Skille Mistyka

SKILLE MISTYKA - PSIONICIST TALENT TREE

allods psionicist skill tree

 

1. Psychic Shock - Szok Psychiczny 
Typ: Astral
Zasięg: 40
Mana: 16
Cast Time: 3s
Cooldown: Instant

Mistyk koncentruje się i trzykrotnie uderza Astralnym dyskiem; każdy z ataków zadaje 11,0 punktów obrażeń.

 

2. Mental Link - Kontakt Umysłów
Typ: Fizyka
Zasięg: 40
Mana: 95
Cast Time: 6s
Cooldown: 22s

Mistyk potrzebuje Kontaktu Umysłów, by korzystać z pewnych umiejętności. Jeśli cel oddali się za bardzo od Mistyka to Kontakt się zrywa. Kontakt Umysłów pozwala wykorzystać gniew wroga przeciwko niemu samemu. W niektórych sytuacjach Kontakt Umysłów aktywuje efekt Astralnego Echa, które pozwala błyskawiczne zadać obrażenia, bądź obrażenia w czasie lub sparaliżować przeciwnika. Skutkiem użycia Astralnego Echa na wrogu jest przyprawienie Mistyka o 4 punkty Stresu.

 

3. Shock Wave - Oszałamiający Impuls
Typ: Astral
Zasięg: 30
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: 8s

Mistyk wyzwala potężne siły psychiczne, wpływające na jednego wroga przed nim. Przeciwnik dostaje od 3 do 4 punktów Oszołomienia, które sprawiają że nie może się ruszać, unikać, blokować, używać czarów, ani umiejętności. Po otrzymaniu obrażeń, Oszołomienie wroga ma 60% szans obniżyć się o 3 do 4 punktów.

 


 

4. Mental Shield - Tarcza Umysłu
Typ: Fizyka
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: 6s

Mistyk przywołuje na 4 sekundy psychiczną tarczę, która chroni przed jakimkolwiek atakiem, czy paraliżem, jak i pochłania 65,9 punktów obrażeń. Pojemność psychiczna zwiększa ilość pochłoniętych obrażeń i zależy od wysokości parametru Inteligencji. Zastosowanie Tarczy Umysłu nakłada na Mistyka punktu Stresu.

 

5. Trance - Trans
Typ: Astral
Cast Time: 10s
Cooldown: 30s

Mistyk wpada w stan odrętwienia, powodujący pełne przywrócenie many po 10 sekundach poza walką, lub po 20 sekundach w trakcie walki. Jeśli Mistyk zostanie zaatakowany podczas Transu, otrzymuje dwa razy więcej obrażeń, a Trans natychmiast zostanie przerwany.

 

6. Mental Twin - Sobowtór
Zasięg: 18
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: Instant

Mistyk wpływa na umysły wroga, tworząc iluzję swojego Sobowtóra i tym samym staje się dla wroga niewidoczny. Podwójna świadomość jest możliwa tylko gdy nastąpił Kontakt Umysłów. Sobowtór otrzyma 1,5 raza więcej obrażeń w walce.

 


 


7. Choke - Podduszanie
Zasięg: 40
Mana: 128
Cast Time: 9s
Cooldown: 22s

Wysiłek umysłowy powodujący coraz silniejszy efekt duszenia z każdą mijającą sekundą.

 

8. Pain Transfer - Wstrząs
Zasięg: 40
Mana: 52
Cast Time: 3,5s
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem.

Wysiłek umysłowy powodujący od 62,3 do 89,9 punktów obrażeń Astralnych i podczas tego przekazujący przeciwnikowi 2 punkty Stresu.

 

9. Hypnosis - Hipnoza
Zasięg: 40
Mana: 41
Cast Time: 4,5s
Cooldown: Instant

Wysiłek mentalny mogący w ciągu 4,5 sekundy zatrzymać aktywność umysłową wroga i wprowadzić go w stan odrętwienia. Wymagany Kontakt Umysłów.

 


 

10. Mental Pulse - Impuls
Zasięg: 5
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: 30s

Wokół Mistyka tworzy się fala mentalna, która przerywa przeciwnikowi rzucanie zaklęcia, odrzuca go w tył i oszałamia na 2 sekundy. Po upadku, wróg dostaje dodatkowe 21,8 punktów obrażeń, a Mistykowi odnawia się mana.

 

11. Mental Cleansing - Naprawa ciała
Mana: 32
Cast Time: 2s
Cooldown: Instant

Mistyk koncentruje się i wysiłkiem woli podejmuje próbę zdjęcia z siebie jednego negatywnego efektu trucizny, choroby, lub krwawienia, w tym samym czasie jego rany goją się na 96,9 punktów zdrowia i otrzymuje od 3 do 4 punktów Stresu.

 


 

12. Empathetic Gift - Dar Empatii
Zasięg: 30
Mana: 161
Cast Time: 1,5S
Cooldown: Instant
Można przygotować z wyprzedzeniem

Mistyk przekazuje wybranej osobie pewną ilość własnej many, otrzymuje przy tym punty Stresu.

 

13. Telekinetic Pull - Atak Psychiczny
Zasięg: 40
Promień: 10
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: 20s

Mistyk wybiera odległy do 40 metrów punkt, który to następnie przyciąga do siebie wszystkich wrogów w promieniu 10 metrów, zbija ich z nóg i z 10% szansą dodaje efekt oszołomienia.

 

14. Cloud Vision - Zamglony wzrok
Zasięg: 40
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: 40s

Wysiłkiem umysłowym Mistyk ogranicza zasięg widzenia wroga o 15 metrów na czas 1 minuty poza walką lub na 10 sekund podczas walki.

 


 

15. Will Supression - Stłamszenie Woli
Zasięg: 40
Mana: 16
Cast Time: Instant
Cooldown: 22s

Wysiłek umysłowy, podobny do Kontaktu Umysłów, ale bardziej brutalny, szybszy i o ograniczonym czasie trwania. Jeśli się powiedzie, dodatkowo unieruchamia wroga na krótki czas. Wróg może przezwyciężyć Stłamszenie Woli i wyrwać się z opresji, atakując Mistyka.

 

16. Wall of Blades - Ściana Ostrzy
Mana: 127
Cast Time: 8s
Cooldown: 120s

Mistyk tworzy i utrzymuje się wokół siebie mentalny wir, który wychwytuje oręż wszystkich wokół w odległości 10 metrów, zadaje 21.4 obrażeń co 2 sekundy i chroni Mistyka przed fizycznymi atakami. Po 8 sekundach od rozpoczęcia zaklęcia, Mistyk przestaje utrzymywać wir, a pochwycona broń rozprasza się w promieniu 10 metrów, powodując uszkodzenia wszystkich wrogów Mistyka.

 

17. Spectral Assassin - Widmowy Zabójca
Zasięg: 30
Mana: 63
Cast Time: 4s
Cooldown: 120s

Mistyk przyzywa za plecami wroga jego widmową kopię, która atakuje swój pierwowzór. Walcząc, Widmowy Zabójca kradnie przeciwnikowi manę, a jego uszkodzenia zwiększają się z każdą sekundą o 5%. Zabójcę może zaatakować tylko jego pierwowzór, który zyskuje efekt "Odporność umysłowej". Aby przywołać Widmowego Zabójcę wymagany jest Kontakt Umysłów.

 

Autor: Narayan
Nival

© allods-online.pl | hosted by Vincentl | Design, Engine by Vincent | CSS by Vincent

Kopiowanie części lub całości elementów strony, grafik, tekstów, bez wiedzy autora - zabronione.
Allods jest znakiem towarowym Astrum Nival, Rosja.Jedyną oficjalną stroną Allods Online w Europie jest allods.gpotato.eu. Strona http://allods-online.pl jest jedynie stroną fanowską.

Zaprzyjaźnione strony: http://silkroad-online.pl | http://runesofmagic-online.pl | http://sun-online.pl