Autor Wątek: Statystyki początkowe poszczególnych ras i zmiany zależne od archetypów  (Przeczytany 2820 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Narayan

  • Administrator
  • *
  • OnlineOnline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 939
  • Archetyp: Psionicist
  • Frakcja: Imperium
  • Serwer: EU-EN ISA
      Opis statystyk:
      Strength (Siła) - zwiększa obrażenia fizyczne o "x,xx" %
      Finesse (Celność) - Zbroja przeciwnika redukuje zadane przez nas obrażenia fizyczne o "xxx"%. Im wyższa wartość Finesse, tym zbroja przeciwnika chroni go mniej.
      Expertise (Zręczność) - szansa na nietrafienie w przeciwnika atakiem fizycznym wynosi "xx,x"% Im wyższa Expertise, tym szansa na spudłowanie maleje.
      Agility (Zwinność) - zwiększa szansę na uniknięcie fizycznego ataku wroga o "x,xx"%
      Luck (Szczęście) - zwiększa szansę na atak krytyczny o "xx,x"% zmniejsza szansę na pecha (glancing blow) o xx,x%
      Endurance (Instynkt) - zmniejsza szansę na oberwanie krytykiem o "xx,x" % zwiększa szansę na wystąpienie pecha u wroga o x.xx%
      Stamina (Żywotność) -zwiększa liczbę punktów życia (HP) o "xxx"

      Intelligence (Inteligencja) - zwiększa obrażenia magiczne o "x,xx"%
      Perception/ Intuition (Wnikliwość/ Intuicja) - szansa, że przeciwnik będzie odporny na atak magiczny wynosi "xx,x"%. Im wyższa Perception tym szansa na odparcie ataku magicznego przez wroga maleje
      Conviction (Wpływ) - zwiększa szansę pomyślnego użycia umiejętności kontroli o "x,xx"%, zwiększa czas działania tych umiejętności o "x,xx"%
      Willpower (Siła Woli) - zwiększa szansę na odparcie próby użycia umiejętności kontroli o "x,xx"%, zmniejsza czas oddziaływania na nas takich umiejętności o "x,xx"%
      Rage (Furia) - zwiększa złożoność zadawanych ran (wound complexity) o "x"%
      Faith (Wiara) - ignoruje "x"% złożoności ran (wound complexity) celu
      Wisdom (Duch) - zwiększa zasób many o "xxx" i odnawia "xx" many co 3 sekundy



      Statystyki Początkowe:

      Kanianie/ Liga
      Strength: 21 Intelligence: 20
      Finesse: 20 Perception: 20
      Expertise: 20 Conviction: 20
      Agility: 20 <-----> Willpower: 20
      Luck: 20 Rage: 20
      Endurance: 20 Faith: 19
      Stamina: 20 Wisdom: 20

      Gibberlingi/ Liga
      Strength: 20 Intelligence: 19
      Finesse: 20 Perception: 20
      Expertise: 20 Conviction: 20
      Agility: 22 <-----> Willpower: 20
      Luck: 20 Rage: 20
      Endurance: 20 Faith: 20
      Stamina: 19 Wisdom: 20

      Elfy/ Liga
      Strength: 19 Intelligence: 21
      Finesse: 20 Perception: 20
      Expertise: 20 Conviction: 20
      Agility: 21 <-----> Willpower: 20
      Luck: 20 Rage: 20
      Endurance: 20 Faith: 21
      Stamina: 18 Wisdom: 20

      Xadaganianie/ Imperium
      Strength: 19 Intelligence: 20
      Finesse: 20 Perception: 20
      Expertise: 20 Conviction: 20
      Agility: 21 <-----> Willpower: 20
      Luck: 20 Rage: 20
      Endurance: 20 Faith: 20
      Stamina: 20 Wisdom: 20

      Orkowie/ Imperium
      Strength: 22 Intelligence: 18
      Finesse: 20 Perception: 20
      Expertise: 20 Conviction: 20
      Agility: 20 <-----> Willpower: 20
      Luck: 20 Rege: 20
      Endurance: 20 Faith: 19
      Stamina: 21 Wisdom: 20

      Arisen - Powstańcy/ Imperium
      Strength: 20 Intelligence: 21
      Finesse: 20 Perception: 20
      Expertise: 20 Conviction: 20
      Agility: 19 <-----> Willpower: 20
      Luck: 20 Rage: 20
      Endurance: 20 Faith: 21
      Stamina: 19 Wisdom: 20



      Modyfikatory archetypów:
      Są to statystyki, które zwiększają się nam automatycznie wraz z awansowaniem na konkretny poziom. Dodatkowo począwszy od lv2 dostajemy po 1 wolnym punkcie co poziom do wykorzystania według własnego widzimisię, ale gra sugeruje nam, co będzie najlepsze dla naszej klasy (zostało to uwględnione w opisie jako "zalecane staty").

      Warrior - Wojownik
      Zalecane staty: Strength, Finesse, Expertise, Luck
      • Lv3 --> str+1, fin+1, exp+1, agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / conv+1, will+1, rage+1

      Paladin - Paladyn
      Zalecane staty: Strength, Fnesse, Expertise, Luck
      • Lv3 --> str+1, fin+1, exp+1, agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / conv+1, will+1, rage +1

      Scout - Zwiadowca
      Zalecane staty: Strength, Finesse, Expertise, Luck
      • Lv3 --> str+1, fin+1, exp+1, agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / conv+1, will+1, rage+1

      Healer - Uzdrowiciel
      Zalecane staty: Luck, Intelligence, Perception, Faith, Wisdom
      • Lv3 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, faith+1, wis+1

      Warden - Strażnik
      Zalecane staty: Luck, Intelligence, Perception, Wisdom
      • Lv3 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, faith+1, wis+1
      • Lv5 --> wszystko+1

      Mage - Mag
      Zalecane staty: Luck, Intelligence, Perception, Wisdom
      • Lv3 --> agi+1, luck+1 endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv5 --> wszystko+1
      • Lv5 --> agi+1, luck+1 endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1

      Summoner - Nekromanta
      Zalecane staty: Luck, Intelligence, Perception, Faith, Wisdom
      • Lv3 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, faith+1, wis+1

      Psionicist - Mistyk
      Zalecane staty: Luck, Intelligence, Perception, Wisdom
      • Lv3 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv5 --> wszystko+1
      • Lv7 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv9 --> wszystko+1
      • Lv11 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv13 --> wszystko+1
      • Lv15 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv17 --> wszystko+1
      • Lv18 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv19 --> wszystko+1
      • Lv20 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv21 --> wszystko+1
      • Lv22 --> agi+1, luck+1, endu+1, sta+1 / int+1, per+1, conv+1, will+1, rage+1, wis+1
      • Lv23 --> srt+1, fin+1, exp+1, agi+2, luck+2, endu+2, sta+2 / int+2, per+2, conv+2, will+2, rage+2, faith+1, wis+2
      • Lv24 --> wszystko+1
      • Lv25 --> srt+1, fin+1, exp+1, agi+2, luck+2, endu+2, sta+2 / int+2, per+2, conv+2, will+2, rage+2, faith+1, wis+2
      • Lv26 --> wszystko+1
      • Lv27 --> srt+1, fin+1, exp+1, agi+2, luck+2, endu+2, sta+2 / int+2, per+2, conv+2, will+2, rage+2, faith+1, wis+2
      • Lv28 --> srt+1, fin+1, exp+1, agi+2, luck+2, endu+2, sta+2 / int+2, per+2, conv+2, will+2, rage+2, faith+1, wis+2
      • Lv29 --> srt+1, fin+1, exp+1, agi+2, luck+2, endu+2, sta+2 / int+2, per+2, conv+2, will+2, rage+2, faith+1, wis+2


      Work in progress

      Pierwszy bonus z archetypu dostajemy dopiero na levelu 3. W miarę możliwości wspomagajcie rozwój tych statystyk -> piszcie w tym wątku jaki poziom ma wasza postać/ postacie, jaką rasę, archetyp i pospisujcie wszystkie statystyki z gołej postaci, bez modyfikatorów od ubrania. Dobrze by było też, dopisać ile własnych wolnych punktów przeznaczyliście i na co.
      « Ostatnia zmiana: 22 Styczeń 2010, 23:43 wysłana przez Narayan »
      Zapisane

      unknown

      • Moderator Globalny
      • *
      • OfflineOffline
      • Płeć: Mężczyzna
      • Wiadomości: 380
      • The corruptor
      • Archetyp: Summoner
      • Rasa: Arisen
      • Frakcja: Imperium
      • Serwer: EU-EN ISA
          Świetny artykuł, szczególnie dla tych którzy lubią dłubać w  swoich postaciach - gz :)

          Co do rozdawania punktów z lvl to wg. moich analiz wynika:
          strata szansy w % do obrażeń krytycznych (z Luck) wynikająca z lvl up'a  jest zbyt duża by opłacało się inwestować w tą statystykę (np. na piątym lvl mamy 4.31%,a już na 6stym aż 0% crit'a z 22ptk Luck a +1Luck dodaje tylko +2,79% szansy na 6stym lvl i +3.24% na piątym lvl),
           Inteligencja czy Siła zbyt słabo boostuje naszego animka (23inta= 3.68, 24inta= 3,84 do dps'u).
          W przypadku wspomnianego hit ratingu (Perception) otrzymujemy następujące bonusy: na 5lvl  26ptk= 34,6% szansy na miss, 27ptk. Percepcji = 28,9% szansy na miss, na 6stym lvl 26ptk= 51.2%, 27ptk.= 46.1% szansy na miss.
          Wnioski:
          Jeśli taka tendencja spadkowa bonusów ze statystyk będzie się utrzymywać wraz ze wzrostem lvl to opłacać się będzie inwestować tylko i wyłącznie w hit rating gdyż co z tego, że będziemy mieli +99% szansy na crit czy +100000,00 do dps'u jak po prostu w nasz cel nie trafimy :P

          Testowałem to na przykładzie Arisen-Mag (nago, bez gearu) podczas lvl up'a z 5tego na 6sty poziom. Nie otrzymałem ŻADNYCH bonusów do statystyk związanych z lvl up'em oprócz standardowego jednego punkcika do wydania według swojego widzimisia. Do tej pory 3-5lvl pakowałem w percepcje więc na 5-6lv statystyki mojego testera  wyglądały następująco (+1 nie rozdany punkcik):

          S         21          Int     23
          Fin      21         Per    26
          Ex       21         Con   22
          A         21          Will   22
          L         22           M     22
          Endu  22           F      22
          Sta      21         Wis   22
          Zapisane

          Narayan

          • Administrator
          • *
          • OnlineOnline
          • Płeć: Kobieta
          • Wiadomości: 939
          • Archetyp: Psionicist
          • Frakcja: Imperium
          • Serwer: EU-EN ISA
              Wychodzi na to, że nie dostajemy nowych statów co level. Póki co nowe pojawiają się co 2 poziomy od lv3. Na lv6 moja okultystka też nic nie dostała, tak samo na lv4 nic nie było. Szkoda że nie zaczęłam zwracać na to uwagę wcześniej, miałabym ich więcej rozpisanych :)

              W każdym razie po dodaniu lv5 maga i lv7 mistyka zaczyna wyłaniać się pewien schemat. Mogę się założyć, że pozostałe archetypy na lv5 też dostaną +1 do wszystkiego i bardzo możliwe że będzie to iść na przemian; zestaw statów wymiennie z wszystko+1.

              unknown dzięki za feedback :)Im więcej będzie danych tym lepiej będzie sobie można postać rozplanować :)
              Zapisane

              Arazziel

              • Zelator
              • OfflineOffline
              • Wiadomości: 47
                  Z jednej strony dobrze, że można dodawać w staty gdyż dzięki temu powstanie wiele buildów, ale z drugiej strony jest to kolejne utrudnienie "w co dodawać". Wiadomo, że nie można mieć wszystkiego więc trzeba będzie wybrać w co dodać wszystkie ptk. bo dodawanie trochę tu trochę tam będzie miało mizerny efekt tak mi się zdaje ;)
                  Zapisane

                  unknown

                  • Moderator Globalny
                  • *
                  • OfflineOffline
                  • Płeć: Mężczyzna
                  • Wiadomości: 380
                  • The corruptor
                  • Archetyp: Summoner
                  • Rasa: Arisen
                  • Frakcja: Imperium
                  • Serwer: EU-EN ISA
                      zawsze talenty czy statystyki można zresetować czy to za pomocą itemków lecących z instancjowych bossów czy to sklepiku za realną $$$   ;)
                      Ja założyłem, że będę grać postacią leczącą: healerem albo summonerem (na jedno wychodzi z tego co przeanalizowałam - ale to inna historia :P) i wcale nie zamierzam od początku zajmować się leczeniem tylko skonstruuję build czysto do levelowania a pod koniec kariery swojemu animkowi zrobię pranie mózgu i zresetuje mu talenty i punkciki by przystosować go do end-game'u. Prosta acz skuteczna metoda na wyzbycie się stresów związanych z levelowaniem :) 
                      Zapisane

                      unknown

                      • Moderator Globalny
                      • *
                      • OfflineOffline
                      • Płeć: Mężczyzna
                      • Wiadomości: 380
                      • The corruptor
                      • Archetyp: Summoner
                      • Rasa: Arisen
                      • Frakcja: Imperium
                      • Serwer: EU-EN ISA
                        Odp: Krótko o wojowniku
                        « Odpowiedź #5 : 26 Listopad 2009, 13:03 »
                          Finesse(Celność) oraz Expertise (Zręczność) dają bardziej wymierne korzyści przy powiększaniu DMG i DPS, pierwsze w większym stopniu powiększa obrażenia, drugie natomiast redukuje liczbę nietrafionych uderzeń tym samy zwiększając obrażenia zadawane w określonym przedziale czasu.

                          Jako, że ze mnie czepliwy Dziad...
                          Finesse = chytrość, a nie celność. W grze owa statystyka redukuję Armor u przeciwnika. Dobra przeciw Ciężkozbrojnym, gorzej wypada w przypadku szmaciarzy.
                          Expertise = ekspertyza, do Zręczności prawdopodobnie to ma się tyle, że podobnie brzmiące słówko w rosyjskim i amerykańce popełnili babola w tłumaczeniu lub dlatego iż posiada X jak deXterity (dexterity=zręczność). Kto ich tam wie, w każdym bądź razie Expertise faktycznie poprawia celność.
                          Zapisane

                          Narayan

                          • Administrator
                          • *
                          • OnlineOnline
                          • Płeć: Kobieta
                          • Wiadomości: 939
                          • Archetyp: Psionicist
                          • Frakcja: Imperium
                          • Serwer: EU-EN ISA
                              Celność i Zręczność to bezpośrednie tłumaczenia z rosyjskiego. A co do skojarzeń - każdy ma inne :)Mnie się chytrość ze skąpstwem kojarzy, co ni jak się ma do atakowania :)

                              Finesse/ Celność - można sobie to tłumaczyć tak, że im lepiej trafisz (bliżej czułego punktu, lub takiego niechronionego przez zbroję) to tym wyższe obrażenia zadajesz :)

                              A Espertise / Zręczność - im bardziej jesteś zręczny/ wprawny tym częściej trafiasz ogólnie. Jak ktoś jest zręczny-inaczej to może się potknąć o własne sznurówki i mieczem wymachnąć pół metra od przeciwnika :)
                              Zapisane

                              BoB

                              • Laik
                              • OfflineOffline
                              • Wiadomości: 3
                                  Co do tłumaczenia. Strasznie razi mnie w oczy wisdom. Dla mnie zawsze to była mądrość. Duch kojarzy się większości osobom z istotą nie materialną. Wewnętrzną siła osoby jest duch. Jednak wzmacniamy go przez mądrość. Inaczej zdobywanie wiedzy, doświadczenia.(Tak, troche filozofii)
                                   
                                  Sprawa finesse, expertise, endurance i innych. Tłumaczenie ich też pozostawia wiele do życzenia. Jednak patrząc po opisie ich funkcji, twoje wydają się w miarę odzwierciedlać ich wartości. Jedynie wydaje mi się, że celność i zręczność są zbyt bliskoznaczne siebie i przydało by się je jakoś zróżnicować. 
                                  « Ostatnia zmiana: 13 Grudzień 2009, 02:11 wysłana przez BoB »
                                  Zapisane

                                  Narayan

                                  • Administrator
                                  • *
                                  • OnlineOnline
                                  • Płeć: Kobieta
                                  • Wiadomości: 939
                                  • Archetyp: Psionicist
                                  • Frakcja: Imperium
                                  • Serwer: EU-EN ISA
                                      Póki co zostają bezpośrednie tłumaczenia z rosyjskiego spornych statystyk, powód podałam tutaj: http://allods-online.pl/forum/index.php/topic,25.msg1977.html#msg1977 Jak będę mieć pewność (najprawdopodobniej po OB), że na mur beton się się nic nie zmieni, to dostosuje całość.

                                      Póki co na stronie i forum stosuję jednolite nazewnictwo, żeby przynajmniej nasi użytkownicy mieli pojęcie o tym czego dokładnie dotyczą opisy skilli i na co faktycznie wpływają.

                                      Problem z Wisdom jest taki, że obecny angielski Faith po rosyjsku to Mudrost, czyli mądrość, czyli Wisdom i tak gPotato przetłumaczyło to wcześniej plus oparło na tym tłumaczenie serii skilli. A potem im się odwidziało i chyba stwierdzili "a przesuniemy sobie tą Wisdom jedno w dół zamiast Ducha, a zamiast mądrości wymyślimy coś zupełnie innego - Faith" Żeby było zabawnie stare tłumaczenie niektórych skilli zostawili, tak że w miejsce Faith wisi Wisdom i myli ludzi.

                                      Co do Finesse/Celność to dałabym po angielsku Accuracy, a co do Expertise/Zręczność dałabym Dexterity. I tak chyba gPotoato przetłumaczyło to na początku - nie mam zielonego pojęcia po co to zmieniali, bo osobiście Finesse i Expertise mi nic nie mówią (=nie powodują naturalnych skojarzeń z tym za co są odpowiedzialne)

                                      Ech, jak zobaczyłam nowego posta w tym wątku to myślałam że może ktoś jakimiś nowymi statystykami się podzielił, a tu nic - szkoda szkoda. :P
                                      Zapisane

                                      Zmija

                                      • Philosophus
                                      • **
                                      • OnlineOnline
                                      • Wiadomości: 168
                                      • Postać: Darklady
                                      • Archetyp: Summoner
                                      • Frakcja: Liga
                                      • Serwer: EU-EN ISA
                                          Czy któraś ze statystyk zmniejsza szanse wroga na "parry"?
                                          I jak sprawdzić jaką mamy sami szanse na "parry"?
                                          Czy można uniknąć ataku magicznego w jakiś inny sposób niż dostanie ressita?
                                          Żadna statystyka nie przyśpiesza regeneracji hp :(
                                          « Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2009, 13:11 wysłana przez Zmija »
                                          Zapisane

                                          Narayan

                                          • Administrator
                                          • *
                                          • OnlineOnline
                                          • Płeć: Kobieta
                                          • Wiadomości: 939
                                          • Archetyp: Psionicist
                                          • Frakcja: Imperium
                                          • Serwer: EU-EN ISA
                                              Zmieniło się tłumaczenie. Nie ma już Mercy, jest teraz Rage. Ale to nie wszystko - zmieniły się również opisy Rage i Faith.

                                              Wcześniej było to opisane tak:
                                              Cytuj
                                              Mercy (Łaska) - zwiększa wartość otrzymanego leczenia  o "xx,x"%
                                              Faith (Wiara) - zwiększa efekt leczenia o "xx,x"%

                                              Teraz jest to opisane tak:
                                              Cytuj
                                              Rage (Furia) - zwiększa złożoność zadawanych ran (wound complexity) o "x"%
                                              Faith (Wiara) - ignoruje "x"% złożoności ran (wound complexity) celu

                                              Czyli wygląda na to że od nas zupełnie nie zależy na ile nas będzie ktoś leczyć. Od nas zależy natomiast czy wywołamy wound complexity (to te kropelki krwi na pasku HP), dzięki którym cel będzie trudniej wyleczyć.

                                              Faith jak widać odnosi się teraz tylko do wound complexity, nie do wysokości heali. Owszem zwiększa to efektywność leczenia, ale nie w taki sposób jakbyśmy się normalnie spodziewali.

                                              /Nazwy i opisy zostały pozmieniane, by zgadzały się z obecnym stanem faktycznym
                                              Zapisane

                                              Azheal

                                              • Philosophus
                                              • **
                                              • OnlineOnline
                                              • Płeć: Mężczyzna
                                              • Wiadomości: 238
                                                Odp: Pure medic ;]
                                                « Odpowiedź #11 : 10 Styczeń 2010, 09:27 »
                                                  Trzeba jednak dodac ze kazdy tank ma obowiazek pakowac w Rage(przeedtem Mercy) ktore sprawia ze ma mniej tych wound costam bo te 2 skille sie wspomagaja.
                                                  Zapisane
                                                  One minute you're an angel fallen from grace,
                                                  Next, the fix that I hate.
                                                  Pick me up from the gutter with a gentle kiss,
                                                  Then rips out my heart to show me how black it is!

                                                  Narayan

                                                  • Administrator
                                                  • *
                                                  • OnlineOnline
                                                  • Płeć: Kobieta
                                                  • Wiadomości: 939
                                                  • Archetyp: Psionicist
                                                  • Frakcja: Imperium
                                                  • Serwer: EU-EN ISA
                                                    Odp: Pure medic ;]
                                                    « Odpowiedź #12 : 10 Styczeń 2010, 11:08 »
                                                      Po tej zmianie z Mercy na Rage, nie tylko nazwa się zmieniła ale i zasada działania:
                                                      http://allods-online.pl/forum/index.php/topic,117.msg3159.html#msg3159
                                                      Rage nie służy do tego, żeby ktoś Cię lepiej leczył, ale do tego żeby samemu uszkadzać wrogów.
                                                      Zapisane

                                                      Kadaj

                                                      • Zelator
                                                      • OfflineOffline
                                                      • Płeć: Mężczyzna
                                                      • Wiadomości: 39
                                                        Odp: Pure medic ;]
                                                        « Odpowiedź #13 : 10 Styczeń 2010, 17:03 »
                                                          I po co ich uszkadzać? Żeby boss mniej się leczył jeśli będzie miał taki skill? Trochę to dla mnie bez sensu...
                                                          Zapisane

                                                          Narayan

                                                          • Administrator
                                                          • *
                                                          • OnlineOnline
                                                          • Płeć: Kobieta
                                                          • Wiadomości: 939
                                                          • Archetyp: Psionicist
                                                          • Frakcja: Imperium
                                                          • Serwer: EU-EN ISA
                                                            Odp: Pure medic ;]
                                                            « Odpowiedź #14 : 10 Styczeń 2010, 17:05 »
                                                              A PvP? ;)

                                                              /Przenoszę do wątku o statystykach, bo ta rozmowa się już ni jak nie ma do healera.
                                                              Zapisane

                                                              Kadaj

                                                              • Zelator
                                                              • OfflineOffline
                                                              • Płeć: Mężczyzna
                                                              • Wiadomości: 39
                                                                  A no tak nie pomyślałem o tym :)Myślałem o tanku, który jest dla mnie klasą typowo do PvE i do niego się odniosłem ;)
                                                                  Zapisane

                                                                  Zmija

                                                                  • Philosophus
                                                                  • **
                                                                  • OnlineOnline
                                                                  • Wiadomości: 168
                                                                  • Postać: Darklady
                                                                  • Archetyp: Summoner
                                                                  • Frakcja: Liga
                                                                  • Serwer: EU-EN ISA
                                                                      Widzę, że na moje pytania nie ma mocnych :P
                                                                      Zapisane

                                                                      Narayan

                                                                      • Administrator
                                                                      • *
                                                                      • OnlineOnline
                                                                      • Płeć: Kobieta
                                                                      • Wiadomości: 939
                                                                      • Archetyp: Psionicist
                                                                      • Frakcja: Imperium
                                                                      • Serwer: EU-EN ISA
                                                                          Ha, a jednak!
                                                                          Być może natknęłam się na coś , co pozwoli uchylić rąbka tajemnicy związanego z parry.

                                                                          Czy któraś ze statystyk zmniejsza szanse wroga na "parry"?
                                                                          I jak sprawdzić jaką mamy sami szanse na "parry"?

                                                                          W Księdzie (spellbook, P), w zakładce Abilities u Paladyna natknęłam się na coś takiego:

                                                                          Później, przeszukując różne moje noob-chary to samo znalazłam u Warriora

                                                                          Moja hipoteza w związku z tym jest taka, że parowanie nie zależy od statystyk, tylko od umiejętności danego archetypu. Co byłoby całkiem logiczne, bo jak np miałby cokolwiek sparować Mag, który nie ma czym tego zrobić, ani nigdy w życiu miecza w ręce nie trzymał, co najwyżej może on odskoczyć, a tym samym uniknąć ciosu. Parować trzeba mieć czym i umieć to robić.

                                                                          Tak samo umiejętność blokowania (block) posiadają tylko archetypy, które posługują się tarczą, czyli paladyn, wojownik i uzdrowiciel - i tutaj znowu na logikę - trzeba mieć czym zablokować i umieć się tą tarczą posługiwać. Próba zablokowania ciosu gołym ramieniem mogłaby co najwyżej spowodować utratę tejże kończyny ...
                                                                          Zapisane

                                                                          mahori

                                                                          • Laik
                                                                          • OfflineOffline
                                                                          • Płeć: Mężczyzna
                                                                          • Wiadomości: 2
                                                                          • Archetyp: Paladin
                                                                          • Frakcja: Liga
                                                                          • Serwer: EU-EN ISA
                                                                              nie rozumiem jak mam takie statystyki rozdawac ...
                                                                              np ze po zdobyciu 2 lvl dodaje w str na nastepnym lvl dodaje agi , ponziej luck  i tak dalej ?



                                                                              Zapisane

                                                                              ashar

                                                                              • Philosophus
                                                                              • **
                                                                              • OfflineOffline
                                                                              • Płeć: Mężczyzna
                                                                              • Wiadomości: 158
                                                                              • Postać: Ashar
                                                                              • Archetyp: Summoner
                                                                              • Frakcja: Imperium
                                                                              • Gildia: Invalid Target
                                                                              • Serwer: EU-EN ISA
                                                                                  nie rozumiem jak mam takie statystyki rozdawac ...
                                                                                  np ze po zdobyciu 2 lvl dodaje w str na nastepnym lvl dodaje agi , ponziej luck  i tak dalej ?
                                                                                  po zdobyciu lvla, dostajesz jeden punkt ktory mozesz przeznaczyc na dowolna statystke z menu postaci (klawisz 'i')
                                                                                  Zapisane

                                                                                  Zamir

                                                                                  • Neofita
                                                                                  • OfflineOffline
                                                                                  • Płeć: Mężczyzna
                                                                                  • Wiadomości: 16
                                                                                  • Archetyp: Warrior
                                                                                  • Frakcja: Liga
                                                                                  • Serwer: EU-EN ISA
                                                                                      Mam pytanie , gdy patrzę na statystyki mojej postaci widnieją przy nie których statach takie czerwone strzałeczki w dól i pisze że statystyka jest zaniska jak na moj lv czy to źle ? co mam robić w takiej sytuacji? mój lv to 11 Druid
                                                                                      Zapisane

                                                                                      świstak

                                                                                      • Philosophus
                                                                                      • **
                                                                                      • OfflineOffline
                                                                                      • Płeć: Mężczyzna
                                                                                      • Wiadomości: 162
                                                                                      • Postać: Arkuth
                                                                                      • Archetyp: Paladin
                                                                                      • Frakcja: Imperium
                                                                                      • Serwer: EU-EN ISA
                                                                                          O ile statystuka nei jest ważna dla tojej klasy to nic
                                                                                          Zapisane