Autor Wątek: Build luck czy int/per?  (Przeczytany 1521 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

blade5

  • Laik
  • OfflineOffline
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 1
    Build luck czy int/per?
    « : 20 Styczeń 2010, 17:04 »
      czy mogłby ktoś napisać, który z buildów byłby najlepszy na początek(luck build lub int/per)?
      Zapisane

      aszua

      • Zelator
      • OfflineOffline
      • Płeć: Kobieta
      • Wiadomości: 33
        Odp: Build luck czy int/per?
        « Odpowiedź #1 : 20 Styczeń 2010, 19:07 »
          Nie mam zbyt dużego doświadczenia, bo dociągnęłam psiona 2x do 23 lvl. Na US a teraz na EU, ale za to właśnie na dwóch różnych buildach. Na US szłam w per/int a teraz luck i troche perc i z tym drugim zdecydowanie lepiej. Tylko, że ważny jest też dobór sprzętu. Jest taka masa różności, że trzeba to jakoś z głową zbudować. Obecnie mając sprzęt głownie za repe (nie byłam w LB ani w Lab13) mam staty mniej więcej 98 int, 97 per i 93 lucka (z głowy piszę, może być lekko inaczej) i ok 6k życia i spokojnie bije moby o 3-4 lvl wyższe, też soluje pomniejsze bosiki. Natomiast co do pvp to jeszcze nic konkretnego nie powiem, bo za mało miałam okazji żeby się sprawdzić. 
          Zapisane

          0zim0

          • Adeptus Minor
          • ***
          • OfflineOffline
          • Płeć: Mężczyzna
          • Wiadomości: 275
          • ^_^
          • Postać: Soshana
          • Archetyp: Warden
          • Rasa: Kanian
          • Frakcja: Liga
          • Gildia: brak (szukam)
          • Serwer: EU-EN ZAK
            Odp: Build luck czy int/per?
            « Odpowiedź #2 : 20 Styczeń 2010, 19:30 »
              Ja tam uwazam ze nie wolno zaniedbywać żadnego ze statów , według mnie per i int sa lepsze.
              Zapisane
              " Ludzie się nie uczą, ludzie się nie zmieniają. Ty to zrobiłeś. Jesteś wybrykiem natury! "

              dyniek

              • Philosophus
              • **