Autor Wątek: Force Orby - Magiczna Entropia  (Przeczytany 2251 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Arch1eN

  • Neofita
  • OfflineOffline
  • Wiadomości: 13
    Force Orby - Magiczna Entropia
    « : 20 Listopad 2009, 20:40 »
      Napisałem tyle ile wiem, mam nadzieję że trochę to pomoże. Postaram się dowiedzieć się więcej na ten temat i go uzupełnić

      Nad podstawowym paskiem skilli widzimy 3 puste miejsca. To są Force Orby.

      Jak to działa ?

      Używając skilli z konkretnego żywiołu, dajmy na to Fire (ogień), powoli zaczyna nam się Fire Force uzupełniać. Maksymalnie może dojść do 5 poziomu. Jednak kiedy użyjemy skilla Lightning, to obniża nam to punkt z puli Fire. Tak to wygląda

      Fire obniża Lightning
      Lightning obniża Ice
      Ice obniża Fire

      Co to daje ?

      Kiedy będziemy mieli chociaż jeden punkt w puli Force Orba, będziemy mogli użyć specjalnej umiejętności która da nam losowy stan (wymienię je później). Liczba w puli Force Orba określa jak długo trwa ten stan, bądź ile czegoś daje/odbiera. Wiadomo, im więcej tym lepiej (a czasami gorzej) ;)Mamy ogólnie 70% na otrzymanie pozytywnego stanu i 30% na negatywny

      Jakie stany mogę dostać i od czego to zależy ?

      Nie ma określonego schematu na ww. stany. Nie zależy to też od tego jakiego żywiołu Force Orba odpalimy. Stany są następujące:

      Pozytywne

      + Restores health = odnawia życie
      + Restores mana = odnawia manę
      + Damage from Fire/Frost/Lightning spells increased = podnosi obrażenia
      + Reduces cast time of the next Fire/Frost/Lightning spell = obniża czas rzucania czaru
      + Fire/Ice/Lightning spells cooldowns decreased = obniża czas odnowienia się czaru

      Negatywne

      - Drains health = zabiera życie
      - Drains mana = zabiera manę
      - Resets the cooldown of all Fire/Frost/Lightning spells = wszystkie czary ładują się od nowa

      « Ostatnia zmiana: 22 Listopad 2009, 13:36 wysłana przez Arch1eN »
      Zapisane

      unknown

      • Moderator Globalny
      • *
      • OfflineOffline
      • Płeć: Mężczyzna
      • Wiadomości: 398
      • The corruptor
      • Archetyp: Summoner
      • Rasa: Arisen
      • Frakcja: Imperium
      • Serwer: EU-EN ISA
        Odp: Force Orby
        « Odpowiedź #1 : 20 Listopad 2009, 23:44 »
          Nie do końca tak to działa. Testując ten system u siebie, działał tak że:
          Każdy użyty czar np. Fire dawał jeden ładunek  Fire Force. Po skumulowaniu się 5ciu ładunków wyzwalał się jeden z opisanych przez Ciebie efektów. Więc jak mamy dwa, trzy czy nawet cztery ładunki danego żywiołu nic się nie dzieje dopóki, dopóty nie zestackujemy 5ciu i mając 5ęć nie użyjemy czaru ze szkoły danego żywiołu.
          Zapisane

          Arazziel

          • Zelator
          • OfflineOffline
          • Wiadomości: 47
            Odp: Force Orby
            « Odpowiedź #2 : 21 Listopad 2009, 00:59 »
              @UP
              I Agree
              Zapisane

              Arch1eN

              • Neofita
              • OfflineOffline
              • Wiadomości: 13
                Odp: Force Orby
                « Odpowiedź #3 : 21 Listopad 2009, 08:48 »
                  Nie do końca tak to działa. Testując ten system u siebie, działał tak że:
                  Każdy użyty czar np. Fire dawał jeden ładunek  Fire Force. Po skumulowaniu się 5ciu ładunków wyzwalał się jeden z opisanych przez Ciebie efektów. Więc jak mamy dwa, trzy czy nawet cztery ładunki danego żywiołu nic się nie dzieje dopóki, dopóty nie zestackujemy 5ciu i mając 5ęć nie użyjemy czaru ze szkoły danego żywiołu.

                  Mage ma w swojej księdze czarów 3 skille, które służą do uwalniania tychże punktów w dowolnym momęcie (ważne jest tylko to czy masz chociaż jeden punkt w Force Orbie). Skill dla Frost nazywa się Blizzard, reszty nie pamietam. Zobacz sobie że mam rację
                  « Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2009, 08:59 wysłana przez Arch1eN »
                  Zapisane

                  unknown

                  • Moderator Globalny
                  • *
                  • OfflineOffline
                  • Płeć: Mężczyzna
                  • Wiadomości: 398
                  • The corruptor
                  • Archetyp: Summoner
                  • Rasa: Arisen
                  • Frakcja: Imperium
                  • Serwer: EU-EN ISA
                    Odp: Force Orby
                    « Odpowiedź #4 : 21 Listopad 2009, 13:34 »
                      Faktycznie, dodali jakieś nowe umiejki ale przedtem nie przypominam sobie żeby takie były  ;)
                      Zapisane

                      Narayan

                      • Administrator
                      • *
                      • OfflineOffline
                      • Płeć: Kobieta
                      • Wiadomości: 1 160
                      • Archetyp: Psionicist
                      • Frakcja: Imperium
                      • Serwer: EU-EN ISA
                        Odp: Force Orby
                        « Odpowiedź #5 : 22 Listopad 2009, 11:48 »
                          Uzupełnię trochę. Fire Force, Ice Force, Electric Force i wszystko co z nimi związane to Magiczna Entropia (Magic Entropy), główna zdolność Maga:

                          Btw. jak zobaczyłam tytuł wątku to pierwsze skojarzenie wylądowalo gdzieś na pograniczu Aion/ Cabal XD Uzupełniłam go, żeby wiadomo było że chodzi o Entropię :)

                          Te trzy skille, które wyzwalają Force'y w dowolnym momencie były już nawet z rosyjskiej wersji, z tym że nazywały się bardziej logicznie: Oswobodzenie Ognia/ Lodu/ Elektryczności. Można je znaleźć w Spellbooku (P). Podwyższają szansę na uzyskanie pozytywnego efektu z Entropii, więc nawet jak dobijemy jakimś żywiołem do 5, to i tak lepiej użyć ich, nich liczyć na full random od następnego czaru z tego żywiołu :)

                          Oswobodzenie Ognia: Detonation - |Żywioł: Astral|Cast Time:Instant|Koszt Many:0|

                          Uwalnia zmagazynowaną Moc Ognia (Fire Force) z 70% szansą na pozytywny efekt i 30% szansą na negatywny efekt.

                          Oswobodzenie Mrozu: Blizzard - |Żywioł: Astral|Cast Time:Instant|Koszt Many:0|

                          Uwalnia zmagazynowaną Moc Lodu (Ice Force) z 70% szansą na pozytywny efekt i 30% szansą na negatywny efekt.

                          Oswobodzenie Elektryczności: Blaze - |Żywioł: Astral|Cast Time:Instant|Koszt Many:0|

                          Uwalnia zmagazynowaną Moc Elektryczności (Electric Force) z 70% szansą na pozytywny efekt i 30% szansą na negatywny efekt.

                          A tak wyglądają kule mocy żywiołów w praktyce:
                          Zapisane

                          Narayan

                          • Administrator
                          • *
                          • OfflineOffline
                          • Płeć: Kobieta
                          • Wiadomości: 1 160
                          • Archetyp: Psionicist
                          • Frakcja: Imperium
                          • Serwer: EU-EN ISA
                            Odp: Force Orby - Magiczna Entropia
                            « Odpowiedź #6 : 08 Styczeń 2010, 15:35 »
                              Kiedy będziemy mieli chociaż jeden punkt w puli Force Orba, będziemy mogli użyć specjalnej umiejętności która da nam losowy stan (wymienię je później). Liczba w puli Force Orba określa jak długo trwa ten stan, bądź ile czegoś daje/odbiera. Wiadomo, im więcej tym lepiej (a czasami gorzej) ;)Mamy ogólnie 70% na otrzymanie pozytywnego stanu i 30% na negatywny


                              Pozmieniało się -> skille wyzwalające Force Orby nie tylko mają inne nazwy, ale też otrzymały inne właściwości.
                              Już nie podwyższają do 70% szansy na pozytywny efekt :(

                              Postaram się zrobić względnie zgrabne podsumowanie tego co jest w chwili obecnej w temacie Magicznej Entropii.

                              Po pierwsze, jak już było pisane wcześniej - jeśli przeładujemy danego Force Orba powyżej 5 punktów, to odpali się losowo jeden z następujących efektów:
                              Pozytywne

                              + Restores health = odnawia życie
                              + Restores mana = odnawia manę
                              + Damage from Fire/Frost/Lightning spells increased = podnosi obrażenia
                              + Reduces cast time of the next Fire/Frost/Lightning spell = obniża czas rzucania czaru
                              + Fire/Ice/Lightning spells cooldowns decreased = obniża czas odnowienia się czaru

                              Negatywne

                              - Drains health = zabiera życie
                              - Drains mana = zabiera manę
                              - Resets the cooldown of all Fire/Frost/Lightning spells = wszystkie czary ładują się od nowa


                              Żeby nie czekać do przeładowania Orba, możemy wyzwolić moc przedwcześnie. Służą do tego następujące skille (opis wg tooltipów w grze):

                              Frigid Winter - | Typ: Astral|Cast: Instant|Cooldown: Instant|Koszt Many: 0| (uprzednio Detonation)
                              Wykorzystuje punkty Mocy Ognia (Fire Force) by obniżyć cast time następnego czaru żywiołu Mrozu (Frost) o 10% za każdy punkt Fire Force.

                              Energy Surge - | Typ: Astral|Cast: Instant|Cooldown: Instant|Koszt Many: 0| (uprzednio Blizzard)
                              Wykorzystuje punkty Mocy Mrozu (Frost Force) by obniżyć cast time następnego czaru żywiołu Błyskawicy (Lightning) o 10% za każdy punkt Frost Force.

                              Molten Core - | Typ: Astral|Cast: Instant|Cooldown: Instant|Koszt Many: 0| (uprzednio Blaze)
                              Wykorzystuje punkty Mocy Błyskawicy (Lightning Force) by obniżyć cast time następnego czaru żywiołu Ognia (Fire) o 10% za każdy punkt Lightning Force.

                              W rzeczywistości, w razie zgromadzenia punktów danego żywiołu i użyciu odpowiedniego skilla z powyższych możemy otrzymać co następuje:
                              • Jeden z losowych efektów z cytatu i nic więcej
                              • Jeden z losowych efektów i trwały buff/ status: -> nie działa on z opisem ze spellbooka, tylko przyspiesza tą samą ścieżkę (zamiast na zakładkę jak w opisie) o 5% za każdy punkt.
                                Np. używaliśmy ognia, wbiliśmy 4 punkty, potem Frigid Winter, wskoczyło nam to, więc następny czar ze ścieżki ognia (a nie mrozu jak w opisie) zostanie przyspieszony o 5% * 4punkty = 20%. Będzie to widoczne na tooltipach czarów ognia.
                              • Jeden z losowych efektów i trwały buff/ status:  - działa zgodnie z opisem ze spellbooka (czyli wyzwolenie ognia spowoduje przyspieszenie mrozu). Nie wiem czy o 10%, czy też o 5% jak porzednio, bo nie miałam jak sprawdzić.
                              • Jeden z losowych efektów i czasowy buff/ status: - opis w tooltipie wyświetla się taki sam, jak te które opisałam, ale nie wiem co to robi, bo użycie czegokolwiek nie powoduje zniknięcia tego efektu, ani też nie sprawia to wrażenia jakby przyspieszało cokolwiek (ani ze zgodnej ścieżki, ani na zakładkę)

                              Mam wrażenie, że po którymś patchu im coś nie wyszło i nie sądzę, żeby Magiczna Entropia w takiej postaci przetrwała do release'u gry.
                              « Ostatnia zmiana: 14 Kwiecień 2010, 15:33 wysłana przez Narayan »
                              Zapisane

                              dyniek

                              • Philosophus
                              • **
                              • OfflineOffline
                              • Płeć: Mężczyzna
                              • Wiadomości: 148
                              • Postać: Wsad
                              • Archetyp: -
                              • Rasa: -
                              • Frakcja: Imperium
                              • Serwer: EU-EN ISA
                                Odp: Force Orby - Magiczna Entropia
                                « Odpowiedź #7 : 09 Styczeń 2010, 19:39 »
                                  Ja przestałem się nią przejmować gdzies przy lvl 18+, prawda taka że Entropia działa jak chce, po rozpoczęciu tego tematu sam starałem się sprawdzić co pozmieniali i doszedłem do prostego wniosku, buff mało pomagają debuff jakoś specjalnie nie przeszkadzaja na 25 lvl więc podpisze sie pod przedmówczynią coś nie wyszło i najlepiej poczekać na jakis patch/fix. 

                                  Oczywiście na low lvl spalenie many czy hp jest problemem przez który trzeba jakoś przebrnąć.
                                  Zapisane
                                  Musisz udawać idiotę... Jeśli chcesz się dogadać z połową naszego społeczeństwa.

                                  Ptashek

                                  • Laik
                                  • OfflineOffline
                                  • Płeć: Mężczyzna
                                  • Wiadomości: 4
                                  • DayWalker...
                                  • Postać: Ptashek
                                  • Archetyp: Mage
                                  • Rasa: Arisen
                                  • Frakcja: Imperium
                                  • Serwer: EU-EN ZAK
                                    Odp: Force Orby - Magiczna Entropia
                                    « Odpowiedź #8 : 19 Maj 2010, 15:23 »
                                      Ja grając zauważyłem że (podam teraz przykład) używając skilla Shocking Grasp ladujemy poziom entropi  na 5  ( czyli 5 razy z rzędu walimy jednym skillem) i wtedy używamy kolejnego skilla Tempest   , który nagromadzona energie wykorzystuje do zadania obrażeń w odległości bodajże 5 m  i nie zabiera ani many ani sie nie castuje. Wtedy unikamy tego że np po naładowaniu entropi  odbiera nam mane  a  mamy za to możliwość  zadania dodatkowych i natychmiastowych  obrażeń jakby za free.  Dlatego podczas atakowania magiem często stosuje te dwa skille razem  żeby np dobijać wrogów.  Pozwala to też uniknąć przymusowego ładowania się skilli .

                                      Oczywiście dla Ognistych  i   Lodowych skilli są  odpowiedniki. 

                                      PZDR ;)
                                      « Ostatnia zmiana: 20 Maj 2010, 21:06 wysłana przez Ptashek »
                                      Zapisane