Darkblood Citadel [22lev+]
(w związku z tym, iż Allods nie wykonał screenshotów niestety musiałem trochę improwizować, wybaczcie mapkę sytuacyjną, jak tylko ktoś przejdzie DC i porobi screeny proszę o kontakt i wstawie zamiast "radosnej twórczości Marishki").
1 BOSS - []
Standardowa procedura tank&spank ... Najlepiej nie wciągać do korytarza i przetłumaczyć ręcznie na miejscu, iż stawanie na drodze grupie nie jest najlepszym pomysłem.
2 BOSS - [Twilight Shadow]
Grupa powinna wbiec do pokoju jednocześnie z tankiem lekko z przodu. Tank łapie bosa i stara się go ustawić plecami do grupy. jak nie zdąży przed pierwszym fearem to nie należy wpadać w panikę. Mele dps za plecami bosa. Range+Heale z odpowiedniej odległości.
Przy takim rozegraniu reszta to czysty DPS.
3 BOSS - [Armando de Doucer]
Ciężko ale jest to możliwe zrobić z zespołem 22lev (oczywiście jedyne odstępstwo to tank - 25+). Jeżeli grupa ma tylko jednego healera to musi być on full heal build. W innym przypadku healera trzeba supportować (druga klasa mogąca odleczać). Dobrze jest mieć klasę z bufem regen manny (potki na regen wielce wskazane).
Walka polega na wyciągnięciu bosa z pokoju i odpowienim ustawieniu go względem grupy, w korytarzu, do którego trafiamy z dolnego poziomu.
Poniżej mapka:
A). Miejsce tanka (stoi tam cały czas - w przypadku fearów stara się szybko wrócić w to miejsce).
B). Miejsce range DPS do którego puluje BOSA.
C). Miejsce range DPS + heal (na stałe) oraz mele DPS (na początku walki).
D). Poduszka na podłodze - grupa C stoi dokładnie przed poduszką
X). Teleporter z dolnego poziomu.
Walkę rozpoczyna jeden range dps (scout,seer, lub którakolwiek z klas nie uczestnicząca w 1 fazie) najlepiej spowalniając przeciwnika. Jego zadaniem jest przyciągnięcie bosa pod nos tanka. W tym momencie pozostałe osoby z grupy - stoja w miejscu i przyglądają się biernie - nawet healer nie powinien leczyć pulującego). Tank do tej pory nie włącza się do akcji. W momencie gdy boss zostanie podciągnięty w odpowiednie miejsce, po okolo 3-4 sekundach pulujący dostanie stuna. W tym momencie do akcji wkracza tank który szybko musi przechwycić wampira. Generuje jak najszybciej agro (w tej fazie jedyną osobą biorącą udział w walce jest healer/support heala). Tank musi poradzić sobie do okolo 90%. Gdy HP bosa spadnie do wymaganych 90% do akcji wkraczają range i mele dpsy. Z tym, że mele co jakiś czas otrzyma feara i pobiega sobie przez jakiś czas. Range DPS i healerzy stojąc we wskazanym miejscu i tam fear ich nie dosięgnie. W nieprzewidzianych sytuacjach (zgonach) nie należy czekać aż pozostali skończą za nas walkę. Szybki res (wykupienie się z purga) i bieg na miejsce walki. Im wyższe levele tym mniejsze problemy ale nie o to chodzi by iść na instancje z przemaksowanym levelem.
Największą przyjemność da ubicie maszkary na wspomnianym 22 lev :>.
życzę owocnych polowań i wielu zapasowych kołków osinowych ^^.
Po walce (w euforii) nie zapomnijcie zlootować quest itemu z komnaty
PS: 3ciego bosa położyliśmy w 5 (6 afk) - dwie osoby 22 lev, jedna 23, jedna 24 i jedna 25
DODATKI:
(proszę o zamieszczanie pod postem blue itemów dropiących w instancji z informacją, z którego bosa - listę będzie aktualizowana)
LOOT TABLE:
1BOSS:
- [Blood Sucker's Spear] - main hand - DMG 17-40 | speed 5.0 | DPS 14.25 | int +9 | perc + 4 | faith +3 | rage +19
- [Vampire guardians Cuirass] plate armor - ARM 300 | exp +23
- [Gloomy Irons Boots] - plate - | ARM 70 | STR +
10 | sta +9 | rage +6
2BOSS:
- [Overcoat of the Shadow Hunter] - cloth, chest - (Martyr's Protection: Incrases defense 0.333%) - ARM 105 | STA +28 | perc 25 | wil 25 | faith 17
- [Blood dyed cap] - cloth,head - ARM 79
| AGI +19 | perc +14 | conv +25 | faith+20
- [Breastplate of the Seasoned Hermit] - plate,chest
- ARM 105 | AGI +11 | sta+10 | luck+10 | perc +6 | will +19
3BOSS:
- [Fortune Seller's Staff] - 2h - DMG 38-80 | DPS 17.00 | agi +3 | sta +8 | perc + 3 | wis 10 | faith +3 | rage +19 (lev 21)
- [Cursed Patriarch's Stake] - 2h staff
- DMG
39-80 | DPS 17 | end +11 | wis +13 | rage +19