Bardzo fajny wątek - planowałam sama coś takiego dla każdego archetypu, po tym jak już zbierzemy wszystkie skille rasowe:
http://allods-online.pl/forum/index.php/topic,234.0.html
Dodałam ankietę, dodatkowo zamieszczam w jednym miejscu opisy owych skilli:
Kanian Magician:
"Magician's Concentration" ("Skupienie Czarodzieja") - Głęboka koncentracja zapobiegająca przerywaniu rzucanych czarów przez 20 sekund. [Typ: Fizyczny, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 1 min]
Elven Archmage:
"Arcane Mastery" ("Opanowanie Tajników") - Zwiększa własną Inteligencję o 30% na 30 sekund. [Typ: Fizyczne, Koszt many: 0, Cast: Instant, Cooldown: 3 min]
Arisen Sorcerer:
"Astral Arrow" ("Astralna Strzała") - Zadaje bezpośrednie Astralne obrażenia. [Typ: Astral, Zasięg: 40, Koszt Many: 79, Cast: 4s, Cooldown: 20s]
Osobiście uważam Astral Arrow za całkiem przydatną, spokojnie może ona zastąpić Fire Ball. Nie jest co prawda obszarowa, ale szybsza i mam wrażenie, że mocniejsza, albo przynajmniej równie mocna. Służy ona głównie do rozpoczęcia walki, nie do używania w trakcie (ewentualnie do użycia w stanie precastowanym). Zbija na początku pokaźną porcję zdrowia przeciwnika.
Tak w ogóle, uważacie że który z tych skilli pasował by do jakiego buildu i do jakiego stylu gry?