Autor Wątek: Summoner - Talents/Skills  (Przeczytany 4247 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

unknown

  • Moderator Globalny
  • *
  • OfflineOffline
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 398
  • The corruptor
  • Archetyp: Summoner
  • Rasa: Arisen
  • Frakcja: Imperium
  • Serwer: EU-EN ISA
    Summoner - Talents/Skills
    « : 19 Listopad 2009, 21:37 »
      SUMMONER
      Zdolnością specjalną Summonera poza wzywaniem sług jest Bank Krwi. Bank Krwi to miejsce na 10 ładunków Kropel Krwi które wykorzystywane są przez niektóre zaklęcia.


      Talenty tłumaczone z klienta US natomiast wartości liczbowe na podstawie rosyjskiej bazy danych(www.allodsbase.ru).
      Nie tłumaczyłem nazw umiejętności i talentów (wg. mnie mija się to z celem) tylko ich działanie.
      Wziąć pod uwagę należy również to, że jest to beta więc nazwy umiejętności oraz statystyk na które oddziałują jak również ich działanie mogą się dynamicznie zmieniać.


      Opis zasad rządzącymi talentami znajduję się TU.


      ACID BOLT

      Dark Reach - Zasięg Acid Bolt, Vampirism, Putrefy i Corrosive zwiększony o 5 jardów (na każdą rangę, max. 15).
      Summon Zombie - koszt many: 238, czas rzucania: 10 sek., cooldown: instant. Przyzywasz Zombie.
      Concentrated Acid - Krytyczne obrażenia od Acid Bolt, Corrosive Acid oraz od umiejętności twojego Zombie zwiększone o 20% (na każdą rangę, max. 60%).
      Cold Eye - Zwiększa Perception o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
      Master Defiler - Koszt many Acid Bolt i Blood Injection zmniejszony o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
      Darkweaver - Po użyciu Acid Bolt lub Blood Injection czas rzucania następnego czaru zredukowany o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
      Corrosive Acid - koszt many: 31, czas rzucania: instant, cooldown: 15 sek. Czar zadaje 12.0 kwasowych obrażeń co 3 sekundy przez 30 sekund lub do czasu otrzymania 20 fizycznych ataków. Redukuje przeciwnikowi pancerz o 90.
      Burning Acid - Krytyczne obrażenia od Acid Bolt, Blood Plague i Corrosive Acid zwiększone o 30% (2ga ranga 60%, 3cia ranga 100%).
      Blood Tap - Po zabiciu wroga otrzymujemy 1 Krople Krwi i 5% puli twojej many (na każdą rangę, max. 15%).
      Master Summoner - Zwiększa zagrożenie (threat) generowane przez Skeleton i Zombie o 10% (na każdą rangę, max. 30%).Redukuje cooldown umiejętności Banshee o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
      Catalystic Blood - Gdy otrzymasz cios krytyczny to wszyscy wrogowie w zasięgu 8 jardów poddają się efektowi Catalystic Blood. Otrzymują 12,6 obrażeń od Trucizn i mają 33% (na każdą rangę, max. 100%) szansy na przewrócenie się.



      PUTREFY


      Panicmonger - Cooldown czaru Fear zredukowany o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
      Virulence - Czas działania Putrefy, Plague of Mending, Wandering Fever oraz Spreading Plague wydłużony o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
      Debilitating Plague - koszt many: 63, czas rzucania: instant, cooldown: instant. Choroba która spowalnia poruszanie się oraz obrażenia zadawane przez przeciwnika o 50% przez 10 sekund. Działa na wszystkich wrogów w zasięgu 10 jardów od celu.
      Advanced Genetic - Efekt leczenia Blood Injection, Reanimation, Dark Empathy i Vampirism zwiększony o 10% (na każdą rangę, max. 30%) na celu poddanym działaniu czaru Plague of Mending. Zwiększa czas trwania rozprzestrzenianych się plag o 15% (na każdą rangę, max. 45%).
      Empowered Infection - efekt Putrefy, Plague of Mending, Fever oraz Neurotoxin zwiększony o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
      Necropotency - Czar Putrefy ma 16% (2ga ranga 32%, 3cia 50%) szansy na skrócenie czasu rzucania następnego Acid Bolt, Vampirism, Blood Injection lub Dark Empathy o 20%. Efekt kumuluje się do 5 razy.
      Evil Genius - Inteligence zwiększone o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
      Withering Touch - Czar Wandering Fever i Neurotoxin ma 20% (na każdą rangę, max. 60%) szansy na nałożenie dodatkowo Putrefy na cel.
      Plaguebringer - Koszt many czaru Putrefy, Plague of Mending, Fever, Virus i Neurotoxin zredukowany o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
      Frightful Presence - Gdy zostaniesz uderzony atakiem fizycznym jest 5% (na każdą rangę, max. 15%) szansy na to, że wróg w zasięgu 10 jardów przez 2 sekundy będzie uciekał w popłochu.
      Neurotoxin - koszt many: 22, czas rzucania: instant, cooldown: instant. Co 3 sekundy zadaje 4,5 obrażeń od Trucizn. Kiedy Neurotoxin skumuluje się na celu 6razy, toksyna wybucha zadając 45,7 obrażeń od Trucizn oraz oszołamia przeciwnika na 3 sek.



      VAMPIRISM


      Reservoir of Blood - Bank Krwi powiększony o dodatkowe 2 Krople (na każdą rangę, max. 6 Kropel).
      Blood to Acid - Kiedy generujesz Krople Krwi a Bank Krwi jest pełen masz 33% (na każdą rangę, max. 100%) szansy na zredukowanie czasu rzucania następnego Acid Bolt o 50% oraz zredukowania cooldown'u czaru Howl of Death o 5sek.
      Healing Shield - Kiedy Blood Aegis traci 1 ładunek, regenerujesz 8 (na każdą rangę, max. 24ptk. życia). życia co dwie sekundy przez 6 sekund.
      Bonesetter - Czar Vampirism ma 33% (na każdą rangę, max. 100%) szansy na uleczenie twojego sługe.
      Reanimator - Daje 33% (na każdą rangę, max. 100%) szansy na zredukowanie czasu rzucania następnego czaru Reanimation, Dark Empathy, Vampirism lub czarów przyzwania o 15% (na każdą rangę, max. 45%) po otrzymaniu efektu krytycznego jednym z tamtych zaklęć. Dodatkowo zwraca 50% many wydanej na rzucenie czaru który uderzył krytycznie.
      Call of the Grave - Kiedy twoje życie spadnie poniżej 50% to zwiększa efektywność czaru Vampirism o 10% (na każdą rangę, max. 30%). Obrażenia zadawane czarem Acid Bolt i Howl of Death zwiększone o 10 (na każdą rangę, max. 30%) na przeciwniku z poniżej 50% życia.
      Dark Gift - Stamina zwiększona o 5% (na każdą rangę, max. 15%).
      Howl of Death - koszt many: 27, czas rzucania: instant, cooldown: 10 sek. Zadaje 108,3 obrażeń od Cienia oraz spowalnia poruszanie się przeciwnika o 50% na 5 sekund. Zużywa 6 Kropel Krwi.
      Dark Leech - Redukuje czas rzucania i koszt many czaru Vampirism o 10% (na każdą rangę, max. 30%).
      Blood Flow - Vampirism ma 33% (na każdą rangę, max. 100%), a Blood Plague 15% (na każdą rangę, max. 45%) szansy na stworzenie dodatkowej Kropli Krwi.
      Dark Pact - koszt many: 0, czas rzucania: instant, cooldown: 120 sek. Poświęca 20% twojego życia i generuje 5 Kropel Krwi.

      Granatowy kolor oznacza iż biorąc dany talent uczymy się danej nowej umiejętności.



      Niektóre talenty tłumaczone dosłownie gdyż w wersji US były totalnie zagmatwane pod kątem merytorycznym. W razie uwag czy przyszłych zmian w talentach, jeśli zajedzie taka potrzeba postaram się na bieżąco aktualizować wątek.
       Ikonki i tabelę oglądacie dzięki uprzejmości i ciężkiej pracy Narayan.

      « Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2009, 13:29 wysłana przez unknown »
      Zapisane

      defensis

      • Philosophus
      • **
      • OfflineOffline
      • Płeć: Mężczyzna
      • Wiadomości: 134
      • Catch me if you can :)
        Odp: Summoner - Talents/Skills
        « Odpowiedź #1 : 19 Listopad 2009, 21:41 »
          A już myślałem, że są gotowe do oglądania. Muszę się na razie obyć smakiem. Nie rób więcej takich zmył ;p
          Zapisane
          1. Bóg istnieje i nagradza za wiarę w postaci życia wiecznego
          2. Bóg nie istnieje i nie ma żadnej nagrody.

          Mogąc przyjąć jedną z tych dwu opcji lepiej jest przyjąć pierwszą, gdyż nic nie tracimy - a zyskać możemy życie wieczne.

          unknown

          • Moderator Globalny
          • *
          • OfflineOffline
          • Płeć: Mężczyzna
          • Wiadomości: 398
          • The corruptor
          • Archetyp: Summoner
          • Rasa: Arisen
          • Frakcja: Imperium
          • Serwer: EU-EN ISA
            Odp: Summoner - Talents/Skills
            « Odpowiedź #2 : 20 Listopad 2009, 14:08 »
              zaktualizowane

              Swoją drogą taki summoner ma mniej talentów niż healer ale za to bardzo sympatyczne i klimatyczne: mój faworyt ,,Evil Genius''  ;D
              Zapisane

              Narayan

              • Administrator
              • *
              • OfflineOffline
              • Płeć: Kobieta
              • Wiadomości: 1 160
              • Archetyp: Psionicist
              • Frakcja: Imperium
              • Serwer: EU-EN ISA
                Odp: Summoner - Talents/Skills
                « Odpowiedź #3 : 20 Listopad 2009, 14:11 »
                  Zdaje się są też bardziej zróżnicowane - nie powtarzają się między okienkami, czyli tak jakby mamy większe specjalizacje.
                  Jak poprzednio - świetna robota :)To co teraz planujesz? ;)

                  /Podpinam
                  Zapisane

                  defensis

                  • Philosophus
                  • **
                  • OfflineOffline
                  • Płeć: Mężczyzna
                  • Wiadomości: 134
                  • Catch me if you can :)
                    Odp: Summoner - Talents/Skills
                    « Odpowiedź #4 : 21 Listopad 2009, 15:40 »
                      Pięknie to wygląda. Dziękuję za to, przyda się na pewno :)
                      Zapisane
                      1. Bóg istnieje i nagradza za wiarę w postaci życia wiecznego
                      2. Bóg nie istnieje i nie ma żadnej nagrody.

                      Mogąc przyjąć jedną z tych dwu opcji lepiej jest przyjąć pierwszą, gdyż nic nie tracimy - a zyskać możemy życie wieczne.

                      lukeos

                      • Zelator
                      • OfflineOffline
                      • Płeć: Mężczyzna
                      • Wiadomości: 40
                        Odp: Summoner - Talents/Skills
                        « Odpowiedź #5 : 22 Listopad 2009, 14:58 »
                          Wielkie dzięki :)już sobie obmyśliłem wstępnym build mojego summonera.
                          Zapisane
                          If you believe in light, it's because of obscurity
                          If you believe in joy, it's because of sadness
                          And if you believe in God, it's because of the devil

                          Zelgadis

                          • Laik
                          • OfflineOffline
                          • Wiadomości: 3
                            Odp: Summoner - Talents/Skills
                            « Odpowiedź #6 : 19 Grudzień 2009, 13:24 »
                              Żeby nie było nieścisłości: vampirism dostarcza 1 punkt krwi (blood point) na pierwszym poziomie umiejętności, a dopiero 2 punkty krwi na poziomie drugim jak i trzecim. 
                              Zapisane