Asee-Teph to pierwsza sporna strefa (
contested zone) terenów Holy Land. Tutaj po raz pierwszy gracze mają okazję natknąć się na wrogą frakcję podczas robienia questów. Tym samym obszar ten rządzi się swoimi prawami, a zaznajomienie się z nimi i umiejętne ich wykorzystanie może dać nam lub naszej frakcji przewagę.
SITES OF POWER
Sites of Power, czyli Miejsca Mocy to świetliste słupy energii, przy których możemy otrzymać różnorakie buffy jeśli są pod kontrolą naszej frakcji.
By przejąć dane Miejsce Mocy musimy zlikwidować trójkę strażników i umieścić w kręgu mocy banner naszej frakcji. Taki banner otrzymujemy na stałe z wprowadzającego questa w głównym obozie naszej frakcji, a jeśli go zgubimy zawsze możemy poprosić odpowiedniego NPC-a o następny.
Po stronie Imperium da go nam Braid the Bloodthirsty (Imperial Colonel) w Central Imperial Camp.
W Asee-Teph jest 14 Sites of Power i każde daje nam inną korzyść. Za przejęcie 12 lub wszystkich 14 Miejsc Mocy otrzymamy dodatkowy buff:
Gift of the Holy Land - wszystkie statystyki
+15 na 30 minut. Dodatkowy buff za przejęcie wszystkich
14 Sites of Power.
Gift of Asee-Teph - wszystkie statystyki
+10 na 20 minut. Dodatkowy buff za przejęcie
12 Sites of Power.
Rozmieszczenie i indywidualne buffy poszczególnych Miejsc Mocy (numeracja według kolejności statystyk w oknie postaci):
1.
Gift of the SCOSS - Strength +10 na 10 min
2.
Gift of Overcharged Shore - Finesse +10 na 10 min
3.
Gift of the Jungle Mine - Expertise +10 na 10 min
4.
Gift of the Misty Slope - Agility +10 na 10 min
5.
Gift of Texio - Luck +10 na 10 min
6.
Gift of Uskul - Endurance +10 na 10 min
7.
Gift of the June Stronghold - Stamina +10 na 10 min
8.
Gift of the Imperial Outpost - Intelligence +10 na 10 min
9.
Gift of Tekyan - Perception +10 na 10 min
10.
Gift of the Empire - Conviction +10 na 10 min
11.
Gift of Wild Corner - Willpower +10 na 10 min
12.
Gift of Kotick - Rage +10 na 10 min
13.
Gift of the League - Faith +10 na 10 min
14.
Gift of Miktlan - Wisdom +10 na 10 min
Buffy z różnych Sites of Power mogą się kumulować, więc jeśli w trakcie trwania jednego buffa odwiedzimy kilka innych Miejsc Mocy będziemy mieć na sobie kilka różnych buffów z nimi związanych. Tak samo jest z dodatkowymi Gift of the Holy Land i Gift of Asee-Teph. Jeśli przykładowo będziemy mieć na sobie +15 do wszystkiego za 14 Miejsc Mocy, a w międzyczasie wroga frakcja odbije nam 1 lub 2 Site'y, to przy zbliżeniu się do któregoś ze słupów energii otrzymamy dodatkowo +10 do wszystkich statystyk, czyli będziemy mieć w sumie +25
FLAG OF WAR
Flag of War to symbol znajdujący się przy portrecie naszej postaci. Podniesienie flagi umożliwia atakowanie w spornej strefie graczy z przeciwnej frakcji, który również mają Flag of War podniesioną. Tacy gracze będą zaznaczeni na
czerwono. Nasi sojusznicy, których nie możemy atakować są zaznaczeni na
zielono, a Ci którzy stanowią potencjalne zagrożenie (np wrogi gracz z opuszczoną flagą) mają
żółte nazwy postaci.
Normalnie poprzez klikanie na symbol Flag of War pozawala nam samodzielnie podnosić, bądź wyrazić chęć opuszczenia flagi. Jednak w specjalnych okolicznościach, jak np wejście na Arenę, znajdującą się przy stolicy, automatycznie podnosi flagę i umożliwia pojedynki z graczami naszej frakcji.
O ile na zwykłych mapach opuszczanie czy podnoszenie flagi nie ma żadnego znaczenia, to w
spornych strefach (
contested zones) wiąże się to z otrzymywaniem mniejszej bądź większej ilości
doświadczenia, czy to przy robieniu questów, bądź zabijaniu mobów.
Aktualne współczynniki możemy sobie sprawdzić po najechaniu kursorem na symbol Flag of War:
W
Asee-Teph granie z
podniesioną flagą (skrzyżowane miecze) powoduje, że zdobywamy
110% normalnej ilości doświadczenia:
Mając podniesioną flagę sami możemy atakować wroga z podniesioną flagą, ale jednocześnie jesteśmy też sami narażeni na takie ataki.
Jeśli
chcemy opuścić flagę, należy kliknąć na Flag of War i zaczekać 5 minut. Pojawi się wtedy symbol dwóch równoległych mieczy, a po najechaniu na niego będzie widoczny licznik, ile czasu jeszcze pozostało do opuszczenia flagi:
W tym czasie zaatakowanie innego gracza lub moba należącego do przeciwnej frakcji spowoduje zresetowanie licznika do maksimum. Przez ten okres nadal jesteśmy narażeni na atak wroga, więc najlepiej jest go przeczekać w spokojnym miejscu.
Granie z
opuszczoną flagą (tarcza z mieczem) w
Asee-Teph powoduje, że zdobywamy
90% normalnej ilości doświadczenia:
Mając opuszczoną flagą w spornej strefie można się czuć względnie bezpiecznie. Normalnie nie może nas nikt zaatakować, jeśli nie wyrazimy takiej chęci, ale zmienia to użycie pewnego przedmiotu - War Banner.
WAR BANNER
Chorągiew Wojenna (War Banner) jest magicznym przedmiotem, który ma szansę wypaść z mobów w Asee-Teph i daje nam na 60 minut status
Blood Lust, dzięki któremu w tym czasie możemy atakować tych graczy z frakcji przeciwnej, którzy mają opuszczoną flagę. Dodatkowo podwaja ilość zdobywanych punktów Chwały Bitewnej (
Combat Glory)