Klasy w obrębie danego archetypu różnią się tylko i wyłącznie
jedną umiejętnością. Oprócz walorów estetycznych, wybór rasy ma zatem następujący wpływ na postać Strażnika:
|
Druid (Strażnik Kanian, Liga)
Komenda: Ratuj! - przywołuje chowańca z odpoczynku w zaświatach, nawet jeśli nie odzyskał pełni sił (nie musi mieć 100% życia i energii). Chowaniec przybywając do fizycznego świata odzyskuje jednocześnie 30% życia i 30% energii. Można użyć co 2 minuty. Natychmiastowy. Nie zużywa many.
|
|
Opiekunowie (Strażnicy Gibberlingów, Liga)
Sekret Znachorów - leczy siebie lub sojusznika, odnawiając sporą ilość życia. Zasięg 60. Można użyć co 3 minuty. Natychmiastowy. Zużywa manę.
|
|
Szaman (Strażnik Orków, Imperium)
Szamański Płomień - Szaman tworzy wybuchowy eliksir, który zadaje sporo obrażeń wszystkim przeciwnikom w promieniu 10 metrów. Czas wytworzenia eliksiru: 4s. Można sobie przygotować do plecaka maksymalnie 5 fiolek eliksiru, które potem używa się natychmiastowo. Eliksiry można rzucać co 1min 30s. Wytworzenie eliksiru zużywa 20% many i musi odbywać się poza walką. Użycie samego przedmiotu nie zużywa nic (poza tymże eliksirem).
|
Umiejętność rasową nabywamy po zrobieniu odpowiedniego zadania dostępnego od poziomu 7.
Wyjaśnienie oraz linki do poszczególnych misji znajdują się tutaj:
http://allods-online.pl/104.system_talentow.html#Racial
Którą z powyższych umiejętności uważacie za najprzydatniejszą dla Strażnika? Czy któraś z nich daje jednej z ras znaczną przewagę, czy nie ma to żadnego znaczenia? Która pasuje do jakiego stylu gry/ buildu? Czy zmienilibyście swoją rasę lub/i frakcję, tylko ze względu na jeden skill?
Zapraszam do dyskusji i głosowania.
Uwaga na marginesie:
Od pewnego czasu wszystkie pozostałe umiejętności rasowe dla danej klasy można dokupić sobie w butiku Allods za gP.
Jeśli planujemy ich zakup, wtedy wybór rasy nie ma już żadnego znaczenia poza wyglądem.