Który z poniższych skilli rasowych uważacie za najprzydatniejszy dla Strażnika? Który pasuje do jakiego stylu gry/ buildu?
Kanian Druid:
"Scare'em" ("Nastrasz Ich") - Wydaje rozkaz zwierzęciu, by wystraszyło wroga na 10 sekund. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 60, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 1min 30s]
Gibberling Animist:
"Hold'em" ("Wstrzymaj Ich") - Wydaje rozkaz zwierzęciu, by rzuciło się na wroga. Zmusza wroga do zaatakowania zwierzęcia. [Typ: Fizyczny, Zasięg: 60, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 1min 30s]
Orc Shaman:
"Bonds of Brotherhood" ("Więzi Braterstwa") - Wszelkie obrażenia są dzielone pomiędzy właścicielem i zwierzęciem przez 20 sekund. Zużywa 15% energii zwierzęcia. [Typ: Fizyczny, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 1 min 30s]
Na mój gust Scare'em Druida najbardziej pasuje do buildu magicznego (dystansowego), ale ze ścieżką na peta też się nieźle zgrywa. Jeśli byśmy się zdecydowali na kastety, to ten skill służyłby jedynie za crowd control, ale już moba nie można by było atakować (bo trzeba by było za nim biegać bez sensu)
Bonds of Brotherhood Szamana pasowało by mi do walki w zwarciu, kastetami - można by wtedy cześć obrażeń w kryzysowych sytuacjach przerzucić na zwierzaka.
Hold'em znowu wydaje się być najbardziej uniwersalny - w zwarciu przytrzyma moba, żeby nie uciekł. Przy walce dystansowej przytrzyma moba z dala, bądź ściągnie z nas aggo. Tak samo można by tym ściągnąć aggro z innych członków drużyny. Jeślibyśmy się zdecydowali na ścieżkę peta, wtedy zwierzak miłby odpowiedni dps i mógł zatrzymać moba na sobie dłużej.
Ale to tylko moja teoria. Napiszcie jak to się sprawdza w praktyce, co radzicie, co polecacie i na jakie sposoby można by te skille wykorzystać?