Który z poniższych skilli rasowych uważacie za najprzydatniejszy dla Zwiadowcy? Który pasuje do jakiego stylu gry/ buildu?
Kanian Ranger: "
Blinding Shot" ("Oślepiający Strzał") - Zadaje obrażenia dystansowe i oślepia wroga na 4 sekundy. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 40, Koszt energii: 26, Cast: Instant, Cooldown: 57,6 s]
Gibberling Trickster: "
Crafty Snare" ("Podstępna Sieć") - Rzuca na wroga sieć, która go unieruchamia na 5 sekund. Jakiekolwiek obrażenia anulują ten efekt. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 20, Koszt energii: 25, Cast: Instant, Cooldown: 1 min]
Xadaganian Stalker: "
Cloaked Mine" ("Zamaskowana Mina") - Umieszcza niewidoczną dla innych minę, która wybuchnie w momencie gdy wróg wejdzie w zasięg jej działania i zada obrażenia od Ognia (Fire). Mina pozostanie aktywna przez 2 minuty. Może być użyta tylko poza walką. [Typ: Ogień, Koszt Energii: 80, Cast: Instant, Cooldown: 2 min]
Orc Marauder: "
No Escape" ("Nie ma ucieczki") - Odkrywa wszelkie cele, które są ukryte lub niewidzialne. [Typ: Fizyczny, Zasięg, 40, Koszt energii: 10, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Po samym opisie wydaje mi się, że No Escape będzie dobry pod buildy PvP - umożliwi wykrycie tych wszystkich graczy, który piją potki niewidzialności, albo innych Scoutów używających Camouflage.
Crafty Snare na mój gust nadaje się chyba tylko do minimalnego crowd control albo przy próbie ucieczki.
Blinding Shot i Cloaked Mine są jak dla mnie na równi przydatne, mimo że działanie mają odmienne. Mina bardziej przyda się w PvE albo jeśli w PvP planujemy robić zasadzki. No i jest jakaś taka klimatyczna, wpasowuje się w styl Imperialnego Zwiadowcy-Dywersanta
Ten pierwszy chyba bardziej będzie przydatny do PvP no i do walki dystansowej, bo nie wiem czy na moby działa blind.
Dobrze by było, gdyby ktoś doświadczony się wypowiedział. Napiszcie jak to się sprawdza w praktyce, co radzicie, co polecacie i na jakie sposoby można by te skille wykorzystać oraz z jakimi buildami się zgrywają?