacingiem na poziomie 35% .. bo nasz dmg będzie skakał tak że to się w głowie nie mieści i nie będzie duży..

                          gdybym obecnie mógł zresetować skille z chęcią bym odjął kilka ptk z inta.. bo set daje mi +32 talenty +3 potki 6 a robię obecnie ciągle Q powtarzalny który dodaje poty z bonusem +35inta na 30 min .. bardzo mocny boost. tak czy inaczej siłą maga jest percepcja i lucky - glacing - a potem int.. dlatego, że bonus z inta jest stały a nie zmienny ... łatwiej jest dodać inta niż percepcję czy lucka..
                          Zapisane

                          Saandman7777

                          • Zelator
                          • OfflineOffline
                          • Płeć: Mężczyzna
                          • Wiadomości: 29
                            Odp: Build luck czy int/per?
                            « Odpowiedź #6 : 22 Styczeń 2010, 14:07 »
                              Nie wiem jak na EU, ale na wersji US te potki z +35 int są zbugowane (potki z martwego morza za odnawialny q) i nie dają 35 tylko chyba 6albo 7 teraz dokładnie nie pamiętam. Sprawdzał ktoś to jeszcze?
                              Zapisane

                              Gumis

                              • Laik
                              • OfflineOffline
                              • Płeć: Mężczyzna
                              • Wiadomości: 4
                                Odp: Build luck czy int/per?
                                « Odpowiedź #7 : 05 Luty 2010, 16:07 »
                                  a co z Conviction? Nie warto czasem dodać kilku punktów do tej statystyki?
                                  Zapisane

                                  xpressfon

                                  • Zelator
                                  • OfflineOffline
                                  • Płeć: Mężczyzna
                                  • Wiadomości: 28
                                    Odp: Build luck czy int/per?
                                    « Odpowiedź #8 : 10 Luty 2010, 10:55 »
                                      moje spostrzeżenia..  jeśli zależy wam na dmg to Luck/perc z przewaga tego pierwszego ponieważ percepcja jest częstszym dodatkiem do różnego rodzaju itemów.. psionista uzyskuje dodatkowe procenty jeśli zaliczy krytyk z danych ruby.Jak ktoś oczywiście wybiera to drzewko.Kiedy już w endgame już w miare balans będzie pomiędzy tymi statystykami, o których wspomniałem zajmujemy się wyrównaniem poziomu inteligencji ,aby podwyższyc możliwie obrażenia.Tak powinno to wyglądać wg mnie.Jeśli ktoś się nie zgadza proszę uzasadnić.Wszystko zależy od tego jakim chcemy być psionistom czy peramentnym stunnerem na pvp ( gdzie zatrzymujemy tanków drużyna musi używać mózgu i przy stunie nie bić danych przeciwników zając sie healerami,i magami)wtedy używamy percepcji,statystyki do uników przed fizycznymi i masa punktów w życie..  bo praktycznie mało co używamy skilli atakujących) a jak dps to wiadomo łatwiej expić ale trudniej budować statystyki powodzenia:)
                                      Zapisane